Mister_L 0 Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 19:14:29 schreef Eli7 het volgende: Ook Gordon verdient een kans om serieus genomen te worden. En ik denk serieus dat hij zelf ook oprecht geïnteresseerd is/zal zijn. Ben zelf ook benieuwd hoe hij het verder doen zal. Mocht hij het echt blasfemisch maken, dan hoeft het van mij ook niet. Maar zelfs Gordon heeft zijn integere kant is zo mijn inschatting. Dat laatste weet ik zeker. Ik heb hem gezien in '24 uur met...' en was aangenaam verrast. Daarom heb ik er ook goede hoop op dat hij dit serieus aanpakt Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik wil helemaal geen Gordon zien. Nergens niet. Dus ook niet bij de EO. Uiteindelijk zal, denk ik, Gordon zelf de stekker eruit trekken. Omdat de EO niet censureert, maar wel knipt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 23:45:22 schreef Doarsie het volgende: Ik wil helemaal geen Gordon zien. Nergens niet. Dus ook niet bij de EO. Uiteindelijk zal, denk ik, Gordon zelf de stekker eruit trekken. Omdat de EO niet censureert, maar wel knipt. Waarop baseer je dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Waar baseer ik het op dat er in TV programma's die niet live uitgezonden worden geknipt wordt? Is dat een serieuze vraag? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 00:12:37 schreef Doarsie het volgende: Waar baseer ik het op dat er in TV programma's die niet live uitgezonden worden geknipt wordt? Is dat een serieuze vraag? ja. Als jouw post ook serieus was... Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Mijn post was een profetie Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 23:35:17 schreef Mister_L het volgende: [...] Dat laatste weet ik zeker. Ik heb hem gezien in '24 uur met...' en was aangenaam verrast. Daarom heb ik er ook goede hoop op dat hij dit serieus aanpakt Ik heb dat niet gezien, maar ik heb wel gehoord dat hij in dat programma inderdaad nogal anders was. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 00:21:42 schreef Doarsie het volgende: Mijn post was een profetie waar staat dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 link Daar. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Doarsie doelt er op dat het maken van dat programma úren aan beeldmateriaal gaat opleveren waarvan slechts een heel klein deel uitgezonden gaat worden. Dus ja, er gaat hoe dan ook in geknipt worden. En onder het mom 'alleen het beste komt in het programma' kan er best heel wat 'gecensureerd' worden, als ze dat echt willen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 00:36:23 schreef Doarsie het volgende: link Daar. en jij wil een serieuze reactie? Echt... Gun de EO nou eens wat ruimte. Heb je de afleveringen met Henny (en al die anderen die God zochten) gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Wie zegt dat ik de EO geen ruimte gun? Ik zei alleen dat ik Gordon niet hoef te zien. Maar ik zie wel meer niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 00:38:13 schreef Joëlle het volgende: Doarsie doelt er op dat het maken van dat programma úren aan beeldmateriaal gaat opleveren waarvan slechts een heel klein deel uitgezonden gaat worden. Dus ja, er gaat hoe dan ook in geknipt worden. En onder het mom 'alleen het beste komt in het programma' kan er best heel wat 'gecensureerd' worden, als ze dat echt willen. Al er gecensureerd zou gaan worden zou Gordon niet meer meewerken Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 11:17:32 schreef Mister_L het volgende: [...] Al er gecensureerd zou gaan worden zou Gordon niet meer meewerken Misschien gaat hij wel foute grapjes maken, maar gaan ze gewoon alleen de serieuze gesprekken uitzenden. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 11:17:32 schreef Mister_L het volgende: [...] Al er gecensureerd zou gaan worden zou Gordon niet meer meewerken Ja, maar ze gaan niet een week aan beeldmateriaal uitzenden. Dus alleen de beste beelden die in het programma passen komen in de eindmontage. Zo simpel werkt televisie. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 00:09:12 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Waarop baseer je dat? De EO durft bijvoorbeeld rustig de natuurdocumataires van Attenburough (of hoe heet ie) te vern***** door de stukken over evolutie weg te knippen. Dat getuigt van weinig integriteit en ik twijfel er niet aan dat Gordon daar op gaat afknappen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 13:09:20 schreef Joëlle het volgende: [...] Ja, maar ze gaan niet een week aan beeldmateriaal uitzenden. Dus alleen de beste beelden die in het programma passen komen in de eindmontage. Zo simpel werkt televisie. Dat snap ik ook nog wel, Maar Gordon heeft het zelf aangegeven. En dan gaat het meer om woorden die hij eruit flapt of geintjes die hij maakt Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik vind dit -naast Arie Boomsma- echt één van de meest jammere dingen van de EO. Sjonge zeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 onderbouw dat eens dan Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik verwacht van de EO dat ze programma's aanbieden ter ere van God, en niet ter ere van de kijkcijfers. Natuurlijk snap ik best dat Gordon ook heus God wel kan vinden, maar toch geloof ik niet dat hij dit programma doet om God te vinden, in ieder geval niet de God die de EO hoort laten zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 13:43:46 schreef MarinusCopy het volgende: [...] De EO durft bijvoorbeeld rustig de natuurdocumataires van Attenburough (of hoe heet ie) te vern***** door de stukken over evolutie weg te knippen. Dat getuigt van weinig integriteit en ik twijfel er niet aan dat Gordon daar op gaat afknappen. Ach, knipten ze maar stukjes uit Gordon, zijn tong ofzo... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik heb Gordon altijd gezien als een hele lieve man. Ik kijk er altijd dwars door heen als mensen flauwe en botte geintjes maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 16:55:37 schreef Gilrea het volgende: Ik verwacht van de EO dat ze programma's aanbieden ter ere van God, en niet ter ere van de kijkcijfers. Natuurlijk snap ik best dat Gordon ook heus God wel kan vinden, maar toch geloof ik niet dat hij dit programma doet om God te vinden, in ieder geval niet de God die de EO hoort laten zien. Bedoel je daarmee te zeggen dat de EO alleen programma's moet maken voor de eigen achterban? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 16:55:37 schreef Gilrea het volgende: Ik verwacht van de EO dat ze programma's aanbieden ter ere van God, en niet ter ere van de kijkcijfers. Natuurlijk snap ik best dat Gordon ook heus God wel kan vinden, maar toch geloof ik niet dat hij dit programma doet om God te vinden, in ieder geval niet de God die de EO hoort laten zien. Wat een vooroordelen zeg. Gordon is ook gewoon een mens. En ookal begint hij niet in eerste instantie niet met de gedachte om God te vinden, dat betekent toch niet dat je iemand moet tegenhouden. Het is toch zo belangrijk voor christenen om je geloof uit te dragen, naar iedereen? Je zou het ook positief kunnen bekijken door te denken dat Gordon misschien wel juist deze manier nodig heeft om het goede van God in te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Quote: Op woensdag 17 maart 2010 17:32:03 schreef Eli7 het volgende: [...] Bedoel je daarmee te zeggen dat de EO alleen programma's moet maken voor de eigen achterban? Hoe je dit extrapoleert uit de opmerking van Gilrea snap ik niet. Wellicht kun je het enigszins toelichten? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten