Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

clienten met een verstandelijke beperking
yes.gif

Wordt je daar niet moe van? Elke zoveel jaar weer een nieuwe term? Debielen en idioten, zwakzinnigen, geestelijk gehandicapt, verstandelijk gehandicapt, verstandelijk beperkt...Brr

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is een verschil tussen verstandelijk gehandicapt en verstandelijk beperkt. Je kan namelijk ook lichamelijk beperkt zijn zonder gehandicapt te zijn. Maar verstandelijk/geestelijk kun je volgens mij gewoon doorelkaar gebruiken. Debielen, idioten en zwakzinnigen zijn benamingen die stammen uit een tijdperk dat iedereen die niet mee kon komen in de maatschappij in een diebielenkliniek werd gedumpt om daar de rest van zij leven te slijten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren niet een nachtmens geweest door *knip, wordt minder gewaardeerd hier* , zoals eergisteren, maar door Baldur's Gate. Als ik na de 'natuurfilms' in bed was gestapt, had ik nog redelijk bijtijds erin gelegen. Maar ik wou nog gamen en werd vanochtend om 10:30 al wakker en heb zodoende maar 6 uur geslapen bloos.gifnosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach ik heb afgelopen nacht in porties van tien minuten/een kwartier ongeveer drie uur slaap bij elkaar weten te sprokkelen. Toen mijn wekken ging was ik kotsmisselijk van vermoeidheid dus ik heb me ziekgemeld. Toen nog van half elf tot half twee geslapen, en nu ben ik nog steeds moe en misselijk en hoop ik dat ik vannacht wel kan slapen.

Zo onvrijwillig nachtmens zijn hou ik echt niet van...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zo, jij bent er vroeg uit gegaan?
widegrin.gif

(alhoewel mijn wekker ook op 5:15 stond
hamer.gifdood.gif
)

Of ben je nog zo laat op?
widegrin.gif

Mijn wekker ook om 05:15! nooo.gif

Was weer even lastig wakker worden, maar we zijn er weer!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid