Ursa 1 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Net begonnen in 'A dance of dragons' van George R.R. Martin (vijfde deel uit de Ice&Fire serie). Voelt als thuiskomen Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 ik zal nooit meer huilen, van nicky cruz Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Het huis van de moskee, van Kader Abdolah. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ongekust, en toch geen kikker. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ik ben op dit moment bezig met de laatste hoofdstukken van het eerste 'Jezusboek' van de paus. Ik hoop tijdens de Veertigdagentijd nog een flink eind te komen met het tweede deel. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Tonio van A.F.Th van der Heijden Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Net begonnen in 'A dance of dragons' van George R.R. Martin (vijfde deel uit de Ice&Fire serie). Voelt als thuiskomen Nog niet klaar mee, maar ondertussen wel 'Small Gods' van Terry Pratchett gelezen. Leuke persiflage van gevestigde religie. Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Lyonesse - de groene parel van Jack Vance. Fantasy van een iets oudere datum dan ik normaal lees Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Dr. Don Colbert- Dodelijke emoties. Iemand ervaring met dit boek, en zo ja welke? Op mij komt hij tot nog toe wat manipulerend over... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Dr. Don Colbert- Dodelijke emoties. Iemand ervaring met dit boek, en zo ja welke? Op mij komt hij tot nog toe wat manipulerend over... Ik heb het boek en heb het gelezen. Op mij kwam het niet manipulatief over. Ik vond het een boeiend boek en ik heb er van geleerd. Kan/wil je aangeven in welk opzicht het boek manipulatief op je overkomt? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Dr. Don Colbert- Dodelijke emoties. Iemand ervaring met dit boek, en zo ja welke? Op mij komt hij tot nog toe wat manipulerend over... Ik heb het boek en heb het gelezen. Op mij kwam het niet manipulatief over. Ik vond het een boeiend boek en ik heb er van geleerd. Kan/wil je aangeven in welk opzicht het boek manipulatief op je overkomt? Ik ben tot nog toe naar mijn idee heel veel tegengekomen dat stress invloed heeft op de hartfunctie. Dat weet ik na 1 keer ook wel, daar hoeft het hele hoofdstuk niet mee gevuld te worden. Ik heb tot nog toe alleen het begin nog gelezen, ik ga er wrs. later vanavond weer in verder. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Dr. Don Colbert- Dodelijke emoties. Iemand ervaring met dit boek, en zo ja welke? Op mij komt hij tot nog toe wat manipulerend over... Ik heb het boek en heb het gelezen. Op mij kwam het niet manipulatief over. Ik vond het een boeiend boek en ik heb er van geleerd. Kan/wil je aangeven in welk opzicht het boek manipulatief op je overkomt? Ik ben tot nog toe naar mijn idee heel veel tegengekomen dat stress invloed heeft op de hartfunctie. Dat weet ik na 1 keer ook wel, daar hoeft het hele hoofdstuk niet mee gevuld te worden. Ik heb tot nog toe alleen het begin nog gelezen, ik ga er wrs. later vanavond weer in verder. O.k. . Zelf vond ik het wel interessant dat hij, als ik het goed onthouden heb, aangaf dat onvergevingsgezindheid, bitterheid enz. kunnen leiden tot ziekten. Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ik heb net Drie van Ted Dekker uit,, geniaal geschreven:D Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Stranger in a strange land, van Robert Heinlein. maar eens kijken of ik het wat vind, heb nog nauwelijks iets van deze beroemde science fiction schrijver gelezen. En hoe leuk is zo'n boek 50 jaar na dato? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Best leuk eigenlijk. Het weerspiegeld zijn tijd eigenlijk best mooi en er zitten briljant uitgewerkte thema's in. De kerk bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat het eerste deel van het boek me meer aansprak dan het slot. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik lees het slechts langzaam, maar tot nu toe vind ik het wel een boeiend verhaal. oude Sci-fi is sowieso leuk omdat het zo'n bizarre parallel wereld beschrijft (mits het verhaal zich in de nabije toekomst en niet in 2200 afspeelt), de echte wereld is altijd een heel andere kant opgegaan dan de wereld van de fantasie van zo'n schrijver. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Kind van een vreemde- van Alan hollinghurst Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ik ga nu beginnen aan, wij zijn ons brein van Dick Swaab. http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragment- ... &tx_ttnews[tt_news]=18243&cHash=83cb14eaf4eb7837c77bd7b8aa083c55 Als je het filmpje wilt zien moet je wel even knippen en plakken. De link werkt niet helemaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Geen boek. Vanochtend naar de bieb geweest, maar er was geen boek dat me echt kon boeien. Iemand nog een goede tip? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Blader door het topic zou ik zeggen... Als je van fantasy houdt, weet ik nog wel een paar aanraders: Robin Hobb, George Martin, Raymond Feist... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Ik lees, Gerard Walschap: Verzameld werk deel 5 Adrian Boekraad: Kerngedachten van J.H. Newman Bisschoppen van België: Geloofsboek De laatste ter voorbereiding op mijn Vormsel. Ik heb twee weken 'vakantie' (eigenlijk werkloos) tot mijn nieuwe baan begint, dus ik heb lekker de tijd om te lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Ik ben bezig met 'Wachten op God' van Simone Weil. Erg interessant! Ik herken veel van wat ze schrijft, ze komt met bepaalde nieuwe dingen en met bepaalde dingen ben ik het niet zo eens. Lekker afwisselend dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Blader door het topic zou ik zeggen... Als je van fantasy houdt, weet ik nog wel een paar aanraders: Robin Hobb, George Martin, Raymond Feist... Dat is ook een goede tip . Fantasy vind ik op zich wel leuk, mits er geen onrealistische wezens als trollen, elfen etc. in voor komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Ik lees,Gerard Walschap: Verzameld werk deel 5 Adrian Boekraad: Kerngedachten van J.H. Newman Bisschoppen van België: Geloofsboek De laatste ter voorbereiding op mijn Vormsel. Ik heb twee weken 'vakantie' (eigenlijk werkloos) tot mijn nieuwe baan begint, dus ik heb lekker de tijd om te lezen. Ik wist helemaal niet dat jij bezig was katholiek te worden. Wat leuk zeg! Tijdens de Paaswake? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik heb net SKIN van Ted Dekker uit- weet de nederlandse titel niet en ben nu net begonnen in showdown van Ted Dekker,, weet ik ook de nederlandse titel niet van:p De engelse boeken vind ik zowieso leuker om te lezen dan de nederlandse vertalingen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten