Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

of genieten van ww uitkering?

Hey vrind, ik werk al 3 jaar bij mijn baas in leerverband, in die periode ben ik getrouw elke dag geweest op 2 keertjes na dat ik een/twee dagjes ziek was. En elke keer dat ik me ziek moet melden voel ik me rot omdat ik plichtsbesef heb. Dan heb ik niet een opdondertje als jij nodig die mij gaat betichtend van ww trekken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben alleen verkouden maar wandel gewoon vrolijk door.

Ik huppel dus ook vrij hypervrolijk door, ben nu een paar keer ingezakt en nou moet ik verplicht uitzieken van A. rofl.gif

geen goede combinatie. nooo.gifpuh2.gif


Samengevoegd:

Quote:

Hey vrind, ik werk al 3 jaar bij mijn baas in leerverband, in die periode ben ik getrouw elke dag geweest op 2 keertjes na dat ik een/twee dagjes ziek was. En elke keer dat ik me ziek moet melden voel ik me rot omdat ik plichtsbesef heb. Dan heb ik niet een opdondertje als jij nodig die mij gaat betichtend van ww trekken.

Maar geef toe, hij heeft wel een béétje gelijk he? engel.gif

clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Jij had geen griep en wees er maar blij mee, anders zat je nu nog steeds ziek thuis.

Waarom doen mannen (lees jongetjes
puh2.gif
) zo zielig als ze ziek denken te zijn?

Uhm, het punt is nu juist dat ik niet zielig doe doordat ik, ondanks dat ik ziek ben, niet thuis zitpuh.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid