Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Misschien ook een kwestie van een verschil in persoonlijkheden?
flower.gif
Persoonlijk kan ik de openhartigheid en eerlijkheid van Gordon heel erg waarderen. Ik zie in ieder geval iemand die oprecht op zoek is en zijn hart openstelt. En dan komen er aan de ene kant mooie dingen naar binnen en buiten, maar aan de andere kant ook minder mooie dingen. Maar goed, er is toch ook verder geen mens die een compleet zuiver hart heeft?

Ik vond dat ook prachtig. En ik vond de zoektocht van de anderen ook prachtig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

n.a.v. deze post heb ik nog een aflevering gekeken, maar ik vind eigenlijk nog steeds dat ze clichés bevestigen!!

voor Gordon niet.

Verder heeft Gordon me echt verbaasd, hoe hij op zoek was. Heb echt kwijlend achter de tv gezeten toen met die zandkunstenaar. Fantastisch om te zien hoe God Gordon opzoekt en de humor die Gordon er dan achteraan gooit, geloven op zijn manier zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ik vond dat ook prachtig. En ik vond de zoektocht van de anderen ook prachtig.

Zoals Gordon al zei staat hij pas aan het begin en heeft hij wel hele diepe ervaringen met God gehad. Met de bijbel vooral het lezen van de bijbel heeft hij meer moeite zei hij.

Kan me dat ook voorstellen, de bijbel is niet zomaar een boek.

Misschien dat ook de bijbel nog ooit een belangrijke rol voor Gordon gaat spelen. Ik weet ook niet hoe Gordon verder zal gaan op zijn weg en zoektocht naar God.

Hij zal mensen die in Jezus geloven nu meer waarderen dan voor hij meedeed met het programma. En ook minder snel gelovigen belachelijk maken. Maar het belangrijkste is dat hij nu weet dat God er ook voor hem is, en ik hoop dat hij dit ook na het programma dagelijks zelf mag ervaren

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

"Ik zei het toch" klinkt ook zo vervelend he...
knipoog_dicht.gif

devil.gif Of dit de echte tweet is van Gordon weet ik niet, maar zo'n reactie zal me niets verbazen. Ik heb de hele serie niet gekeken en was aanvankelijk wel positief verrast dat het zo'n onderwerp van gesprek was toen de serie uiteindelijk begin. Al snel las ik dat de reacties omsloegen naar het negatieve en dat er dus precies gebeurt wat ik al wel verwachte. Spijtig maar helaas.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad. Ik heb nog geen officieel bericht erover gezien. Bij Henny Huisman dacht ik ook: ik moet het maar afwachten in hoeverre het echt en blijvend blijkt te zijn. Het lijkt er wel aardig op dat Henny het wel echt meent. Bij Gordon moet ik ook maar afwachten hoe het zich de komende 5 jaar ontwikkelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid