Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Haha misschien wel! Bijbelse taferelen in Dordrecht!! ghehe Las net dat na de A17 nu ook de A16 dicht gaat Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Vriendinnetje van me woont in Dordt. Had d'r net ff gebeld en die wolk is ook boven hun huis heen gegaan en zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Die gaat er nu nog steeds overheen, maar zie je niet Ook hier geldt nog steeds deuren en ramen dicht.. Zal nog wel even zo blijven Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Quote: Op woensdag 05 januari 2011 22:48:57 schreef Mister_L het volgende: Die gaat er nu nog steeds overheen, maar zie je niet Ook hier geldt nog steeds deuren en ramen dicht.. Zal nog wel even zo blijven Maar gelukkig mag de NOS wel de deuren langsgaan om vragen te stellen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Whaha ja zag het ook ja.. lekker bijdehand! Samengevoegd: Ghehe: "Er komen net 150 brandweermannen langs met breinaalden.. Blusdeken is onderweg!" Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Mensen genieten van deze sensatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 De n3 (randweg Dordrecht) is nu ook dicht.. Je KAN ook gewoon geen kant meer op. Enige manier om Dordrecht in te komen is via Zwijndrecht en dat is behoorlijk om en binnendoor Samengevoegd: BEst wel apart idee dat Dordrecht gewoon afgesloten is.. A16 en N3.. Wat is het volgende? Bom erop? Laat het even weten dan kan ik nog weg hier Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Quote: Op woensdag 05 januari 2011 22:04:13 schreef Mister_L het volgende: En een bedrijf met giftige stoffen staat in de fik en ze meten niks giftigs?? Yeah right.. ik hou alles potdicht. Het heeft te maken met concentraties. Net zoals pure limonade veel meer suiker bevat dan aangelengde limonde. Dus ja, er komt een stof vrij die giftig kan zijn, maar dan moet het wel een bepaald percentage halen. En die heeft het nog niet gehaald, blijkbaar. Tenminste, dat is wat ik net las op Elsevier.nl, waar een scheikundige en journalist uit z'n dak gaat over onzorgvuldige en nietszeggende berichtgeving. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Iedereen roept dat het ontzettend dodelijk is maar deskundigen, hulpverleners en journalisten staan zonder enige mondbescherming ter plaatse. Ondertussen schreeuwt iedereen lekker hoe vreselijk het allemaal is. Ik moet er wel een klein beetje om lachen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Hahah "GROTE VUURBAL JONGUH" IS nummer 1 trending topic op twitter! Ook wel mooi, wat zullen al die twitterende Amerikanen wel niet denken? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Quote: Op woensdag 05 januari 2011 23:48:31 schreef Mister_L het volgende: Ook wel mooi, wat zullen al die twitterende Amerikanen wel niet denken? Wat een vreemde onuitspreekbare woorden typen die vreemde vinger in de dijk stekende jongens met klompjes toch allemaal op Twitter. Om vervolgens over te gaan tot de orde van de dag. Zo heel bijzonder is dit allemaal niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Voor hun niet nee.. Hier blijkbaar toch wel.. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Dit was zelfs op het nieuws hier in Australie vanochtend, of all places! Dus ik denk dat het halve land in brand staat ofzo, check ik nu.nl en blijkt dat de brand onder controle is. Dat ze daar nou zo druk over doen hier Maar toch wel grappig, NL in het nieuws hier! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten