Spring naar bijdragen

mediaspeler Computer


Aanbevolen berichten

Voor muziek vind ik Winamp nog steeds een ideaal programma... Vandaar dat ik daarvoor ook Windows heb geinstalleerd op m'n Mac widegrin.gif

Films speel ik meestal af in Boxee .. Niet omdat dat programma nou zoveel beter is dan (bijvoorbeeld) VLC-player maar de remote-app op de iPhone werkt er zo lekker mee widegrin.gif

Then again.. nu ik er over nadenk is er ook een VLC-remote app en de algemene remote-control app werkt overal op...

Maar Boxee ziet er grafisch leuk uit en je ziet een mooi overzicht, incl DVD-hoes en omschrijving van je filmcollectie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laatste tijd gebruik ik vaak de Windows mediaplayer, ik heb er niet echt een reden voor. Soms gebruik ik zo'n classic Windows mediaplayer (met een meuk codec's), bijvoorbeeld voor van die mkv bestanden.

Vroeger gebruikte ik winamp, maar sinds mijn huidige pc heb ik dat er niet meer opstaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor degene die Winamp gebruiken? Waarom gebruiken jullie het?

Ik gebruikte het vroeger omdat microsoft zooi je pc onnodig zwaar belasten itt Winamp. Doet het nog steeds wel, maar op de huidige pc's moet je tegenwoordig wel gekke dingen uithalen wil een muziekje al teveel gedoe opleveren voor je computer.

Dus vroeg me af of ik nog redenen over het hoofd zie (buiten dat microsoft het evile empire is enzo puh2.gif ).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Laatst heb ik Foobar 2000 geprobeerd, maar dat vond ik maar niks. Wat is voor je de reden om dat te gebruiken?
smile.gif

Start erg snel op, heeft een snelle rename functie, is te customizen én het speelt gewoon mijn muziek af.

Ik had Winamp, dat was ik op een gegeven moment verschrikkelijk zat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Voor degene die Winamp gebruiken? Waarom gebruiken jullie het?

Ik gebruikte het vroeger omdat microsoft zooi je pc onnodig zwaar belasten itt Winamp. Doet het nog steeds wel, maar op de huidige pc's moet je tegenwoordig wel gekke dingen uithalen wil een muziekje al teveel gedoe opleveren voor je computer.

Dus vroeg me af of ik nog redenen over het hoofd zie (buiten dat microsoft het evile empire is enzo
puh2.gif
).

Het gebruiksgemak. Ik gebruik in winloos altijd WinAmp 2.91 omdat het minder vereist van de computer en dus meer ruimte is voor applicaties die je nodig hebt.

Wat jij toepast "ik ben lui en gebruik dus wmp" is nu net waarom MS alles mee verpakt met zijn OS. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Welk programma gebruik je momenteel om muziek af te spelen op je computer? Wat voor programma voor filmbestanden?

Waarom gebruik je dat programma of die programma's?

Totem mediaspeler en Totem mediaspeler

Waarom?

omdat dat tot nu toe nog altijd goed heeft gewerkt en het in Ubuntu zit...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Het gebruiksgemak. Ik gebruik in winloos altijd WinAmp 2.91 omdat het minder vereist van de computer en dus meer ruimte is voor applicaties die je nodig hebt.

Wat jij toepast "ik ben lui en gebruik dus wmp" is nu net waarom MS alles mee verpakt met zijn OS.
knipoog_dicht.gif

Foobar gebruik dacht ik nog minder en doet bij Ctrl-A gewoon wat er dan moet gedaan worden. Alles selecteren, Winamp gaat dan in 'Always on Top' modus (afhankelijk wel schermpje van Winamp de focus heeft). Dát was de reden voor mij om het te Shiftdellen (frustratie was zo enorm dat ik niets een uninstall heb gedaan)..

Winamp >> OUT!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid