Archillion 0 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Lupus. Woorden van de maand: Goodness gracious. Woorden van het jaar: Bless you. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Lezing. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Tippex. Ik was dat spul en het woord ervoor allang vergeten sinds ik niet meer op school zit. Maar nu komt het opeens in mijn hoofd bovendrijven. Ik wist eerst niet eens of ik het woord goed had. Maar gelukkig hebben we de Wikipedia Maar ja, tippex is toch dom en maakt de boel in de praktijk nog lelijker dan het al was, vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Castiel: "Assbutt" Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Piraat! Beste vriendin geeft moorddiner en ik ben verkleed als piraat! T is echt leuk als je een buurjongetje hebt die een zwaard en schminck en een haak en een banadana voor je heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Hananjah 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Gedwongen ontslag (om dat ik het er met iemand over had toen ik dit topic bekeek, en het niet zo'n best is als het je overkomt) Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Oemoemenoe Omdat ik het een leuk woord vind dat precies slaat op hoe ik me nu voel... Oemoemenoe Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 "Wijsje" Want ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 "Zinin in" Vroeger dacht ik dat 'zin in' één woord was, daarom zei ik altijd "Ik heb zinin in...". Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 25 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Museumnacht. Kan het ophouden? Ik word gek van de busjes die af en aan rijden langs mijn huis. Culturele bullshit. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Havendagen. Allemaal leuk en aardig hoor, die havenfeesten, maar we worden hier helemaal gek van de helikopter die elke 15 minuten over komt vliegen. Betaal even €75 tot €100 voor een ritje. Krijgen wij dan ook een deel van de opbrengst voor het verstoren van onze rust? Gelukkig zijn de kraampjes die er staan wel gezellig. En totaal niet lastig. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Onomatopoeia. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 "Wijsje"Want ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd. Jij hebt te veel naar kinderen voor kinderen geluisterd Protest 'koe' Als in: melk/koffiemelk. 'Geef mij de koe even' Dat was ff geleden -edit- Onbewust heb ik sinds het lezen van Arhies post 'wakker met een wijsje' in mijn hoofd. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Fijn om te weten dat ik een goede invloed heb. Mijn woord van de dag; "begeilde". Ik wilde "begeleide" typen, maar er kwam "begeilde" uit. Klassieke muziek was nog nooit zo erotisch. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Page Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Rolschaats Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Oemoemenoe Omdat ik het een leuk woord vind dat precies slaat op hoe ik me nu voel... Oemoemenoe tis toch net zoiets al tikvee?? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 tekalanka Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 CrediGup Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Oemoemenoe Omdat ik het een leuk woord vind dat precies slaat op hoe ik me nu voel... Oemoemenoe tis toch net zoiets al tikvee?? Ja maar natuurlijk. Als je Weetikvee bedoelt dan toch? Woord van de dag; Buitenbaarmoederlijkmalariagezwel. * Heeft de dag weer eens doorgebracht bij haar beste vriendin die ze al een maand niet meer gezien heeft. En dan komen er ineens hele vreemde woorden uit je mond Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Oemoemenoe Omdat ik het een leuk woord vind dat precies slaat op hoe ik me nu voel... Oemoemenoe tis toch net zoiets al tikvee?? Ja maar natuurlijk. Als je Weetikvee bedoelt dan toch? ja en das etzelfde als ticket Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 die snap ik niet... leguit... Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik hou gewoon heel erg van de typisch Zeeuwse woorden.. Net zoals we hier alt zeggen; Ik ben op de Wulpenbek geboren.. Maar we zeggen ook; Ik ga in Terneuzen winkelen. Vanwaar het op of in? Is volgens mij geen vaste regel in gesteld of wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 dat zou ik zo 1,2,3 niet weten wat jij dan vast ook wel een leuk woord vind is stremien... (als je weet wat dat is) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten