Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dankzij het samenstellen van een live-muziek Top 11 voor een muziekavondje met 2 vrienden en daarna nog een online verhuisbericht maken voor de familie van moederskant (die over een googlegroup beschikt en die ik dus maar digitaal bericht, da's makkelijker) ben ik vandaag ook weer een nachtmens geworden. Ben trouwens wel moe nu. Zo toch maar eens gaan slapen, maar eerst even een malt-biertje als beloning voor deze arbeid smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Waren wij zo vermoeiend dan?
knipoog_dicht.gif

Nee hoor, ik heb helemaal mezelf uitgeput door veel te laat te gaan slapen en de volgende ochtenden vroeg op te moeten (zaterdag om mijn trein te halen, zondag om naar de kerk te gaan, gisteren om op tijd op school te zijn).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het gaming-virus weer te pakken. Na maandenlang geen zin meer in game kreeg ik er gisteravond om 22:00 weer zin in en heeft het me uiteindelijk tot 6:30 wakker gehouden. En dat terwijl ik vandaag om 12:00 met vrienden begin met het schilderwerk in mijn nieuwe huis - Think is soms erg ongedisciplineerd. En niet eens met gamen zelf al die tijd bezig geweest, maar ook met puzzelen op xp-tabellen, om te kijken wat een goed moment is om te dual-classen met de Cleric>Thief die ik van plan ben, in een drievrouwsparty: de Trias Femina: Femina de Cleric>Thief, Jaheira de Fighter/Druid en Imoen de Thief>Mage. Samen gaan zij de Sword Coast onveilig maken, ehh, veilig maken smile.gif


Samengevoegd:

Virtuele hug kado voor degene die hieruit weet af te leiden om welke game het gaat! yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nee hoor, ik heb helemaal mezelf uitgeput door veel te laat te gaan slapen en de volgende ochtenden vroeg op te moeten (zaterdag om mijn trein te halen, zondag om naar de kerk te gaan, gisteren om op tijd op school te zijn).

Naja, zondagochtend was het half 10. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Half 10 IS vroeg.
puh2.gif

En het was denk ik ook wel drie uur toen we sliepen, niet?

Nope. Het was kwart voor 2 toen ik zei dat we wellicht eens moesten gaan slapen. En toen lagen we er echt binnen een half uur allebei in. smile.gif

En half 10 is gewoon een beetje aan de vroege kant, maar zo extreem vroeg is het nou ook weer niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nope. Het was kwart voor 2 toen ik zei dat we wellicht eens moesten gaan slapen. En toen lagen we er echt binnen een half uur allebei in.
smile.gif

En half 10 is gewoon een beetje aan de vroege kant, maar zo extreem vroeg is het nou ook weer niet.

Moppermopper doe nu eens niet zo moeilijk. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid