Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Ook Gordon verdient een kans om serieus genomen te worden.
flower.gif
En ik denk serieus dat hij zelf ook oprecht geïnteresseerd is/zal zijn. Ben zelf ook benieuwd hoe hij het verder doen zal. Mocht hij het echt blasfemisch maken, dan hoeft het van mij ook niet. Maar zelfs Gordon heeft zijn integere kant is zo mijn inschatting.
knipoog_dicht.gif

Dat laatste weet ik zeker.

Ik heb hem gezien in '24 uur met...' en was aangenaam verrast. Daarom heb ik er ook goede hoop op dat hij dit serieus aanpakt

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Dat laatste weet ik zeker.

Ik heb hem gezien in '24 uur met...' en was aangenaam verrast. Daarom heb ik er ook goede hoop op dat hij dit serieus aanpakt

Ik heb dat niet gezien, maar ik heb wel gehoord dat hij in dat programma inderdaad nogal anders was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doarsie doelt er op dat het maken van dat programma úren aan beeldmateriaal gaat opleveren waarvan slechts een heel klein deel uitgezonden gaat worden. Dus ja, er gaat hoe dan ook in geknipt worden.

En onder het mom 'alleen het beste komt in het programma' kan er best heel wat 'gecensureerd' worden, als ze dat echt willen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Doarsie doelt er op dat het maken van dat programma úren aan beeldmateriaal gaat opleveren waarvan slechts een heel klein deel uitgezonden gaat worden. Dus ja, er gaat hoe dan ook in geknipt worden.

En onder het mom 'alleen het beste komt in het programma' kan er best heel wat 'gecensureerd' worden, als ze dat echt willen.

Al er gecensureerd zou gaan worden zou Gordon niet meer meewerken

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Al er gecensureerd zou gaan worden zou Gordon niet meer meewerken

Ja, maar ze gaan niet een week aan beeldmateriaal uitzenden. Dus alleen de beste beelden die in het programma passen komen in de eindmontage. Zo simpel werkt televisie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waarop baseer je dat?

De EO durft bijvoorbeeld rustig de natuurdocumataires van Attenburough (of hoe heet ie) te vern***** door de stukken over evolutie weg te knippen. Dat getuigt van weinig integriteit en ik twijfel er niet aan dat Gordon daar op gaat afknappen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, maar ze gaan niet een week aan beeldmateriaal uitzenden. Dus alleen de beste beelden die in het programma passen komen in de eindmontage. Zo simpel werkt televisie.

Dat snap ik ook nog wel,

Maar Gordon heeft het zelf aangegeven. En dan gaat het meer om woorden die hij eruit flapt of geintjes die hij maakt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik verwacht van de EO dat ze programma's aanbieden ter ere van God, en niet ter ere van de kijkcijfers. Natuurlijk snap ik best dat Gordon ook heus God wel kan vinden, maar toch geloof ik niet dat hij dit programma doet om God te vinden, in ieder geval niet de God die de EO hoort laten zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

De EO durft bijvoorbeeld rustig de natuurdocumataires van Attenburough (of hoe heet ie) te vern***** door de stukken over evolutie weg te knippen. Dat getuigt van weinig integriteit en ik twijfel er niet aan dat Gordon daar op gaat afknappen.

Ach, knipten ze maar stukjes uit Gordon, zijn tong ofzo...

clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik verwacht van de EO dat ze programma's aanbieden ter ere van God, en niet ter ere van de kijkcijfers. Natuurlijk snap ik best dat Gordon ook heus God wel kan vinden, maar toch geloof ik niet dat hij dit programma doet om God te vinden, in ieder geval niet de God die de EO hoort laten zien.

Bedoel je daarmee te zeggen dat de EO alleen programma's moet maken voor de eigen achterban?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik verwacht van de EO dat ze programma's aanbieden ter ere van God, en niet ter ere van de kijkcijfers. Natuurlijk snap ik best dat Gordon ook heus God wel kan vinden, maar toch geloof ik niet dat hij dit programma doet om God te vinden, in ieder geval niet de God die de EO hoort laten zien.

Wat een vooroordelen zeg. Gordon is ook gewoon een mens. En ookal begint hij niet in eerste instantie niet met de gedachte om God te vinden, dat betekent toch niet dat je iemand moet tegenhouden. Het is toch zo belangrijk voor christenen om je geloof uit te dragen, naar iedereen?

Je zou het ook positief kunnen bekijken door te denken dat Gordon misschien wel juist deze manier nodig heeft om het goede van God in te zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid