Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

De n3 (randweg Dordrecht) is nu ook dicht.. Je KAN ook gewoon geen kant meer op.

Enige manier om Dordrecht in te komen is via Zwijndrecht en dat is behoorlijk om en binnendoor


Samengevoegd:

BEst wel apart idee dat Dordrecht gewoon afgesloten is.. A16 en N3..

Wat is het volgende? Bom erop? Laat het even weten dan kan ik nog weg hier

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En een bedrijf met giftige stoffen staat in de fik en ze meten niks giftigs?? Yeah right.. ik hou alles potdicht.

Het heeft te maken met concentraties. Net zoals pure limonade veel meer suiker bevat dan aangelengde limonde. Dus ja, er komt een stof vrij die giftig kan zijn, maar dan moet het wel een bepaald percentage halen. En die heeft het nog niet gehaald, blijkbaar.

Tenminste, dat is wat ik net las op Elsevier.nl, waar een scheikundige en journalist uit z'n dak gaat over onzorgvuldige en nietszeggende berichtgeving.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ook wel mooi, wat zullen al die twitterende Amerikanen wel niet denken?
puh2.gif

Wat een vreemde onuitspreekbare woorden typen die vreemde vinger in de dijk stekende jongens met klompjes toch allemaal op Twitter. Om vervolgens over te gaan tot de orde van de dag. Zo heel bijzonder is dit allemaal niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit was zelfs op het nieuws hier in Australie vanochtend, of all places! Dus ik denk dat het halve land in brand staat ofzo, check ik nu.nl en blijkt dat de brand onder controle is. Dat ze daar nou zo druk over doen hier puh2.gif Maar toch wel grappig, NL in het nieuws hier!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid