Liset 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 22:03:45 schreef Marlies het volgende: het grootste probleem van mijn vrijgezellen bestaan is op dit moment dat ik niet weet wat ik mis. Ik ben nu al zo lang alleen dat ik eigenlijk het nut van een relatie niet in zie wie overtuigt mij? Het is heerlijk om met je vriend/man alles te delen, weten dat je bij diegene altijd terecht kan, dat je lekker in z'n armen weg kan dromen en samen praten over de toekomst, samen plannen maken, samen wegdromen, samen lachen, knuffelen, vrijen , samen leuke dingen ondernemen, ruzien en dan weer goedmaken, samen een toekomst opbouwen, samen nieuwe dingen doen, samen elkaar ten diepste leren kennen en zo kan ik nog wel doorgaan Zucht, ik weet dat ik niet in dit topic mag komen, maar Marlies vroeg erom Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 22:03:45 schreef Marlies het volgende: het grootste probleem van mijn vrijgezellen bestaan is op dit moment dat ik niet weet wat ik mis. Ik ben nu al zo lang alleen dat ik eigenlijk het nut van een relatie niet in zie wie overtuigt mij? Ik niet, ik ben genezen Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 22:03:45 schreef Marlies het volgende: wie overtuigt mij? Sommige mensen zijn zo hardnekkig relatie-verslaafd, dat ze maar niet kunnen inzien dat dit het verkeerde topic is. Dus van hen krijg je misschien antwoord. Ik zeg "verkeerde topic" * Think zingt "laat mij maar alleen ook al valt het soms niet mee de eenzaamheid is soms erger met z'n twee" Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2009 Quote: Op woensdag 27 mei 2009 22:03:45 schreef Marlies het volgende: het grootste probleem van mijn vrijgezellen bestaan is op dit moment dat ik niet weet wat ik mis. Ik ben nu al zo lang alleen dat ik eigenlijk het nut van een relatie niet in zie wie overtuigt mij? Tweede reactie, andere insteek: Het heeft rationeel gezien geen voordeel (voor je als individu). Het is iets wat volslagen irrationeel is. Je ziet een mogelijke kandidaat om mee te paren en je lichaam maakt stofjes aan waardoor je de irrationele behoefte hebt bij zo'n persoon te zijn. En als dat na een lange tijd slijt zijn er weer nieuwe, nog sterkere banden ontstaan. Kortom, het is iets wat je gelukkig maakt als je er op in gaat en aanvankelijk ongelukkig doet voelen als je dat niet doet. Gewoon omdat je lichaam zoiets heeft van 'oei! ik wil mijn soort in stand houden en dit is een mooie gelegenheid!' Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Olorin slaat de spijker op de kop. Gelukkig is de mens óók (een heel klein beetje) een rationeel dier en kan hij de drang om zich voort te planten weerstaan als hij wil. Want zeg nou zelf, mensen zijn er niet genoeg op deze wereld, het zijn er veel te véél... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Quote: Op vrijdag 29 mei 2009 01:02:44 schreef Olorin het volgende: [...] Tweede reactie, andere insteek: Het heeft rationeel gezien geen voordeel (voor je als individu). Het is iets wat volslagen irrationeel is. Je ziet een mogelijke kandidaat om mee te paren en je lichaam maakt stofjes aan waardoor je de irrationele behoefte hebt bij zo'n persoon te zijn. En als dat na een lange tijd slijt zijn er weer nieuwe, nog sterkere banden ontstaan. Kortom, het is iets wat je gelukkig maakt als je er op in gaat en aanvankelijk ongelukkig doet voelen als je dat niet doet. Gewoon omdat je lichaam zoiets heeft van 'oei! ik wil mijn soort in stand houden en dit is een mooie gelegenheid!' eerst zien, dan geloven......erg he Link naar bericht Deel via andere websites
Rappiedo 0 Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Ik ben lekker vrijgezellig! Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2009 Dat zeg ik altijd Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Quote: Op vrijdag 29 mei 2009 13:11:05 schreef Marlies het volgende: [...] eerst zien, dan geloven......erg he Naja zeg, was die van mij geen goede uitleg? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Quote: Op zaterdag 30 mei 2009 22:37:37 schreef Liset het volgende: [...] Naja zeg, was die van mij geen goede uitleg? sorry ben gewoon de eeuwige vrijgezel..... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Word jij dan nooit verliefd? Of maak je er dan geen werk van zegmaar? Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Quote: Op zondag 31 mei 2009 15:42:49 schreef Caesarion het volgende: Word jij dan nooit verliefd? Of maak je er dan geen werk van zegmaar? tuurlijk wel.....maar als ik verliefd ben, ga ik iets te lomp om met mannen....dus ja eigen schuld dikke bult Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Afstotend zegmaar... je zou kunnen bekijken waarom je dat doet; Neem aan dat je dat niet tegen alle mannen doet? Of word je bot als het te dichtbij komt? Dat is in mijn geval vaak zo. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 nee als mannen niet dichtbij willen komen, heb ik het hartstikke leuk met ze.....maar mannen die dichtbij komen......nee dan zien ze wat voor een rommeltje mijn leven echt is.....heb ik niet zo'n behoefte aan om dat te delen. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Quote: Op zondag 31 mei 2009 19:00:15 schreef Marlies het volgende: nee als mannen niet dichtbij willen komen, heb ik het hartstikke leuk met ze.....maar mannen die dichtbij komen......nee dan zien ze wat voor een rommeltje mijn leven echt is.....heb ik niet zo'n behoefte aan om dat te delen. mjah vraag is of zo'n man dat zo erg vind, hij is iig geintereseerd in jou, dus zolang hij niet gaat ontdekken dat je je totaal anders hebt voorgedaan zal het vast wel meevallen allemaal.. bovendien zou je nu, terwijl je single bent, kunnen proberen dat rommeltje een beetje op te ruimen.. beetje orde scheppen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Dus je houdt ze af omdat ze de rommel niet mogen zien? En als iemand inderdaad interesse heeft, maakt de rest als het goed is niet uit nee. En de rommel opruimen? Ligt eraan welke. Ik ben ook een hoopje chaos, maar zo ben ik. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 rommeltje is opgeruimd voor zover mogelijk.....maar ja, de scheuren blijven zichtbaar ookal zijn de stukjes aan elkaar gelijmd Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Maar het vormt weer een eenheid Ik ben te nieuwsgierig... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 jah, laten we BOT gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Nou, moet je al die blije singles horen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2009 Ik kan het heel goed met mezelf vinden. Daarbij, ik ben ook niet alleen, ik heb, vind ik, genoeg sociale contacten. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Ik ook gelukkig. Kring groeit nog met de dag Verder kan ik me nu meer op mezelf, m'n werk en studie richten. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Quote: Op zondag 31 mei 2009 20:44:36 schreef Olorin het volgende: Ik kan het heel goed met mezelf vinden. Daarbij, ik ben ook niet alleen, ik heb, vind ik, genoeg sociale contacten. same here.. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik kan best leven met het single zijn. Ik heb het alleen ook dat ik minder goed met mijn ikhebzinomteknuffelen gevoel om ga... Afgezien van dat, zie ik geen slechtheden van het single zijn... Eigen ding, geen rekening houden met, en voorlopig eigenlijk ook geen zin in een relatie. Misschien, als een goede vriedin me vraagt, dat ik het wil proberen, maar dat zie ik niet voor me... Link naar bericht Deel via andere websites
Broodrooster 0 Geplaatst 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2009 Quote: Op donderdag 07 mei 2009 13:53:39 schreef Machiavelli het volgende: Wat is het verschil tussen single en eenzaam? Naast dat single een engelstalige term is die lelijk is en voornamelijk gebruikt wordt door mensen die moeilijk kunnen omgaan met het ontbreken van een relatie? Nou, ik ben vrijgezel en ik ben echt niet eenzaam. Ik gebruik nooit de term single, terwijl ik wel naar een relatie mis. En eenzaam vind ik zo'n cru woord, alsof alle single mensen eenzaam zijn en achter de geraniums zitten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten