Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Quote: Op zondag 07 december 2008 13:21:45 schreef Dans_le_doute het volgende: Redenen voor mij om niet te internetdaten: 1. Ik breng al zoveel tijd per dag door op het internet, zou liever meer dan minder tijd achter de computer zitten. 2. Heb nooit helemaal begrepen waarom je actief op zoek zou gaan naar een partner. Het werkt mijns inziens beter om gewoon happy te zijn met jezelf en leuke dingen te doen, dan kom je vanzelf de man/vrouw van je dromen tegen. 3. Je kunt nooit zeker zijn of het in realiteit wel klikt met je date. Bovendien riskeer je dat je heel eigen ideeën creëert over je date, maar vervolgens is dat beeld ver van de realiteit en valt de date erg tegen. [...] Ik denk dat deze stelling onzin is. De sterkte (als in spierkracht?) van man/vrouw varieert per persoon. Geloof je dat echt? Mannen en vrouwen zijn even slecht, maar bepaalde slechte dingen zijn meer voor mannen en andere weer meer voor vrouwen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dans_le_doute 0 Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Ja daar zit inderdaad wat in, bepaalde dingen zijn misschien meer typische mannen criminaliteit (het voorbeeld van de verkrachting) en andere dingen weer typische vrouwen criminaliteit (fraude?). Wat betreft mijn opmerking over mannen vs vrouwen qua kwetsbaarheid, vraag ik me af of je kunt zeggen dat vrouwen per definitie kwetsbaarder zijn dan mannen. E.e.a. hangt misschien af van lengte, gewicht, snelheid, etc.etc. Maar eigenlijk doet het er ook niet echt toe in deze discussie, gezien we het hadden over internetdaten. Maar hee, Marlizza, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je al aan het internet daten bent. Hoe gaat het? Link naar bericht Deel via andere websites
Marlizza 0 Geplaatst 7 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Een tijdje terug heb ik me ingeschreven bij een christelijke datingsite. Eerst met een paar mensen wat berichtjes uitgewisseld, maar eigenlijk weet je meteen wel dat het niets kan worden.. of je hoort ineens niets meer. Maar uiteindelijk heb ik toch een jongen gevonden waarmee ik heel vaak en heel erg leuk mail Toch hou ik in mijn achterhoofd dat hij in het echt misschien wel heel anders is dan via de mail. Dat moet ook wel, anders zou het tijdens bij de ontmoeting wel een hele grote teleurstelling zijn.. Maar ik blijf er toch bij: niet geschoten altijd mis. Misschien vind ik via zo'n site wel de liefde van mijn leven en dan is dit toch maar een kleine moeite, lijkt mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 7 december 2008 Rapport Share Geplaatst 7 december 2008 Betoverende vrouwen kunnen voor mannen een groot risico zijn;dus ook de mannen moeten op hun hoede zijn en vooral op hun hoede wat de bankrekening aangaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Dans_le_doute 0 Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Marlizza, ik was misschien wat sceptisch over internet daten, maar vind het wel leuk om te horen dat je aan het mailen bent met een leuke jongen En je hebt natuurlijk gelijk: niet geschoten is inderdaad altijd mis en zo'n grote moeite is het internetdaten niet. Veel plezier! Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Whooohoo, kijk uit hoor, straks wordt je ontvoerd!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 dankje.. voor deze zeer waardevolle toevoeging aan dit gesprek Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Kijk eens naar de xnoizz poll ... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 ach zo Dan nog.. wat voegt het toe? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Humor Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 mwoh vond em iets te sarcastisch overkomen om serieus wat toe te voegen Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 17:30:50 schreef Mister_L het volgende: ach zo Dan nog.. wat voegt het toe? Goeie vraag! Wat voegt die hele poll toe? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Goeie vraag! maar nog steeds geen antwoord op de mijne Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Daar gaat dit topic gelukkig ook niet over We gaan back on topic. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Ja dat komt omdat ik echt niet zou weten wat die poll toevoegt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 17:35:33 schreef Tamar het volgende: Daar gaat dit topic gelukkig ook niet over We gaan back on topic. het ging ook niet om die 'grap', maar das niet offtopic? geeftniet we gaan gewoon vrolijk verder Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Lig ik hier te kronkelen onder tafel of zie ik nu echt dat er bij de X-noizz poll 4 mensen zijn die het daten dusdanig gevaarlijk vinden dat ze misschien eventueel worden ontvoerd? Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Oh, daar ga ik ook op stemmen, de rest is namelijk net zo vreselijk een echte keus zit er niet bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 Quote: Op dinsdag 09 december 2008 18:17:37 schreef anastasia het volgende: Oh, daar ga ik ook op stemmen, de rest is namelijk net zo vreselijk een echte keus zit er niet bij. Puber Ik heb trouwens ook op die optie gestemd. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Quote: Op donderdag 04 december 2008 10:33:24 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik vind het goed, zolang je maar oprecht op zoek bent naar liefde en echt de ander wilt leren kennen. Ik ken mijn vriendin ook via een website en ben daar nog iedere dag uitzinnig dankbaar voor. Ben ik met je eens (die eerste zin dan) Link naar bericht Deel via andere websites
Danniet 0 Geplaatst 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2009 Goed idee van l-i-e-n-n-e om deze draad weer te reanimeren; de discussie is zeker in deze tijd relevant. Denk aan bijvoorbeeld afgelopen kerstdagen. Bij diverse telefonische hulplijnen is een explosieve toename van depressive gemoedstoestanden waargenomen onder andere wegens het ontbreken van een metgezel. Internetdating zou een mogelijke oplossing kunnen bieden. Zelf mag ik me al bijna 4 jaar gelukkig prijzen met een lieve dame die ik via een datingsite heb leren kennen. Persoonlijk heb ik er geen bezwaar tegen. Er zijn er vele en iedere aanbieder kent een andere focus, welke kan worden verfijnt met diverse selectiecriteria. Zo wordt je, indien je dat wenst, zo min mogelijk geconfronteerd met levensopvattingen die haaks staan op die van jou Naar mijn mening: iedereen kiest het medium waar hij/zij zich prettig voelt. Ik praat gemakkelijk, ben niet sociaal onvaardig, maar een kroeg/disco met de stereo op 10 is bijvoorbeeld een locatie waar ik mijn droompartner niet zal vinden Link naar bericht Deel via andere websites
TheRtlMan 0 Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Met internetdaten is niks mis.. Maar je moet wel goed oppassen met wie je afspreekt en het niet te snel doet als je het niet vertrouwd. Paar keer internet date gehad en sommige zijn goed en leuk verlopen en andere waren een grote flop.. maarja dat heb je ook met dates irl! Link naar bericht Deel via andere websites
Christa1989 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik heb mijn verloofde op internet gevonden en ben elke dag nog blij dat er internet is Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Daten via internet; een paar tips: - Zorg dat je op een openbare plek afspreekt, zeker de eerste keer. - Zorg dat iemand weet waar je uithangt en laat dat eventueel ook even vallen tijdens de date. Wel subtiel, anders word de date weer vrij kansloos. - Zorg dat je iemands gegevens krijgt voor je uberhaupt date - Controlevragen zijn vaak handig, maar forceer dat nooit, je wilt uiteraard uiteindelijk wel een date. - Zorg dat je op ieder moment dat jij wilt je ook wegkunt. Spreek dus af op tijden dat er bijvoorbeeld nog openbaar vervoer is. - zorg dat je iemand ook echt spreekt voor je date. Als het kan liefst zelfs via een webcam. Communicatie zit maar voor 10% in de woorden. Let wel: maak je intenties duidelijk als je niet zit te wachten op de minder verheffende mogelijkheden van de webcam. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 2 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2009 Ja, bellen voordat je elkaar echt ziet, goeie tip!! Ik heb wel eens afgesproken met iemand via internet, al hoewel dat geen date was, maar gewoon als vrienden. Maar als ik die persoon al eerder via de telefoon had gesproken, dan had ik waarschijnlijk al meteen gemerkt dat we helemaal niet leuk konden babbelen... Had een stuk gescheeld Bovendien breekt het de spanning al, als je fftjes elkaars stem heb gehoord. Het is toch een stuk 'echter' contact. Ik had een keer afgesproken met een jongen die ik wel al 1 keer had gezien, daarna via internet gevonden. Veel gemsnt en gesmst, maar het spreken maakte het toch veel makkelijk om hem te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten