Ramòntezuma 0 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Quote: Op zaterdag 23 januari 2010 01:27:09 schreef Rudibu het volgende: [...]Dat is zwak uitgedrukt. Rochefort 10 is het vloeibare bewijs dat God bestaat. En dit is het bewijs dat er ook een duivel is die kwade invloed uitoefent: link Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Quote: Op zaterdag 23 januari 2010 10:14:41 schreef Ramòntezuma het volgende: [...] En dit is het bewijs dat er ook een duivel is die kwade invloed uitoefent: link Amen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2010 Ben er nog. Ik zat eigenlijk te wachten op mijn dochter die naar de kroeg was met vrienden, maar zij is al thuis. Nu nog wat bladeren door het internet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2010 Ik ben ook nog wakker. Tot half één bij een afscheidsconcert geweest van de band van iemand die ik ken. En dan heb ik toch altijd minstens een uur nodig om tot rust te komen na alle uitgaansgedruis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2010 Stelletje nachtbrakers! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2010 Nou! Ik ben pas zo'n drie kwartier thuis @ Leiden na rond kwart over tien uit Dordrecht vertrokken te zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2010 Oeps, da's een lange reis. Vertragingen met het OV? Ik ben anderhalf uur geleden naar bed gegaan, maar ik lig nog wakker van nadenken over het nieuwe huis. Kleuren enzo. Telefoonaansluitingen. En nog voor ik het huurcontract heb ondertekend ligt er al een brief van de netbeheerder met 'aan de bewoners van dit pand' die dreigen gas en elektra af te sluiten omdat die al maanden op niemands naam stond. De vorige bewoner is in november al vertrokken, zo lang heeft het geduurd voor de woningcorporatie om een nieuwe huurder te vinden (de 21 mensen voor mij hebben het afgewezen, bang als ze waren voor overlast, of ze wilden misschien toch meer dan 1 slaapkamer). Samengevoegd: Ik zit dus aan de warme melk om toch de rust te vinden, en omdat ik het temazepam-gebruik beperkt wil houden (gemiddeld niet vaker dan 1/week, een strip in de 2 1/2 maand). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2010 Quote: Op zondag 24 januari 2010 03:25:51 schreef Think het volgende: Oeps, da's een lange reis. Vertragingen met het OV? Ja, er was iemand voor de trein die voor de onze uitreed gesprongen. En succes met je huis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 24 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2010 Quote: Op zondag 24 januari 2010 14:46:40 schreef Tirza het volgende: Ja, er was iemand voor de trein die voor de onze uitreed gesprongen. Altijd pijnlijk, voor alle betrokkenen, iemand wie het leven zo zwaar valt dat hij of zij geen andere dan deze bloederige uitweg ziet. Quote: En succes met je huis. Dank je. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 * Mister_L is weer een nachtmens en baalt van zichzelf omdat ie weer om 05:15 uit bed moet (slaapdienst) * Mister_L moet zijn werk niet zo veel uitstellen * Mister_L moet dan teveel in 1 keer doen Slaap lekker iedereen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Om 15:15 pas? Dat is nog later dan ik! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 5:15, of bedoel je dat ook? *Think zit nog te wachten op bezoek van zijn ouders, die hier een paar dagen komen logeren om te helpen met klussen (ze zijn gepensioneerd maar nog ontzettend vief). Ik verwacht ze over een half uur hier (hadden nog een gespreksgroep bij hen in het Westen vanavond). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Slaap lekker iedereen die nu nog op is (maar ook iedereen die al in bed ligt)! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Hetzelfde. (Ik denk om de een of andere reden pas aan nachtmensen tegen een uur of 3.) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Quote: Op donderdag 28 januari 2010 00:23:14 schreef Iriacynthe het volgende: Om 15:15 pas? Dat is nog later dan ik! Had em al aangepast hoor, gij lieve Belgische zeurkous Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2010 Quote: Op donderdag 28 januari 2010 06:04:25 schreef Mister_L het volgende: [...] Had em al aangepast hoor, gij lieve Belgische zeurkous Oeps, dan heeft deze zeurkous niets gezegd. Ik ben om negen uur opgestaan, best vroeg voor mij! Maar ja, opstaan omdat je een fijne dag gaat hebben met een fijn iemand die je al weer te lang niet meer gezien hebt, da's altijd minder erg dan opstaan om irritante observatiestage te gaan doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Het prille begin van een dagje vrij. Alice Cooper wordt vandaag 62 jaar. Al ruim 40 jaar weet hij boeiende boodschappen over te brengen zoals: Fijne vent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Pff weer veel te laat gemaakt.. (rot slaapdiensten) Gauw naar bed! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Haha, dan wens ik je nu welterusten want ik ga nu toch wel de oogjes sluiten. (morgenochtend/vanochtend/straks om 6 uur weer wakker worden om koetjes te gaan melken haha) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 ach ik om 05:15 om clienten te gaan wekken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2010 Lol, ok jij wint haha. Je moet wel goed voor jezelf zorgen Mister_L. Dat betekent dus dat je goed moet slapen hoor! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2010 Ik ga NU! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2010 Quote: Op donderdag 04 februari 2010 00:58:26 schreef Mister_L het volgende: ach ik om 05:15 om clienten te gaan wekken Arme clienten. Wat een onchristelijk tijdstip. Pff, mail eindelijk af. Asteraceae, check je inbox Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2010 Iedereen weet: voor 7.00 opstaan is een doodzonde. Daarom bidden monniken ook zoveel. Moet ook wel met hun dagritme. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2010 Kunnen we daar alsjeblieft voor 09:00 van maken? Dat vind ik al héél zwaar op het randje persoonlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten