Jalikaatje 1 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Haha, ik verhaspel soms 'ik hou van jou' en 'ik vind jou lief', dus tegenwoordig zeg ik maar gewoon 'ik lief jou.' Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Van mijn kant: -lief -lieverd -schat -lekker ding -mooierd Van zijn kant: -hangdarm -lekker ding -schatje -mooierd Wat zijn wij origineel hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Euhm, ik ga maar niet alles opschrijven hoe ik mijn lief noem Dr zitten vast een paar benamingen bij die niet echt uhm... bedoeld zijn om openbaar te maken. Ik weet niet of hij dan nog van me houdt Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Quote: Op maandag 15 maart 2010 12:47:44 schreef Jalikaatje het volgende: Euhm, ik ga maar niet alles opschrijven hoe ik mijn lief noem Dr zitten vast een paar benamingen bij die niet echt uhm... bedoeld zijn om openbaar te maken. Ik weet niet of hij dan nog van me houdt Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Mods! Edit Andreas zijn post eens gauw en vlug wat! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Hangdarm? Heh? Enneuh, waarom moet ik editten? Volgens mij mis ik hier weer een of ander Nederlands grapje. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 snoesje, fijnerd, leukerd en honnepon komen heel vaak voor. En verder staan we hier thuis bekend als "de lieverds" Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op maandag 15 maart 2010 18:41:02 schreef Iriacynthe het volgende: Hangdarm? Heh? Enneuh, waarom moet ik editten? Volgens mij mis ik hier weer een of ander Nederlands grapje. Hangdarm.. Euhmm... Komt erop neer datie me af en toe nogal plakkerig vind, dat ik veel aan hem hang enzo. Heb ook geen idee waar het vandaan komt ofzo, maar ik vind het wel leuk alsie dat zegt, want ik krijg er dan ook bijna altijd een knuffel bij En je moet editten omdat dat plaatje van Andreas uit een verschrÃkkelijke nederlandse reclame komt (vandaar dat jij hem niet begrijpt). Ik kan er geen youtube filmpje van vinden, dus dan moet je maar een keer reclame op NL1 kijken ofzo. Tegenwoordig is die reclame trouwens niet meer met die vrouw, maar met Frans Bauer en een of ander zeer opgemaakt en kunstmatig blij kijkend meisje. Samengevoegd: En ohja, wij hebben natuurlijk ook nog onze niet-credible proof zijnde koosnaampjes En nee Andreas, die ga ik niet vertellen Link naar bericht Deel via andere websites
Rosanne! 0 Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Geitje Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Geitje? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dat mag alleen als je een lange sik hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Dus als je een lange sik hebt, mag je je vriendin voor geit uitmaken? (Altijd leuk om te lezen dat er aan baarden speciale rechten ontleend kunnen worden) Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 * Jalikaatje vraagt zich af wie dan zijn lief een baviaantje mag noemen Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Quote: Op dinsdag 16 maart 2010 14:33:44 schreef Jalikaatje het volgende: * Jalikaatje vraagt zich af wie dan zijn lief een baviaantje mag noemen Daarvoor moet je haar op je rug hebben, gok ik Link naar bericht Deel via andere websites
Sfkaatje 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb ook wel veel verschillende namen voor mijn schatje.. ; lieverd, liefje, mijn mannetje, lekker ding, boef(je), aapje.. En hij noemt mij liefje, schatje, lieverd, mijn meisje, lekker ding etc.. Heb ook een hekel aan van die dingen als 'poepje, scheetje, dropje'... Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Fascinerend. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Fascinerend. Volgens mij heb je het echt gehad met alle kletstopics:p Link naar bericht Deel via andere websites
~Dien~ 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Zoals 'scheetje' enzo. euh, wie verzint zoiets... Jah, kan iemand dat mij ook uitleggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Zoals 'scheetje' enzo. euh, wie verzint zoiets... Jah, kan iemand dat mij ook uitleggen? Nou, dat is gewoon een verbastering van schatje. Net als dat jeetje van Jezus komt, etc. Maar ik vind het ook stom hoor.. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 17 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2011 Lieverd ik noem de hele wereld 'lieverd'.. maar mn (op t moment even niet echt bestaande) vriendje dus ook.. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 * Jalikaatje vraagt zich af wie dan zijn lief een baviaantje mag noemen Die van mij is wel n beetje een baviaantje.. Borsthaar! Ik noem hem heel soms aap, maar dat is niet echt liefkozend ofzo. Van mijn kant: - schatje - lief - liebie - lekkere - koekje Van zijn kant: - schatje - liefje - liebie - pop - en wat niet nader te noemen dingen. Ik vind het woord liebie echt heel erg leuk. Soms wordt liebie ook wel liebs. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Gezien de huidige ontwikkelingen in de Arabische wereld vind ik 'Liebie' echt niet kunnen, hoor Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hahahahahahahaa. ROFL! Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Gezien de huidige ontwikkelingen in de Arabische wereld vind ik 'Liebie' echt niet kunnen, hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten