Spons 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik ben vandaag blij met... Met een lekkere vrije dag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hans1961 0 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 het gegeven dat ik leef,ik beschouw elke dag als een extraatje. Ook al voel ik mij verre van geweldig ben ik blij dat ik er nog ben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik ben vandaag blij met het feit dat ik ga verhuizen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Dat de dagen weer wat langer worden in dit grauwe grijze regenachtige weer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 De waardevolle vriendschappen die ik op mijn vorig werk heb opgebouwd, mensen die zo blij voor me zijn dat ik een fijne nieuwe job heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 @Floes: Fijn!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 De mensen buiten mijn werk die mijn werk waarderen. Eens in de zoveel tijd moet ik afval rapen over een bepaalde weg vanaf de zaak. De personen die dat van ons verlangen hebben een lovend mailtje gestuurd naar ons, ze konden betrekkelijk veel minder afval van ons lang de weg zien liggen als voorheen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 @GP, Waardering voor ons werk hebben we allemaal nodig op z'n tijd, fijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Doublef 0 Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Met de liefde van God en dat ik integenstelling tot vele medescholieren op dit moment totaal niet aan het stressen ben met school stuf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Vandaag ben ik ont-zet-tend blij met het bezoek van de pastoraal werker van de kerk die langs geweest is, en het feit dat ik 28 april belijdenis mag doen en gedoopt mag worden . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Gefeliciteerd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Bedankt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 @Fee; fijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Proficiat Fee, je gaat een bijzondere weg tegemoet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Bedankt, Lobke en RobertF! En ik ga inderdaad een bijzondere weg tegemoet, eentje waar ik al lang naar uit kijk. Het was toch een 'ding', al jaren in de kerk komen, en dan zoveel horen over gedoopte mensen en zelf niet gedoopt zijn. Het is slechts een teken (geloof ik), en zonder hoor ik er ook bij, maar het is toch beter zo . *Blij*! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Geniet ervan! Ik vond de voorbereiding op mijn doop een erg bijzondere tijd. (De tijd erna ook hoor ) Ik ga zeker voor je bidden in de komende maanden! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Bedankt, Josephina! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Vandaag ben ik ont-zet-tend blij met het bezoek van de pastoraal werker van de kerk die langs geweest is, en het feit dat ik 28 april belijdenis mag doen en gedoopt mag worden . Gefeliciteerd! Fijn dat je dat gesprek hebt mogen voeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 Bedankt, Michiel! Ik ben inderdaad heel dankbaar voor het gesprek. Praten over het geloof is fijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Gefeliciteerd Fee Ik ben vandaag blij met dat mijn man een baan heeft ^^ En dat ik in de sneeuw niet bovenop mijn kindjes gevallen ben. (hoe wel is een ander verhaal maar hier erg offtopic ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 ... het feit dat ik m'n huis weer in kan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 dat is indd erg handig Ursa! ik ben blij met de sneeuw Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 De week die achter de rug is. Ondanks dat mijn examens echt niet goed zijn gegaan, voel ik me toch best goed. Ik begin me meer en meer thuis te voelen in dit vreemde landje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ik ben vandaag blij ondanks, Verblijd u ten allen tijde, wederom zal ik zeggen: verblijd u. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ik ben vandaag blij met een beetje regen Meer graag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten