Olorin 155 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Deze avond naar Boysetsfire geweest. Eén van mijn favoriete hardcore bands en ze waren live erg goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Leuk Fantastische band. Eigenlijk is het post-hardcore en dit is één van de hardere nummers. De teksten zijn redelijk politiek geladen. Maar live maakten ze de kwaliteit van hun albums waar en dat is lang niet altijd met bands het geval. Verder sympathieke mensen die een goede performance neerzetten op een nogal typische hardcore-punk manier: een band die fan is van het publiek en 1000 keer bedankt dat ze voor je mogen spelen. (Terwijl deze band binnen het wereldje een redelijk bekende naam heeft.) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Leuk Fantastische band. Eigenlijk is het post-hardcore en dit is één van de hardere nummers. De teksten zijn redelijk politiek geladen. Maar live maakten ze de kwaliteit van hun albums waar en dat is lang niet altijd met bands het geval. Pfff, inderdaad Verder sympathieke mensen die een goede performance neerzetten op een nogal typische hardcore-punk manier: een band die fan is van het publiek en 1000 keer bedankt dat ze voor je mogen spelen. (Terwijl deze band binnen het wereldje een redelijk bekende naam heeft.) Leuk is dat ja Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Hoe lang duurt het nog voordat portalen uitgevonden worden? Ik wil naar Amerika, NYC! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Die dingen werken toch allang joh. Aperture Science is in de 21e eeuw al begonnen met het ontwikkelen van portalen. Tegenwoordig ben je in één flif van Genesis III naar Alpha Centauri Gamma 2 Bèta. Ik heb trouwens nog één kaartje voor een tour diamantjes bikkelen op teh Diamond Planet. Wie wil? Antigraviteitsgenerator verplicht. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 4 september 2011 Rapport Share Geplaatst 4 september 2011 Echt lachen die Turken op Facebook.. Als je in de chat zo een gesprek begint; High Sweaty, Are you dear? I stink you are dear bicaus you road my wall just a minet agow. Dan weet ik niet waar ik het zoeken moet Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Haha, dat doet me denken aan een Engels gedicht; 'Eye have a spelling chequer' Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Haha, dat doet me denken aan een Engels gedicht; 'Eye have a spelling chequer' Whaha ja die is geweldig Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ik ben onbeschaafd Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ja, en terug van weggeweest Welkom terug Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Is het normaal om rauwe champignons te eten? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Geen idee. Ik vind paddestoelen in het algemeen een apart iets om te eten Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Je bent niet voor niks beschaafd. Volgende vraag: als ik Russisch praat en er is niemand in de buurt die dat verstaat.... maak ik dan een geluid? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 ik heb geen idee of jij dan op dat moment een geluid maakt want ik zie je nooit in rlf en zeker niet als je alleen bent ik praat in ieder geval wel hardop als ik alleen ben Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Ik ben onbeschaafd Welkom terug barbarin. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Pff, ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik heb echt geen flauw idee wat\welke ik wil. De telefoons anno nu zijn nou niet echt spectaculair dat ik er een abbonement voor over heb, en zou ook prima overweg met een simonly abbo kunnen. Eerstewereld probleem Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Alle Russen stinken naar pis! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Alle Russen stinken naar pis! Hoe dat zo? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 De ultieme hipster: Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hey cool. Door de bril herken je hem bijna niet, maar ik zie meteen dat het Zebraman is! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 november 2011 Rapport Share Geplaatst 17 november 2011 Hij is bijna zo cool en hip als de bril-jante kameraad. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jeej, ik zap straks terug naar 2011 om naar het retraitre weekend van Ichthus te gaan. Ik heb er zin in! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik wou dat ik lesbisch was, dan was ik tenminste speciaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik wou dat ik lesbisch was, dan was ik tenminste speciaal. HelenaV, lesbisch net zo normaal als niet lesbische vrouwen en mannen . Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten