audacity 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 ok ff een vraagje, ik wil mijn yahoomail importeren in outlook. Nu weet ik wel hoe dat moet, maar ik krijg telkens een popup scherm dat ik mijn wachtwoord en username moet intypen. heb ik nu een tikfout gemaakt? het lukt me wel een ander webmailadres te importeren in outlook. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Quote: Op donderdag 15 januari 2009 19:23:13 schreef Marlies het volgende: ok ff een vraagje, ik wil mijn yahoomail importeren in outlook. Nu weet ik wel hoe dat moet, maar ik krijg telkens een popup scherm dat ik mijn wachtwoord en username moet intypen. heb ik nu een tikfout gemaakt? het lukt me wel een ander webmailadres te importeren in outlook. Kan het zo zijn dat je het extern ophalen van e-mail (via een programma middels IMAP op POP verbinding) eerst aan moet zetten in de instellingen van Yahoo-mail? Dat is namelijk wel het geval bij Gmail. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 ik moet mijn yahooaccount eerst updaten voor 12 pond per jaar voordat ik hem kan forwarden Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Ik dacht al zoiets; pas sinds deze week ondersteunt Hotmail gratis POP.. Gmail bood al wel voor een langere periode gratis IMAP en POP verbindingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2009 Het POP protocol is niet een forward protocol, maar een uitlees protocol. Of maakt Yahoo gewoon die POP service pas beschikbaar als je schokt? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Het is zeker zo'n ruis geluid ofniet? Had ik bij mn vorige set ook. Dat verscheelt per speakers, maar het is idd erg vervelend. Wat je eraan kan doen weet ik niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Ik heb in mijn webruimte een pagina staan die bestanden weergeeft die ik, voor mijzelf of anderen, geupload heb. Die bestandsnamen wil ik graag op alphabetische volgorde op de pagina hebben. Wat moet ik in de code plaatsen om dat voor elkaar te krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Welke taal? Dat ligt er net aan wat je gebruikt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Zie bron van de pagina Samengevoegd: Vergeet de pagina te vermelden: link Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2009 Hmm, het is xhtml zie ik. Ik neem aan dat als je wat wilt uploaden, dat het automatisch gerangschikt staat? Zo niet, zou je Javascript kunnen gebruiken, wat hier uitgelegd staat. Zowel, dan weet ik het niet.. Dan zul je denk ik aan de gang moeten gaan met php ofzo.. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 alink="#000066" text="#000066" bgcolor="#CCCCFF"> Bestanden van Rudibu Nelly_Furtado_Loose.jpg competentiebalans.jpg posterazor.exe rw_folder_03_A4R.pdf art_folder_sociale_vaardigheden.jpg header.jpg competentiemodel_balans.doc SetupRevelationV2.exe voor_cindy_bricks.zip brianviglione.zip remember_bg.jpg alice_cooper_1024.jpg resurrection_band-rainbow's_end.zip fonts.zip art_folder_omgaan_met_boosheid.jpg VRIENDENtraining_poster.jpg ontwikkelingstaken_adolescenten.doc ALZip.exe ColorPic_v41.exe voor_cindy_youth_novels.zip polaroid2.cpt polaroid1.cpt polaroid.cpt save2pc.exe art_folder_moreel_redeneren.jpg ontwikkelingstaken.jpg Bestand toevoegen Bestand: Wachtwoord: Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Zou je misschien die code-tag wat aan kunnen passen, het doet de layout geen goed (understatement..) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Quote: Op maandag 09 februari 2009 16:45:30 schreef Rudibu het volgende: De pagina is index.php [...] Mijn probleem is dus juist dat hij de bestanden niet in alphabetische volgorde weergeeft. Dat begrijp ik, maar ik zie dat het een upload pagina is. Dus het lijkt mij de bedoeling dat als je wat upload, automatisch gerangschikt wordt, of niet? Anders zou je die link van mij is kunnen proberen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Bedankt Michiel! @Rindert: ik heb die link bekeken, kan er geen wijs uit. Ik ben hier totaal niet in thuis. De pagina met bestandenlijst is ook gewoon overgenomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Ik heb even voor je gezocht, en heb een script gevonden(php), die de functie van uploaden en alphabetisch sorteren heeft. link Voordeel is dat het geen geklooi is met andere scripts etc. Nadeel is dat het compleet iets anders is, en alles goed moet editen.. Kijk maar of het wat is... Veel succes iig.. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Bedankt voor het meedenken en zoeken. Helaas ligt het hele php-gedoe buiten mijn kennis/ervaring. Ik kan er echt geen soep van koken. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Quote: Op maandag 09 februari 2009 23:39:13 schreef Rudibu het volgende: Bedankt voor het meedenken en zoeken. Helaas ligt het hele php-gedoe buiten mijn kennis/ervaring. Ik kan er echt geen soep van koken. Ok, dan vrees ik dat het niet echt zal gaan lukken.. Maar iig graag gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2009 Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat er geen popups meer in IE worden geopend als ik met mozillia aan het surfen ben? Ineens de laatste maand heb ik hier last van, en ik heb geen idee hoe het komt. De pop up blocker doet het wel gewoon als de popups in mozilla worden geopend. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Quote: Op dinsdag 10 februari 2009 00:37:48 schreef annzie het volgende: Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat er geen popups meer in IE worden geopend als ik met mozillia aan het surfen ben? Ineens de laatste maand heb ik hier last van, en ik heb geen idee hoe het komt. De pop up blocker doet het wel gewoon als de popups in mozilla worden geopend. Eens je computer een flinke scan laten geven, want je hebt spyware. Gefeliciteerd. Dat is als een kind hebben, maar... nee, het is even irritant. Download Spybot Search & Destroy of Ad-Aware en laat hun het werk doen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Quote: Op dinsdag 10 februari 2009 01:19:12 schreef ArjenV het volgende: [...] Eens je computer een flinke scan laten geven, want je hebt spyware. Gefeliciteerd. Dat is als een kind hebben, maar... nee, het is even irritant. Download Spybot Search & Destroy of Ad-Aware en laat hun het werk doen. Spyware? Ik voer elke drie dagen een scan uit met windows defender en hij heeft al een maand niks gevonden xD Ik neem je advies ter harte Edit: en trouwens elke dag met AVG xD Maar die wil alleen maar elke dag system32 uitzetten, maar dat heeftie op de pc van een vriendin van mij ook gedaan en toen crashte die xD (Stond trouwens ook in de krant volgens mij, dat dat een bug was in AVG xD ) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Ik heb een scan gedaan met zowel AVG (langzame/uitgebreide scan) en met spybot, en spybot vind wel maar kan niet verwijderen tot ik het programma koop (wat ik dus neit doe, want geen geld) en AVG heeft 2 van de 7 bedreigingen kunnen verwijderen, 2 heb ik handmatig kunnen verwijderen maar da blijven er nog drie over die ik met handmatig zoeken in de desbetreffende map niet kan vinden en die AVG ook niet kan verwijderen. En ik heb nog steeds die irritante popups. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Als het goed is geeft Spybot aan wat deze gevonden heeft. Zoek dan eens op Internet naar methodes om deze te verwijderen, zonder daarvoor te betalen (zijn er ook wel denk ik). Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Wist even geen ander topic om het te zeggen, maar ik heb gisteravond uiteindelijk een Tutorial gevonden voor Dual Booting Linux en XP en dit is mijn indeling: 8GB Swap partitie(soort extra werkgeheugen voor linux ofzo 10GB Ubuntu 8.04 LTS partitie In het midden resterende schijfruimte geformatteerd in Ext3 10GB Windows XP Partitie met een programma om te schijven naar en te lezen vanaf Ext3. En dan wil ik Linux als primary boot gebruiken en windows erbij houden voor windows specifieke toepassingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 11 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2009 Weer een bekeerling! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten