Ursa 1 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Voor deze keer mag het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Voor deze keer mag het. haha risk is inderdaad ook op de pc te spelen. Maar ouderwets met z'n allen om de tafel chips en frisdrank erbij blijft uiteraard het gezelligste Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Ik moet Ursa delen met CIV5 en ik archillion met AC III Maar ik ben nog altijd benieuwd of hij zijn game pauzeert als ik hem een sms stuur en hij die leest Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Sinds afgelopen donderdag is er een Mac client uit voor Lord of the Rings Online. Een spel (MMORPG) wat ik meer dan een jaar geleden nog vrij regelmatig speelde maat ivm computer moest afkappen. Heerlijk om het weer te spelen. Heb gister maar gelijk een sessie van 8 uur doorgehaald. Dat is toch zeker wel een jaar of 10/15 geleden dan ik zo lang achter elkaar een spelletje heb gespeeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Mijn favoriete spel blijft dit spel(bordspel dat wel): Erg leuk spel ja! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Mijn vrienden willen het nooit meer doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Heeft er iemand wel eens Crusader Kings II gespeeld? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Ja ik, maar ik had het geduld er niet voor om me al die opties eigen te maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Ja ik, maar ik had het geduld er niet voor om me al die opties eigen te maken. Oh oh, Acedia - luiheid is een van de zeven hoofdzonden... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Mwa, meer een keuze in dat ik dat soort tijd aan meer nuttige en eveneens leuke dingen kan besteden. Ow kuddos voor dat spel dat het toch wel het spel is waarvan ik vind dat ze het beste het feodale stelsel in hebben uitgewerkt, in vergelijking met andere games uit dat genre. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Mwa, meer een keuze in dat ik dat soort tijd aan meer nuttige en eveneens leuke dingen kan besteden. Hehe, tja. Ik ben een beetje een addict van dit genre. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Ik heb sinds vandaag Rocksmith en heb meteen uren lang Sweet Home Alabama gespeeld. Oehoehoeh. Verslavend spel en zeer goed om je gitaartechnieken wat te oefenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2013 Vandaag is een goede dag. Na een hele dag Assassin's Creed III gespeeld te hebben stond opeens de eerste trailer van Assassin's Creed IV: Black Flag online. Zelf heb ik vrij weinig met de settings uit de vorige delen, maar piraten... En hij komt in oktober uit. Nog een paar maanden mijzelf vermaken met Connor, en dan op naar Assassin's of the Caribbean! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 * bump * Voor de historici onder ons, ik speel net Civ5 G&K met Carthago. Mijn eerste great general is: Hamilcar Barca. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chagall 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Als je het dus goed wilt doen, moet je het anders aanpakken dan men toen gedaan heeft. Anders is je belangrijkste exportproduct straks zout. Zelf speel ik nogal verschillende spellen. Maar ik ben toch wel een groot fan van Napoleon: Total War. Niets heerlijker dan een tactisch briljante overwinning met cavaleriecharges en zo weinig mogelijk doden aan eigen zijde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Ach ja, ik zit in Brazilie, dus verder is het niet heel erg historisch accuraat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Om ook maar eens iets legaals te doen: Might & Magic Heroes VI Complete aangeschaft. Nu nog even testen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Een slow-paste simulatiespel dat zeer verslavend werkt en wie daarvan houdt kan ik het zeer aanbevelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
daveer91 0 Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Heeft er iemand wel eens Crusader Kings II gespeeld? Ja,sterker nog: het spel wat ik op het moment het meest speel. Er zijn ook verschillende mods voor,waaronder A Game of Thrones. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Heeft er iemand wel eens Crusader Kings II gespeeld? Ja,sterker nog: het spel wat ik op het moment het meest speel. Er zijn ook verschillende mods voor,waaronder A Game of Thrones. Merk het spel nu pas op. Maar ik zie dat het gemaakt is door Paradox (was fan van de Europa Universalis serie) dus het zal wel een goede game zijn. Hopen dat er een OSX versie is... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
daveer91 0 Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Heeft er iemand wel eens Crusader Kings II gespeeld? Ja,sterker nog: het spel wat ik op het moment het meest speel. Er zijn ook verschillende mods voor,waaronder A Game of Thrones. Merk het spel nu pas op. Maar ik zie dat het gemaakt is door Paradox (was fan van de Europa Universalis serie) dus het zal wel een goede game zijn. Hopen dat er een OSX versie is... Ik heb het spel op Steam gekocht ( ben je daar bekend mee?) en daar staat inderdaad dat Crusader Kings II ook op OSX werkt Europa Universalis is ook bijzonder gaaf! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Zijn er hier nog Shadowgun Deadzone spelers? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2013 Ja,sterker nog: het spel wat ik op het moment het meest speel. Er zijn ook verschillende mods voor,waaronder A Game of Thrones. Merk het spel nu pas op. Maar ik zie dat het gemaakt is door Paradox (was fan van de Europa Universalis serie) dus het zal wel een goede game zijn. Hopen dat er een OSX versie is... Ik heb het spel op Steam gekocht ( ben je daar bekend mee?) en daar staat inderdaad dat Crusader Kings II ook op OSX werkt Europa Universalis is ook bijzonder gaaf! Ik weet wat Steam is maar ben al tijden geen pc gamer meer (muv Lord of the Rings online). Ga vanavond eens kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2013 Ik ken het spel wel via een zekere piraten baai. (En ja, die is toegankelijk en dat gebleven sinds haar oprichting. ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Is er iemand al CIV5 Brave New World aan het spelen? Eigenlijk wil ik 'm graag maar ik wacht even tot er een mooie aanbieding is (op Steam). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten