Spring naar bijdragen

Ik ben vandaag blij met...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 799
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het nieuwe forum :D!

Posted Images

  • 2 weeks later...

Wat gaaf dat je naar NL komt Esther! Geniet ervan!

Ik ben vandaag blij met de leuke opdracht op mijn werk: de winkel in kerstsfeer brengen voor pakkendag.

Ik ben blij vandaag met pakkendag. Alle mannen bij mij op het werk in pak zien vanwege de kerst.

En het mooiste aan vandaag is dat mijn vriend vanavond komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

...dat we er gisteren toch in geslaagd zijn om de kertsboom te zetten en dat er toch al wat cadeautjes klaar staan.

...dat mijn Desigual-jas is aangekomen, ook gisteren. Het was toch een opkikkertje dat ik hem nog voor de Kerst heb aangekregen. Is wel heel mooi :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
En vandaag ben ik blij dat ik nog maar 1 nachtje hoef te slapen tot we naar Nederland gaan! Heb er superveel zin in!

Kom door de week een keer langs de Mac in Barneveld, en vraag naar Paul. Kan je mannetje zien wie die jongen is die over Bucko and Champs begon;) australians let us barbeque, for christmastime is here :P

OT: Ik ben vandaag blij dat ik maandag dor mijn enkel ben gegaan na een glijpartij. Dat heeft me laten zien dat ik ook gewoon voorzichtig moet doen, net als de rest van ons. Je leert er toch van:p

Link naar bericht
Deel via andere websites

OT: Ik ben vandaag blij dat ik maandag dor mijn enkel ben gegaan na een glijpartij. Dat heeft me laten zien dat ik ook gewoon voorzichtig moet doen, net als de rest van ons. Je leert er toch van:p

dacht je dat je Tarzan was ja? :# (kennen jullie die uitdrukking ook?)

Ik ken de uitdrukking n elk geval niet, maar inderdaad, ik dacht dat ik Tarzan was:p

OT: Ik ben vandaag blij met het Nederlandse kerstlied wat gemaakt is na aanleiding van Jesaja 9:5. Daat staat in een van de coupletten 'Het geknakte riet zal hij niet verbreken, en het zwakke vuur zal hij niet doven. Het onderwerp zelfmoord is deze week in mijn omgeving aan bod is geweest, en dat heeft bij mij een soort smet achtergelaten. Daardoor voelde ik me gisteravondm en ook vanochtend nog, niet heel happy enzo. Tijdens de zangoefening kwam dit lied aan bod, en bij het zingen van de bovengenoemde tekst wist ik bijna meteen dat het om onder andere mij en mijn vuur gaat. Dat maakte een hoop goed! Voelde me de rest van de dag, tot vandaag aan toe, vele beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

OT: Ik ben vandaag blij dat ik maandag dor mijn enkel ben gegaan na een glijpartij. Dat heeft me laten zien dat ik ook gewoon voorzichtig moet doen, net als de rest van ons. Je leert er toch van:p

dacht je dat je Tarzan was ja? :# (kennen jullie die uitdrukking ook?)

Ik ken de uitdrukking n elk geval niet, maar inderdaad, ik dacht dat ik Tarzan was:p

OT: Ik ben vandaag blij met het Nederlandse kerstlied wat gemaakt is na aanleiding van Jesaja 9:5. Daat staat in een van de coupletten 'Het geknakte riet zal hij niet verbreken, en het zwakke vuur zal hij niet doven. Het onderwerp zelfmoord is deze week in mijn omgeving aan bod is geweest, en dat heeft bij mij een soort smet achtergelaten. Daardoor voelde ik me gisteravondm en ook vanochtend nog, niet heel happy enzo. Tijdens de zangoefening kwam dit lied aan bod, en bij het zingen van de bovengenoemde tekst wist ik bijna meteen dat het om onder andere mij en mijn vuur gaat. Dat maakte een hoop goed! Voelde me de rest van de dag, tot vandaag aan toe, vele beter.

Met Tarzan zijn, bedoelen we dat je denkt dat je alles kan.

Maar over het andere stuk: ik kan jouw blijdschap geheel volgen :) Had ik enkele dagen geleden ook. Ik dacht aan de aanslagen in Luik, in Noorwegen deze zomer. En ik was toch wat bang dat dit hier ook perfect kan gebeuren. Maar toen dacht ik al: God beschermt zijn kinderen. En de ochtend daarop leek het alsof ik Psalm 34 moest lezen. en die psalm is getiteld: God beschermt de zijnen.

en dan heb ik altijd iets van: God is inderdaad echt altijd bij je. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

... het feit dat ik, ondanks de gebeurtenissen van laatst, toch een superleuk kerstweekend heb gehad. Ben gisteren ook weer bij m'n pa thuis geweest, voor het eerst in 3 jaar of zo, en dat viel redelijk goed mee. Kerstavond was hier bij m'n moeder, samen met de broers/zus en hun aanhang + kinderen, was ook heel fijn, terwijl ik het eerder niet echt zag zitten. Vandaag met vriendje alleen nog een topdag gehad. Alleen jammer dat het nu alweer voorbij is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

... dat het erop lijkt dat de jetlag wat minder wordt - ben de afgelopen 2 nachten steeds alm om 7u naar bed gegaan omdat ik gewoon omviel van de slaap en werd dan wel weer al vroeg wakker. Nu ben ik ook wel erg moe, maar niet dat ik niet nog even op kan blijven.

En natuurlijk ben ik blij om in mijn geliefde Nederland te zijn! :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid