Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Kan ik niet zo gauw geven, staat vast ergens op internet, daarnaast zit daar heus wel meer achter dan dat de media het uit beeld. Ik ken die grapjes onderhand wel, hoe vaak hoor je nu over Peter R. de Vries en z'n aanvaringen met operatie Gladio? Als je niet in false-flag operaties gelooft dan moet je daar maar eens in verdiepen. Er wordt geprobeerd om makkelijk weg te komen door gewelddadige spellen de schuld te geven, op zekere hoogte kan het wel een slechte invloed hebben, maar om daar nou gelijk mee aan te komen. Het is weer de typische 'geef de bevolking de schuld' praktijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dat willen we niet aanpakken, dat is winst. Bij meerdere van dit soort incidenten werden SSRI's als

verdachten gezien, ook bij het Colombine incident.

Er is inderdaad een verband tussen SSRI's en gewelddadigheid, maar dit betreft ironisch genoeg veelal het eigen leven. Overigens worden SSRI's zeer zelden aan kinderen onder de zestien voorgeschreven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, men moet niet geraffineerde suiker, Aspartaam en MSG buiten beschouwing laten. Men wordt al voordat die geboren wordt vol gepropt met drugs. Echt, wie verzint het ook, babyvoeding met een schep suiker erin, omdat het zo goedkoop is, net als mais en soja. Het menselijk lichaam is nu ook een marktplaats geworden waar winst te behalen valt. :(

Wat dit betreft zijn de lezingen van dr. Blaylock erg interessant. De meeste mensen hebben een suiker, mais en soja dieet, zonder het door te hebben. En als ze dan voor 'no-sugar' kiezen, dan krijgen ze van die synthetische zooi waar je ook niet blij van wordt. Pot groente met een lekker laagje suiker mmmmm (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Interessant allemaal, maar het ontgaat me een beetje wat drugs hiermee te maken heeft :)

Hoax. Credible.nl mag geen mening hebben.

User to the rescue.

Credible.nl mag gerust een mening hebben, zeker als het is om aan te geven dat men offtopic gaat. Dus user rescue terug in je hok en verder iedereen weer back on topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hersenschade kan als gevolg hebben dat mensen meer meegesleept worden door emotie. Oorzaak en gevolg, en wie weet was hij wel geintimideerd om dit te doen. Bij Pim Fortuyn zet ik ook nog vraagtekens, ongeacht wat de overheid en co. verteld. Excuseer mij, maar ik ben m'n hele leven al achterdochtig, wie weet ook een bijwerking. ;)

Mensen moesten eens weten hoe berucht aspartaam is, praten over wat er mogelijk in levensmiddelen kan zitten lijkt wel een taboe, het is ook een mogelijke dader.

Aanvullend over geweld en voeding:

Daar moeten ze eens aandacht aan besteden! Maar dan bedreigen we vast weer de winst van de grote bedrijf kartellen, gekke wereld is dit toch. :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

De "geweldadige spelletjes" zijn een prima manier om zeer lage instincten; die iedereen wel heeft the kanaliseren op een beschaafde manier.

Dat het toch soms niet mag lukken dat kunnen we niet voorkomen.

Eigenlijk hetzelfde als je dus prostitutie hebt. Stel dat er geen publieke vrouwen zouden zijn; dan zouden er heel wat meer verkrachtingen etc plaatsvinden; zelfs binnen het huwelijk. Maar er blijven verkrachtingen plaatsvinden ondanks dat er publieke vrouwen bestaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Antireligie, je doet zo voorkomen alsof elke man die een prostituee bezoekt een potentiële verkrachter is én je doet alsof een verkrachting puur een daad van lust is zoals het bezoeken van een prostituee dat is, wat echter niet het geval is. Verkrachters zijn zelfs vaak ook bekenden van de slachtoffers. Het verband dat jij legt is daarbij ook nooit bewezen en is zelfs weerlegt in de Amerikaanse staat Nervada, waar prostitutie volkomen legaal is, maar waar niet minder vrouwen worden verkracht dan in andere staten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat had ik ook begrepen ja. De gemiddelde man die opgewonden is, maar geen vrouw heeft waarmee hij seks kan hebben, zal waarschijnlijk het bij dagdromen houden of de hand aan zichzelf slaan. Hij zal er beslist niet aan denken om een vrouw te verkrachten. Daar gaan andere motieven aan vooraf, die dus ook niets met prostitutie te maken hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Ik weet niet of dit onderwerp hier al besproken is en heb eerlijk gezegd niet zo heel veel zin om 't hele topic door te spitten, maar: ik lees heel vaak berichtjes op Credible over redelijk gewelddadige games. Hoe combineren jullie dit met jullie christen-zijn?

(Overigens: totaal niet aanvallend bedoeld. Ben gewoon geïnteresseerd.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik houd zelf ook niet zo van al te gewelddadige games (sowieso niet zo van shooters) maar zie weinig kwaad in een oorlogssimulatie of commandomissies. Eigenlijk hetzelfde als spannende oorlogsfilms.

EDIT: grapje, een eerdere discussie in dit topic kan ik niet zo gauw vinden. Misschien wel elders op het forum. Zie hier voor een recent topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid