The Black Mathematician 82 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Ik moet over een uur en en kwartier opstaan, maar ik kan niet slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Quote: Op donderdag 18 februari 2010 07:12:20 schreef The Black Mathematician het volgende: Ik moet over een uur en en kwartier opstaan, maar ik kan niet slapen. Dat komt omdat je achter de computer zit. Had je je bed ook al geprobeerd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Boe Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MichaelAydin 0 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 hallo ik ben er ook nog Samengevoegd: dus ik zat te denken he... hmmm misschien dat ik maar ff wat te eten ga halen... heb best honger Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik heb een uur geleden nog een broodje worst op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
michaelw 0 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 ik ben aan het eten! zo vroeg al.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Voor mij breekt nu de slaaptijd aan. Ik ga alleen maar leuke dingen dromen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 21 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2010 Voor eenmaal ben ik een nachtmens Ik ben al bijna 24 uur wakker. Heb het voorgevoel dat ik dit zuur moet bekopen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2010 Helaas kan ik evenals gister slecht slapen. Alles wat er nog te doen is houdt me wakker, denkende. En denkend aan alles wat nog gedaan moet worden ben ik weer uit bed gegaan om nog 2 dozen te vullen, mijn spaarrekening wederom te plunderen om alle uitgaven voor de verhuizing te kunnen bekostigen en aangezien deze hele computer zaterdag mogelijk al oververhuisd, alvast een briefje uitgeprint aan de nieuwe bewoner, dat ik hier achterlaat - met de gebruiksaanwijzingen van HR-ketel en belsysteem - met de vraag eventuele post voor mij door te sturen naar mijn nieuwe huis. Verhuizen is leuk, maar soms wordt je er heel moe van en soms juist hyper op momenten dat je eigenlijk zou moeten slapen. Maar dat effect heeft leven sowieso wel bij mij. Is het geen verhuizing, dan is het wel Baldur's Gate of hobbies waarvan de crew liever niet heeft dat ik ze vermeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Het was een bewogen avond ... nu wil ik gewoon even stil liggen. Nog even de rustgevende geluiden van Sia. Truste allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Nog even een late-night bapaobroodje Daarna lekker slapen!! Heb slaapdienst dus om 05:15 de wekker weer!! Truste iedereen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 ik wil niet slapen, maar over minder dan 6,5 uur gaat de wekker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik heb honger! Wat zou ik eten... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
michaelw 0 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 ik ga ook zo slapen denk ,en eten....... boterham met pindakaas! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2010 Ieuw, vies! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Een tosti. Truste! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Wat is dat ook weer? Ik vergeet die vreemde Nederlandse voedsel-woorden altijd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 brood met kaas en ham (meestal) en dan gesmolten in een tosti-ijzer.. soort toast-achtig iets. Hoe noemen jullie dat dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Oh, right. Heet bij ons croque monsieur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Poeh, da's wel een heel deftige betiteling voor een geroosterd broodje kaas. Men neme: * twee bammekes * nen lap kaas * nen beetje zout * boter Smeer het brood zo dat de boter aan de buitenkant zit en de kaas aan de binnenkant en je handen nog schoon zijn (het kan!). Mik dan de proto-tosti in de (koeken)pan en braad 'm tot ie een lekker bruin kleurtje heeft. Onder het keren kan er desgewenst een snufje zout toegevoegd worden. Niet te lang braden, anders krijg je een rosti. Tadaa, uwen tosti is klaar! U eet 'm meteen op of verwent uzelf met een bord en/of curry. Voor een ham/kaas tosti, voeg ham toe bij stap 2. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Het is weer nacht en ik slaap nog even niet, m'n computer is nog aan het back-uppen. Hoe zeg je dat op z'n Nederlands, omdat Credible een nederlandstalig forum moet zijn? Mijn rekenaar is aan het terug-bovenen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Je Persoonlijke Calculator(Uitgesproken kal ku laat or,neerlandsch dus!)is een reserve kopie aan het maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2010 Uh uh, calculator komt van het engelse 'to calculate - calculator' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten