Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zit vol verbazing te luisteren naar wat Rush Limbaugh en Pat Robertson de afgelopen dagen zeiden over Haiti en de ramp daar. Wat een gestoorde zwetsers zijn dat. Ongelofelijk.

En tegelijk lig ik er wakker van dat dat land toch al zo arm is en uitgebuit door Amerika. En ik vertrouw die Amerikaanse troepeninzet daar voor geen cent.

waarschuwt voor dezelfde Shock Doctrine rampenkapitalisme dat heeft plaatsgevonden na bv. de tsunami, waar vissers na de ramp van hun woonplaatsen zijn verdreven om plaats te maken voor toeristenhotels.


Samengevoegd:

Ik zou moeten gaan slapen. Morgenmiddag naar mindfulness-therapie voor de eerste keer, dan wil ik uitgerust zijn. Maar ik heb allemaal tabbladen open met topics uit Life After The Oil Crash forum Breaking News. Dat en slapen is een slechte combinatie. Niet eens bewust opgezocht, ik had Firefox de geopende tabbladen op laten slaan eergister, de vorige keer dat ik achter de laptop zat en ze kwamen open toen ik op Credible ging. Maar eenmaal meegezonden in al die wereldellende laat het je niet meer los - dat is natuurlijk juist dé reden waarom ik mindfulness ga doen.

Zoals de SPV-er bij de intake zei: opraken van olie en klimaatverandering zijn reeële gevaren, maar nu geniet ik van dit kopje thee en hij trok er zo'n heel genietend gezicht bij - als illustratie van mindfulness. Gaat niet makkelijk worden noparty.gif

Soms wil je dat de klap maar komt omdat de suspense je teveel wordt.


Samengevoegd:

(sorry, eigenlijk het verkeerde topic, is meer LJH-voer)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik ben nog wakker. Kan niet slapen, veel te rusteloos. En dat ondanks een Temazepam. De tweede in drie dagen tijd nosmile.gif


Samengevoegd:

Zal wel van de spanning zijn. Morgen kijken in wat volgende week mijn nieuwe huisje wordt: lijstje maken van alle klussen die gedaan moeten worden en een tweede paar ogen mee laten kijken voor ik morgen voor 17:00 mijn 'ja' geef. Maar ik hoop voor die tijd nog wat te slapen, maar dat wil f*(^#ing niet lukken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid