dingo 166 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Op de installatiecd is het makkelijkst, bij zo'n pre-installed pakket weet ik het zo even niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Is wel geïnstaleerd, maar de cd ligt nu in Nederland. Alles deed het prima, tot een week geleden. Het maffe is: alle andere Office programma's doen het wel gewoon, alleen Word is koppig. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Wat je nog kan proberen is onder Help->Analyse en herstel->Snelkoppelingen terugzetten bij herstellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Help, waar vind ik help? (ja, ik ben echt een hopeloos geval) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Start -> Help and Support. En als je NL versie van windows hebt, bovenstaande, alleen in het Nederlands Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Als je Word opgestart hebt staat Help helemaal rechts op de menubalk. Bij 2007 en hoger moet je waarschijnlijk eerst het goede "lint" selecteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hm, in de linten kan ik geen help-menu vinden en onder de Office knop ook niet. In het Help en Ondersteuningscherm van Windows verdwaal ik al helemaal... Ik vind jullie schatten dat jullie zo geduldig zijn, maar ik vrees dat ik maar gewoon tegen dat gekke icoontje aan moet kijken. Word zelf doet het vlekkeloos, het is meer een schoonheidsdingetje. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Bij de sluitknop bovenaan(die rooie) vind je, als je iets naar onder kijkt, een blauwe vraagteken. Dat is de helpfunctie voor Word. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ha, verrek! Morpho, je bent een genie Hij is nu bezig met diagnostische gegevens aan het uitvoeren of iets dergelijks, eens kijken of dat helpt. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 19 oktober 2010 15:36:43 schreef Jalikaatje het volgende: Ha, verrek! Morpho, je bent een genie Ik weet het Wellicht helpt het Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Jaaaaaa! Ik heb weer het mooie icoontje! Bedankt dingo en Morpho Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Oké, ik was dus bezig mijn smsjes op pc over te zetten. Het bestand is een .nbu bestand wat ik niet kan openen. Via internet een programma geprobeerd te vinden om het wel te kunnen en uitgekomen bij 'Registry Reviver'. Maar ik kan hem nog steeds niet openen Vraag 1: wat nu? Vraag 2: waar ik Registry Reviver dan wel nuttig voor? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Probeer het hier is mee Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Yay, ik kan ze lezen!!! Wel in 1 heeeele lange zin die telkens het scherm uitloopt, maar da's bijzaak En dat Reviver programma? 't Is geloof ik van Windows en schijnt je pc sneller te kunnen maken. Iemand ervaring mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Nee, is niet van Microsoft, niet gratis en er zijn gratis alternatieven als je graag je registry wil scannen Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ow, dan weet ik niet wat ik net op mijn laptop heb gezet want dat was wel gratis Kwam hier vandaan: link Maar wat doet een registry scanner, is het nuttig of moet ik het er rap weer af gooien? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik ken het verder niet, maar vind het een beetje scamachtig uitzien. Registry opschonen doe ik eigenlijk nooit, maar het zou zo kunnen dat het helpt je pc sneller te maken. CCleaner kan dat. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Quote: Op donderdag 03 maart 2011 10:40:48 schreef Morphogenesis het volgende: Ik ken het verder niet, maar vind het een beetje scamachtig uitzien. Registry opschonen doe ik eigenlijk nooit, maar het zou zo kunnen dat het helpt je pc sneller te maken. CCleaner kan dat. Het helpt idd wel een beetje je pc sneller te maken, en dan is CCleaner ook idd de enige tool waarvan ik zeker weet dat er geen 'cadeautjes' bij zitten Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Heb het progje eraf gegooid en mijn MacAfee nog even laten speuren naar gekke dingen. Als het goed is, is alles weer schoon. En ik kan aaaaaal mijn smsjes nog lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Is alles tot nog goed gekomen Link naar bericht Deel via andere websites
cheatertinus 0 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 hallo, ik ben al een tijdje weer aan het Call of Duty aan het spelen (Modern warefer2) met een kameraad en die heeft een headset. dus ik dacht ik koop er ook een. ik heb een gekocht bij de satrun -- creative -- is het merk dacht ik. maar ik ga dus spelen en ik hoor wel muziek van het schieten maar, ik kan zelf niet praten door mijn headset heen want dan hoor ik me zelf niet en andere zeggen ook dat ze me niet horen kan iemand mij helpen? -- ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen -- Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 hallo,ik ben al een tijdje weer aan het Call of Duty aan het spelen (Modern warefer2) met een kameraad en die heeft een headset. dus ik dacht ik koop er ook een. ik heb een gekocht bij de satrun -- creative -- is het merk dacht ik. maar ik ga dus spelen en ik hoor wel muziek van het schieten maar, ik kan zelf niet praten door mijn headset heen want dan hoor ik me zelf niet en andere zeggen ook dat ze me niet horen kan iemand mij helpen? -- ik zou het fijn vinden als iemand mij kan helpen -- Waarschijnlijk heb je in je besturingssysteem de microfoon niet open gezet waardoor hij het niet doet. Battlefield 3 komt overigens binnenkort uit. Die zou je eens kunnen proberen, mijn inziens veel beter dan CoD:MW2. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Admod note:Topic samengevoegd Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Heb je CoD:MW2 via steam geactiveerd? Dan moet je dat ook iig in Steam aanzetten. Het beste is gewoon een channel pakken op een teamspeak-server Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten