Spring naar bijdragen

Ik ben vandaag blij met...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 799
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het nieuwe forum :D!

Posted Images

Nee ik kom uit België.. Maar ben reserve belg :P En woon al ongeveer 5 jaar niet meer in de plaats waar ik dagelijks in de winkels Belgische mensen tegen kwam. En waar ik het dan ook hoorde. En zelf sprak ;) K ken mensen die nu helemaal stuk gaan als ik Belgisch tegen ze spreek omdat ze me niet begrijpen :E Al snap ik niet wat er zo vreemd is aan het taaltje. Is toch ook gewoon Nederlands??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik was vanmorgen chagrijnig. Het zat bijna tot aan niveau; 'Loop door mevrouw, of ik duw u met rollator en al de gracht in'. En mijn baas merkte dat ik geen goede dag had en toen vroeg hij "Shall I put Kinderen voor Kinderen on?"

Best droog om een Engelsman "door mijn zonnebril" te horen zingen. _O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eindelijk 2 kaarten besteld voor de musical Grease, om mijn vriendinnetje daarin te kunnen bewonderen!

Poging 1: Uitverkocht

Nieuwe voorstelling, poging 2: Bestelling gedaan, betaling via iDeal: Geen saldo :|

Weer centen, poging 3: |P |P |P

Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee wie er gebruik gaat maken van dat 2de kaartje maar dat komt nog wel XD

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb eindelijk 2 kaarten besteld voor de musical Grease, om mijn vriendinnetje daarin te kunnen bewonderen!

Poging 1: Uitverkocht

Nieuwe voorstelling, poging 2: Bestelling gedaan, betaling via iDeal: Geen saldo :|

Weer centen, poging 3: |P |P |P

Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee wie er gebruik gaat maken van dat 2de kaartje maar dat komt nog wel XD

Doe een oproepje op het forum?

(als het de vernederlandsing is van de vlaamse versie, dan is het goed;) heb ik gezien enkele jaren terug)

Link naar bericht
Deel via andere websites

...de halftijdse job die ik momenteel heb, al is het maar een paar weken. Zo halftijds werken ik echt een zaligheid! Financieel krijg ik wel gelukkig nog een deel uitkering bij.

Ook blij dat ik nu eens op een school mag werken die ik al ken. Zo telkens een compleet nieuwe omgeving met nieuwe mensen (nu de 12de school waar ik werk) is echt niet fijn. Dus dit is echt een opsteker!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid