annzie 1 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Ik heb vanochtend een huwelijksaanzoek op de radio gehoord. Hij wist niet zeker of ze ja zou zeggen, maar toen het hoge woord eruit was zei ze 'ja natuuuuurlijk' en dat was zo cool om te horen^^ Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Tot nog toe nog geen post gekomen, dus ook geen valentijnskaart. Ik wacht er ook nieteens op, maar goed. Ik zal vandaag zien of er een kaartje tussen zit! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Hier komt de post niet eens op maandag Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Quote: Op zondag 13 februari 2011 20:03:28 schreef Bonaventura het volgende: Het weer zover: het jaarlijkse valentijnstopic. Heb je iemand een bos rozen gestuurd? Of doe je uit principe niet mee en ga je in je eentje in het bos brandnetels plukken? Of zit je zoals elk jaar tevergeefs bij de brievenbus te wachten tot je moet concluderen dat de dag er weer op zit. Spuw het hier. Neuh, ik heb er niks mee. Ik boycot de dag. Als ik vandaag bij mijn lief was geweest hadden we wellicht slechte zombiefilms gekeken. Ik vind het vooral een commercieel feest wat me persoonlijk niet zo aantrekt. En het eens extra te vieren dat we samen zijn heb ik liever voorkeur voor bepaalde andere data die meer concreet voor ons speciaal zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Quote: Spannend! En nu? Hij weet het nog steeds niet. Hij zei wel dat ik aardig was. Maar hij heeft dus echt niets door... Samengevoegd: Quote: Op maandag 14 februari 2011 12:04:09 schreef RobertF het volgende: Het beste wat ilsefecit nu kan doen is dit: De volgende dag, of vandaag nog, legt ze op dezelfde wijze weer iets bij hem neer, maar deze keer een kaartje. Op dit kaartje staat de volgende tekst: "Gisteren (of vandaag) kreeg je van mij een roos. Nu is het tijd mij te ontmoeten. Ik sta op zaterdag 19 februari voor je klaar van 13 uur tot 14 uur bij café die en die in winkelcentrum zus en zo en draag op mijn borst een rode roos. Als jij niet komt, dan weet ik genoeg." Natuurlijk is een andere dag en andere lokatie mogelijk, als het maar een dag en tijd waarvan zij zeker weet dat hij dan wel kan komen. Komt hij, dan weet hij wie zijn geheime aanbidder is. Komt hij niet, dan onderneemt ilsefecit geen verdere akties meer; hij heeft zijn kans verspeeld. Ze moet dan natuurlijk wel echt op tijd er zijn en op tijd weer vertrekken, met hoogstends vijf minuten speling. Succes, ilsefecit. Neerleggen lijkt me heel lastig, want met die roos was via het Leerlingen Parlement. Maar ik heb nog wel een idee. Hij houdt heel erg van chocolade, en bij de Wereld Winkel heb je zo'n verpakking met allemaal chocolaatjes in de vorm van een hartje met een goud papiertje erom heen. Dus ben ik van plan om telkens 1 zo'n dingetje in zijn jaszak te doen. Afspreken lijkt me dus heel eng, ook omdat ik niet weet wanneer hij kan. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Quote: Op maandag 14 februari 2011 17:51:10 schreef ilsefecit het volgende: [...] Hij weet het nog steeds niet. Hij zei wel dat ik aardig was. Maar hij heeft dus echt niets door... Samengevoegd: [...] Neerleggen lijkt me heel lastig, want met die roos was via het Leerlingen Parlement. Maar ik heb nog wel een idee. Hij houdt heel erg van chocolade, en bij de Wereld Winkel heb je zo'n verpakking met allemaal chocolaatjes in de vorm van een hartje met een goud papiertje erom heen. Dus ben ik van plan om telkens 1 zo'n dingetje in zijn jaszak te doen. Afspreken lijkt me dus heel eng, ook omdat ik niet weet wanneer hij kan. Doe bij het laatste hartje een briefje 'ik sta daar-en-daar in de pauze' Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Quote: Oempf, daar heb je natuurlijk vriendinnen voor , om dat stiekem te "verklappen" Robert, doe niet zo ingewikkeld. Dat is natuurlijk ook een goeie, maar ik vind de anonimiteit heel veilig. Samengevoegd: Quote: Op maandag 14 februari 2011 17:57:06 schreef annzie het volgende: [...] Doe bij het laatste hartje een briefje 'ik sta daar-en-daar in de pauze' Ik sta altijd bij hem in de pauze. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Doe eens gek en vertel hem gewoon dat je hem leuk vind Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Quote: Op maandag 14 februari 2011 17:57:14 schreef ilsefecit het volgende: [...] Dat is natuurlijk ook een goeie, maar ik vind de anonimiteit heel veilig. Samengevoegd: [...] Ik sta altijd bij hem in de pauze. Dan is dat juist een goeie toch? Kan hij raden welke van de meiden hem zo leuk vind Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Mijn vriend doet niet aan valentijn, hoe hard ik ook hint. En nou komt ik thuis, is mijn huisgenoot een romantisch diner voor twee aan het bereiden, met een chocoladefontein toe (en als cadeau voor z'n vriendin). Denk dat ik met ander huisgenoot maar een antivalentijnsdiner ga houden met veel chocolade en een meidenfilm toe. Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Mn vriend komt me zo ophalen Heb (vind ik zelf) een heel leuk cadeautje voor hem, hopen dat hij het ook leuk vindt! Samengevoegd: Quote: Op maandag 14 februari 2011 18:14:55 schreef Joëlle het volgende: Mijn vriend doet niet aan valentijn, hoe hard ik ook hint. En nou komt ik thuis, is mijn huisgenoot een romantisch diner voor twee aan het bereiden, met een chocoladefontein toe (en als cadeau voor z'n vriendin). Denk dat ik met ander huisgenoot maar een antivalentijnsdiner ga houden met veel chocolade en een meidenfilm toe. Echt jongens weer.. Veel plezier met chocola eten! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Quote: Op maandag 14 februari 2011 10:39:50 schreef Morphogenesis het volgende: Ik heb een valentijnskaart gekregen Anoniem? Of weet je van wie? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Van Sheba.. Voor zn kat die bijna dood is Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 is vandaag nou nog niet voorbij? *zucht* Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Mijn valentijnsdag is redelijk dramatisch gezien ik net een weekend achter de rug heb met knallende ruzie en waar ik via via erachter moest komen dat hij bijna verkering heeft met een ander meiske, terwijl hij me vorige week zondag nog zoende. Maar verder: topdag! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2011 Whoa Da's wel heftig hoor... Het is trouwens tegenwoordig weer hip om valentijnsdag leuk te vinden heb ik gehoord. Tegenwoordig hebben zoveel mensen een aversie er tegen dat het weer leuk vinden heel eigentijds is Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Inmiddels is het dinsdag, en is de postbode ook vandaga langsgeweest. Gisteren niks, vandaag ook niet. Mooizo! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ik ben ook echt een stom kind. Eerst lopen verkondigen dat ik een hekel heb aan valentijn en het dan uiteindelijk toch jammer vinden dat we niets gedaan hebben. Achja, gisteren was toch al een rotdag. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2011 Ik heb manliefs bureaubladicoontjes in hartvorm gezet. Nadat ik zelf snelkoppelingen moest slepen, ik was vergeten dat hij van een leeg bureaublad houdt Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten