Ebbeloe 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Die ken k niet Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 hihi weer wat geleerd dan... het is een oud zeeuws woord wat alleen nog maar door de oudjes gebruikt word... en het is een vergiet... maar jij praat zeker met oek, en judder enzo??? als je tenminste van de overkant komt... (ook zo een leuke in overkanten praten) Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Judder wudder en zudder Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 dat dacht ik al wel bij ons is... ulder wel een hele gewone ken ze maar al te goed... al die zeeuws vlaamse woorden... Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Zitten we hier nu niet heel erg te slowchatten? ? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 euh... zulle we het er maar op houden dat we de rest een lesje in de zeeuwse taal geven Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Hekel. Sinds dat ik wakker ben heb ik overal hekel aan, dus dat zal nog wel ff zo blijven vandaag. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Wat betekent judder wudder en zudder dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 judder= jullie wudder= wij zudder= zij Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 pfft moeilijk doenerij zeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Mijn woord van vandaag is toevoeging. Weer een heleboel formulieren invullen vanmiddag... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 mijn woord : zenuwachtig ik daar echt last van... uit zich in alles 30 controleren voordat ik et goed vind. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 judder= julliewudder= wij zudder= zij Dat ken ik als hullie, wullie en zullie(en daar hoort jullie dus ook bij) En mijn woord van vandaag is goeiemiddag, omdat te laat op mijn werk was vanmorgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Woord van de maand; Dinges Alles is tegenwoordig dinges.. ' Ja uhm... Waar liggen die dingessussen ook al weer die je moet hebben om dinges aan die dinges vast te maken? ' Dinges Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 scriptie-onderwerp. Vandaag kregen we te horen dat we morgen een onderwerp moeten hebben voor een hele grote belangrijke scriptie voor levensbeschouwing. Dat kan je toch nooit in een dag bedenken??? Ik denk dat ik het over christenvervolging ga doen, maar ik heb geen idee. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Woord van de maand; DingesAlles is tegenwoordig dinges.. ' Ja uhm... Waar liggen die dingessussen ook al weer die je moet hebben om dinges aan die dinges vast te maken? ' Dinges 'Hoe heet'ie ook al weer, Dinges Dingetje, weet zijn naam niet meer. Lastig!' Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 'Fonetisering' en 'stropopfakkelen'. Omdat het allebei woorden zouden moeten zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Woord van de maand; DingesAlles is tegenwoordig dinges.. ' Ja uhm... Waar liggen die dingessussen ook al weer die je moet hebben om dinges aan die dinges vast te maken? ' Dinges 'Hoe heet'ie ook al weer, Dinges Dingetje, weet zijn naam niet meer. Lastig!' Het ergste is natuurlijk de kreet: dat is echt mijn ding. Of: ik wil gewoon mijn eigen ding kunnen doen. Jeuk. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Remise. vandaag een potje stratego gespeeld met Chealder, en das in remise geeindigd. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Niet van de dag, maar een woord dat ik de laatste tijd spontaan vaak gebruik: Ingenieus. Vraag me niet waarom.... (Waarom?! DAAROM! ) Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Gemeentereinigingsroltrommelhuisvuilophaalauto. Omdat ik het een leuk woord vind Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Gemeentereinigingsroltrommelhuisvuilophaalauto. Omdat ik het een leuk woord vind Nog moeilijker doen om te zeggen dat de vuilniswagenlangs is gekomen! Woord van de dag: vol. Met de inkomende goederen is er op mijn werk wat niet goed gegaan afgelopen weekend, waardoor de vriezer, koeling en het magazijn met recht VOL staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Aan het eind van je zorgcarriére zijn. Dat blijkt een in de zorgsector echt gebruikte term te zijn voor het op sterven liggen na een lang ziekbed waarin je veel zorg hebt ontvangen, zo las ik in de krant. We hebben echt serieus teveel managers in Nederland. Ik heb daarom al een managerproof woord bedacht voor dood zijn: een maximale vitale beperking hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 Hahahaha Link naar bericht Deel via andere websites
nem-biztos 0 Geplaatst 21 september 2011 Rapport Share Geplaatst 21 september 2011 ROFL Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten