Henriëtte 0 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Age of Empires vind ik geweldig Dat heb ik zo'n 7 jaar geleden ontdekt en ik baal als een stekker dat het op de nieuwe computer nog niet is gelukt om het te installeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik vind The Settlers ook gaaf Samengevoegd: Grrr door een kleine financiële tegenvaller moet ik nog even wachten met mn PlayStation 3... grrr! Heb al wel GTA4 gekocht, dagaanbieding bij de Bart Smit: 24 euro! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Straks toch maar weer mn all-time favoriet spelen: FM!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Dat is..? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Football Manager! Dan ben je, zoals de titel misschien al verraad, manager van je eigen gekozen voetbalteam Je koopt.verkoopt, verlengt contracten van spelers en staf, beppaalt de tactiek, wie er spelen, bent bij de wedstrijden en kan tijdens de wedstrijden ingrijpen door tactiekaanpassingen, zijlijninstructies of wissels, verder houdt je ook echt de persconferenties voor en na de wedstrijden en kan je comminuceren met de spelers. Erg uitgebreid, die 2010 versie en nog verslavender dan de vorige... ongelooflijk dat dat nog kon Ik ben begonnen met Ajax. Na 4 seizoenen en 4 keer kampioen, 3 keer Johan Cruijff schaal en 1 keer de beker ben ik naar Atletico Madrid gegaan. Ik ga expres niet naar een absolute topclub. Ik wil liever met een subtopper naar de top toe werken, veel uitdagender. Heb natuurlijk wel een stuk of 6 spelers meegenomen bij Ajax vandaan. Mn dragende spelers. Gaan prima mee in de Primera Division Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op dinsdag 06 april 2010 09:24:10 schreef Henriëtte het volgende: Age of Empires vind ik geweldig Dat heb ik zo'n 7 jaar geleden ontdekt en ik baal als een stekker dat het op de nieuwe computer nog niet is gelukt om het te installeren. Dat x2, al heb ik hem wel geinstalleerd gekregen en ben nu sinds een maand ofzo fanatieker dan goed voor mij is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op dinsdag 06 april 2010 09:24:10 schreef Henriëtte het volgende: Age of Empires vind ik geweldig Dat heb ik zo'n 7 jaar geleden ontdekt en ik baal als een stekker dat het op de nieuwe computer nog niet is gelukt om het te installeren. Frustrerend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 De enige games die ik speel zijn the sims en dragon age. Van die laatste is daarnet op het nippertje mijn laatste savegame gered volgens mij, want de pc is stuk en moet weg voor reparatie, maar ik hoorde dat ze dan nog wel eens je harde schijf willen formatteren.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Epic Bloons-win: 8) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 En nou ben ik mijn AoE spel ook nog kwijt! Het was een gebrande cdrom en daardoor had hij vaak wat kuren, maar toch. Dan ga ik maar een nieuw spel kopen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Quote: Op donderdag 08 april 2010 14:19:30 schreef Henriëtte het volgende: En nou ben ik mijn AoE spel ook nog kwijt! Het was een gebrande cdrom en daardoor had hij vaak wat kuren, maar toch. Dan ga ik maar een nieuw spel kopen.. Is goedkoop hoor, als je hem eenmaal koopt heb je echt waar voor je geld. Het is maar 5 euro ofzo. Niet duur en veel betrouwbaarder. Installeren is zo gebeurd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Quote: Op dinsdag 06 april 2010 00:46:48 schreef menelikboy het volgende: [...] Age of Empires is verslavend. Een van de leukste games ooit... (ookal heb ik ook veel fifa '##, NFL '## en NHL '## gespeeld.) Daarnaast veel Emergency 1, 2, 3 en de SWAT games.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Heb gisteren toch de PS3 gekocht! Met GTAIV en Heavy Rain erbij. Gta4 kende ik al, Heavy Rain is echt een te gek gave game! Vandaag Fifa2010 er nog maar bijgekocht plus een extra controller.. Morgen komt een vriend op bezoek en dan dient een potje Fifa niet te ontbreken natuurlijk! Call Of Duty wil ik ook nog.. maar heb aan deze 3 games voorlopig wel even genoeg denk ik. Plus dat het allemaal erg duur is! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Verschrikkelijk duur ja Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2010 Daarom plus dat ik voorlopig qua tijd ook wel even met deze games vooruit kan! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik ga F.E.A.R. spelen Wens mij sterkte Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Sterkte! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Dankje Ik weet niet, ik heb het al meerdere keren uitgespeeld, en toch krijg ik de rillingen bij bepaalde stukken in dat spel. En dan ben je net begonnen... Tevens een erg sterk punt van dat spel: Je bent 2 min. bezig, en je bent vast gezogen, en wilt het gewoon verder spelen. Maar die gangetjes, allemaal knipperende lichten, mensen zien lopen, en vervagen, fluisterende stemmen, en spannende muziek. en dan zo'n freak die met zo'n creepy stem zegt: They deserve to die... They all to deserve to die... Ja, daar krijg ik toch wel de nodige kippenvel van Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Btw. Ik weet nog dat ik het voor het eerst speelde. Ik had vakantie, en het was 11 uur 's avonds, en had dat spel geïnstalleerd. Nouja, dan gaan je ouders slapen, en ben je als enige nog op. En omdat m'n ouders wilden slapen, deed ik een koptelefoon op, en had de lampen uitgedaan in mijn kamer. Het gevolg: Ik start spel op * Morpho: Na 5 Minuten * Morpho: Na 10 Minuten * Morpho: Na 15 Minuten * Morpho: *Slik* *Huiver* *...* *WrAAGH!!* *Doet lichten maar weer aan* Na 20 Minuten * Morpho: *Gooit snel koptelefoon af* Na 30 Minuten * Morpho: AAAArgghhhh *gil* *huiver* *Ieks* *Ril* *Sluit spel accuut af* Nouja, die nacht heb ik niet zo bijster goed geslapen Wat een scheiterd ben ik toch Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Quote: Op zondag 11 april 2010 20:35:03 schreef Morphogenesis het volgende: Btw. Ik weet nog dat ik het voor het eerst speelde. Ik had vakantie, en het was 11 uur 's avonds, en had dat spel geïnstalleerd. Nouja, dan gaan je ouders slapen, en ben je als enige nog op. En omdat m'n ouders wilden slapen, deed ik een koptelefoon op, en had de lampen uitgedaan in mijn kamer. Het gevolg: Ik start spel op * Morpho: Na 5 Minuten * Morpho: Na 10 Minuten * Morpho: Na 15 Minuten * Morpho: *Slik* *Huiver* *...* *WrAAGH!!* *Doet lichten maar weer aan* Na 20 Minuten * Morpho: *Gooit snel koptelefoon af* Na 30 Minuten * Morpho: AAAArgghhhh *gil* *huiver* *Ieks* *Ril* *Sluit spel accuut af* Nouja, die nacht heb ik niet zo bijster goed geslapen Wat een scheiterd ben ik toch Das mooi, dan weet ik dat ik het in ieder geval nooit moet gaan spelen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst 12 april 2010 Quote: Op maandag 12 april 2010 19:28:36 schreef annzie het volgende: [...] Das mooi, dan weet ik dat ik het in ieder geval nooit moet gaan spelen Jawel hoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ik heb toch iets meer op met waarheidsgetrouwe games. Laat mij maar proberen of ik een voetbalrel kan onderdrukken, een gevaarlijke terrorist zonder bloedvergieten kan arresteren, een grote brand kan blussen zonder slachtoffers... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 Ach... Kan ook leuk zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 13 april 2010 Rapport Share Geplaatst 13 april 2010 .... en WOII kan winnen (commandos), de NHL/NFL kan winnen of huzarenstukjes uit de geschiedenis op mijn eigen manier kan reproduceren (AOE) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
bastje 0 Geplaatst 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2010 Battlefield Bad Compagny op de ps3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten