Mr. Emilio 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 ik heb blijkbaar de nachtwacht... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Quote: Op donderdag 11 februari 2010 02:12:38 schreef Mr. Emilio het volgende: ik heb blijkbaar de nachtwacht... Sterkte! Nuja, je hebt blijkbaar internet, ik ben toch ook nog op dus ik hou je nog wel even wakker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 ben bezig te batle-en against my wasmachine en wasdroger Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 En, red je het nog een beetje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Gaaaaap... * Mister_L is alweer even wakker! De eerste clienten zijn uit hun bed gewerkt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Quote: Op donderdag 11 februari 2010 06:07:14 schreef Mister_L het volgende: Gaaaaap... * Mister_L is alweer even wakker! De eerste clienten zijn uit hun bed gewerkt Als ik jouw cliënten was, zou ik een protest bij het management organiseren. Wat voor cliënten werk je eigenlijk mee? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Ik ben wakker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Quote: Op donderdag 11 februari 2010 12:09:01 schreef Think het volgende: [...]Als ik jouw cliënten was, zou ik een protest bij het management organiseren. Wat voor cliënten werk je eigenlijk mee? clienten met een verstandelijke beperking Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 februari 2010 Truste iedereen! Gauw naar bed, morgen weer klussen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Vanavond uit geweest, daarna nog na geouwehoerd en nu nog een beetje internetten.Moet over 9 uur in Utrecht zijn. Zet de wekker maar om 12 uur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Quote: Op vrijdag 12 februari 2010 11:40:28 schreef Mister_L het volgende: [...] clienten met een verstandelijke beperking Wordt je daar niet moe van? Elke zoveel jaar weer een nieuwe term? Debielen en idioten, zwakzinnigen, geestelijk gehandicapt, verstandelijk gehandicapt, verstandelijk beperkt...Brr Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Er is een verschil tussen verstandelijk gehandicapt en verstandelijk beperkt. Je kan namelijk ook lichamelijk beperkt zijn zonder gehandicapt te zijn. Maar verstandelijk/geestelijk kun je volgens mij gewoon doorelkaar gebruiken. Debielen, idioten en zwakzinnigen zijn benamingen die stammen uit een tijdperk dat iedereen die niet mee kon komen in de maatschappij in een diebielenkliniek werd gedumpt om daar de rest van zij leven te slijten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Weer nachtwerk! Maar voor Sven hebben we et over natuurlijk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2010 Het wordt tijd om te gaan slapen. Nog even door ffffound.com bladeren, beetje credible lezen, hyves bekijken, biertje opdrinken, lenzen uitdoen en dan naar bed. Truste allemaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Even crediblen terwijl mijn liefste in bad zit en daarna zelf rustig een bad nemen, en dan misschien maar eens stilaan slapen. Of: hoe twee nachtmensen elkaars sowieso al verstoorde dag-nacht-ritme nog erger om zeep kunnen helpen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Even crediblen terwijl mijn lief in bad zi.... Ow iemand boven me zegt het al. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Gisteren niet een nachtmens geweest door *knip, wordt minder gewaardeerd hier* , zoals eergisteren, maar door Baldur's Gate. Als ik na de 'natuurfilms' in bed was gestapt, had ik nog redelijk bijtijds erin gelegen. Maar ik wou nog gamen en werd vanochtend om 10:30 al wakker en heb zodoende maar 6 uur geslapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Ach ik heb afgelopen nacht in porties van tien minuten/een kwartier ongeveer drie uur slaap bij elkaar weten te sprokkelen. Toen mijn wekken ging was ik kotsmisselijk van vermoeidheid dus ik heb me ziekgemeld. Toen nog van half elf tot half twee geslapen, en nu ben ik nog steeds moe en misselijk en hoop ik dat ik vannacht wel kan slapen. Zo onvrijwillig nachtmens zijn hou ik echt niet van... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Nee, dat is niet echt fijn. Ik wens je toe dat je vannacht beter slaapt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2010 Freundeskreis - A-N-N-A link Wat een ontzettend goed nummer. Schandalig dat ik het al zeker vier jaar links heb laten liggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Bijna nacht! Nog even wat lekkere noodles naar binnen werken en dan slapen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Toch weer laat geworden, terwijl ik om 23:00 naar bed wou gaan, omdat ik gister zo slecht geslapen had. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Suiker met thee FTW! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Zo, jij bent er vroeg uit gegaan? (alhoewel mijn wekker ook op 5:15 stond ) Of ben je nog zo laat op? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Quote: Op donderdag 18 februari 2010 07:07:47 schreef Morphogenesis het volgende: Zo, jij bent er vroeg uit gegaan? (alhoewel mijn wekker ook op 5:15 stond ) Of ben je nog zo laat op? Mijn wekker ook om 05:15! Was weer even lastig wakker worden, maar we zijn er weer! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten