*nath* 0 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Maplestory! Heb ik ook nog een blauwe maandag gedaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Quote: Op maandag 02 augustus 2010 08:27:38 schreef *nath* het volgende: Het punt is dat mijn broer sowieso niet het makkelijkste karakter heeft en het daarop afschuift. En ze speelt het zelf ook veel, maar niet wanneer er bezoek is en zo. Maar door dat stomme spel gaat hun huishouden naar de kl*te. Ach, de volgende keer als ik hoor dat hij zo lelijk doe, dan denk ik dat ik maar eens erg boos word, of zo. Wellicht een goed idee Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 @Morpho: Dragon Age natuurlijk, ho kan je dat nou weer vergeten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Quote: Op maandag 02 augustus 2010 08:42:42 schreef *nath* het volgende: Maplestory! Heb ik ook nog een blauwe maandag gedaan. Mooi hè? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Quote: Op maandag 02 augustus 2010 13:45:58 schreef annzie het volgende: @Morpho: Dragon Age natuurlijk, ho kan je dat nou weer vergeten Oh ja Reminds me of iets *hint* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Starcraft II is te briljant. En ik ben pas bij missie 4 Als ik tien jaar jonger was, zou ik nu de hele nacht doorgaan, (ik heb vakantie) maar gelukkig ben ik nu ouder en wijzer en stop nu. 2 missies per dag is mooi. Maar ik ga nog wel ff het hele achtergrondverhaal opfrissen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik heb um ook geïnstalleerd, maar heb um na 5 minuten al afgesloten RTS is niet aan mij besteed, enkel The Battle For Middle Earth 1&2 en Age of Empires 1&2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Kijk maar uit trouwens nVidia 8800GT 512MB is ook hitte gevoelig Bug in menu StarCraft II laat sommige grafische kaarten doorbranden Een 'bug' in Starcraft II zou gpu's kunnen laten oververhitten omdat ontwikkelaar Blizzard geen maximum heeft gesteld aan het aantal frames per seconde in het menu van de game. Videokaarten kunnen hierdoor overbelast raken. Als de gamer het spel op het menu laat staan, stijgt de belasting van de gpu naar 100 procent. Bij lange duur in combinatie met onvoldoende koeling kan dit tot oververhitting leiden. Verschillende gamers meldden de problemen, waaronder Adam Biessener van Game Informer. "Na drie uur gescholden te hebben, plaats ik dit bericht vanaf de laptop van mijn vrouw omdat bij zowel mijn laptop als mijn desktopsysteem de videokaarten doorgebrand zijn", valt te lezen bij Dailytech. Inmiddels heeft Blizzard een oplossing voor de bug in StarCraft II: Wings of Liberty. Door het variables.txt-bestand in de map van het spel aan te passen met 'frameratecapglue=30' en 'frameratecap=60' zouden de problemen verholpen moeten zijn. Tot grote frustratie van sommige gamers met een defecte videokaart, spreekt Blizzard niet over vergoeding van de veroorzaakte schade door de bug. De vraag is of Blizzard wel verantwoordelijk gehouden kan worden voor de schade. De oververhittingsproblemen vallen waarschijnlijk onder garantie bij de videokaartfabrikanten omdat normaal gesproken de grafische kaart zich automatisch onderklokt zodra de temperatuur van de gpu te hoog dreigt te worden. Daarnaast is het de verantwoordelijkheid van de gamer zelf om voor voldoende koeling te zorgen in zijn systeem. Bron: link Wat ik trouwens wel frappant vind, is dat de productie hiervan enkele jaren heeft gekost, en dat er dan zo'n bug te vinden is, die relatief simpel op te lossen is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Ik verbaas me nog het meest over hoe soepeltjes het spel loopt op mijn 5 jaar oude (single core!) bakkie waar behalve die videokaart geen schroefje aan veranderd is in al die jaren. Het inladen van levels en cut scenes duurt wel heel lang, maar in het spel zelf gaat het prima, hij zet hem zelf automatisch op high settings (uit low-medium-high-ultra) Maar ik speel niet meer dan 1 a 2 uur achter elkaar, ik doe liever wat langer over het spel en het is zomer. 'eert' is met een t trouwens (wie het kleine niet eerd) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Quote: Op dinsdag 03 augustus 2010 15:05:36 schreef Dubito het volgende: Ik verbaas me nog het meest over hoe soepeltjes het spel loopt op mijn 5 jaar oude (single core!) bakkie waar behalve die videokaart geen schroefje aan veranderd is in al die jaren. Het inladen van levels en cut scenes duurt wel heel lang, maar in het spel zelf gaat het prima, hij zet hem zelf automatisch op high settings (uit low-medium-high-ultra) Maar ik speel niet meer dan 1 a 2 uur achter elkaar, ik doe liever wat langer over het spel en het is zomer. Mooi Quote: 'eert' is met een t trouwens (wie het kleine niet eerd) Bekijk m'n ondertitel en sig is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Jongens! Ik heb dragon age origins gekocht en op mijn laptop geinstalleerd en HIJ DOET HET GEWOON! Maar, anti-aliasing uit, vertical sync uit 800x600 ipv 1280x800 en de rest ook uit of op zijn laagst en dan nog stottert hij en is hij langzaam, maar het is wel speelbaar. En ik ben blij! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Haha XD is het dan nog wel leuk om te spelen ? :S. Ooh echt erg als er nog zoveel leuke games zijn maar zoweinig tijd (en te kort geld willen besteden) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Ik heb een NES emulator op mijn telefoon. Contra!!!!! Natuurlijk pas als ik doorheb hoe die controllers op een touchscreen zijn vormgegeven... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Welke telefoon is dat? Ben je inmiddels iPhone af? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Ja, HTC HD2. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Grappig, die heb ik juist geruild voor m'n huidige iPhone Maar da's niet helemaal ontopic, natuurlijk.. Ik wist trouwens niet dat daar emu's op beschikbaar waren.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 20 augustus 2010 10:06:02 schreef kettingzaag het volgende: Haha XD is het dan nog wel leuk om te spelen ? :S. Ooh echt erg als er nog zoveel leuke games zijn maar zoweinig tijd (en te kort geld willen besteden) Ja! Alleen tijdens een gevecht is het lastig omdat ik sneller orders geef dan het spel kan verwerken. Dan denk ik dus dat ik mijn hele team opdracht gegeven heb om verschillende mensen aan te vallen, en dan blijft de helft gewoon staan xD Maar daar wen je aan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Ik speel sinds kort weer Hitman Bloodmoney. WÃ t een gaaf spel, ontzettend Eerder speelde ik het van: Machine geweer, en maaien maar, en was ik in 3 min. klaar Nu doe ik het volledig stealth, en o, wat is dat leuk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Ik heb sinds kort een xbox 360 Spellen die ik echt moet hebben? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Fable II Red Dead Redemption Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Madden NFL 2011 en Splinter Cell Convic. Dan mij toevoegen in je friendlist en je dan door mij laten verslaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Voor Morphogenesis: Die vriend van mij is echt te goed. blijkt die gast nóg een pc te hebben die hij heeft vervangen. Daaruit kwam een een 8800GTX (of GTS ofzo) met 768 mb geheugen. "Wil iemand die nog hebben?" Eeuh, is die beter dan ik de vorige keer van je kreeg? hm, ja ietsje beter... ........... niemand? echt niet? nu geef dan maar hier. Heb wel die andere al weer aan iemand anders doorgegeven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Lol 768MB is uit mijn hoofd 8800GTX Als het de 8800GTS zou zijn, zou het òf 320MB òf 512MB geheugen moeten hebben Waarbij die 320MB weer minder goed is dan je oude 8800GT, en de 512MB weer beter dan je 8800GT. Ligt niet aan de hoeveelheid geheugen, maar de 320MB versie is herzien, en kreeg hogere clocks mee, en meer unified shaders geloof ik. En meer geheugen Maar goed, een 8800GTX is altijd nog beter Had ie toevallig niet een 8800 Ultra liggen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Nee hij is nu dus overgestapt op geluidloze watergekoelde video kaarten . Deze maken teveel herrie vind hij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten