Aviator 0 Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 @ Mister_L: tegen wie of wat heb je het en over welke dienst gaat het? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Ja ik snap er ook geen sikkepitje van. Link naar bericht Deel via andere websites
Lumineus 0 Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Om even een antwoord te geven op de topicvraag Ik ben lid bij een PKN kerk in Utrecht en ga daarna ook vaak met mijn kerel mee naar een Vrijgemaakte gemeente in Utrecht. Och en als het zo uit komt ga ik ook naar andere kerken, meestal wel PKN trouwens. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Quote: Op donderdag 08 januari 2009 23:18:55 schreef Lumineus het volgende: Om even een antwoord te geven op de topicvraag Ik ben lid bij een PKN kerk in Utrecht en ga daarna ook vaak met mijn kerel mee naar een Vrijgemaakte gemeente in Utrecht. Och en als het zo uit komt ga ik ook naar andere kerken, meestal wel PKN trouwens. Ga jij jezelf eens heel rap voorstellen. link Link naar bericht Deel via andere websites
Lumineus 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op donderdag 08 januari 2009 23:23:41 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Ga jij jezelf eens heel rap voorstellen. link Lees jij eens heel rap een pagina terug bij de link die je gaf http://forum.credible.nl/topic.php?id=17108&page=10&userid=∨ igpage= Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op zondag 14 december 2008 22:45:52 schreef wateengedoe2 het volgende: Enfin, jaloersmakend veel beter dan in ons parochieverband ... 7 parochies met nu nog 1½ priester en vanaf februari ½ priester (en geen pastoor meer) Het bijltje van Mgr Eijk hakt goed (en toevallig moest onze pastoor net gekozen worden als één van de regiovicarissen). Maar dit is offtopic, ik hou weer op met blebberen Alles komt goed. Ik ben al druk bezig met bidden, en Roderick gaat dagelijks Aanbidding regelen met als intentie priesterroepingen. Hij komt vanzelf langs in jouw parochie met z'n Uitstelling van het Allerheiligste, heb ik begrepen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 09:00:18 schreef Lumineus het volgende: [...] Lees jij eens heel rap een pagina terug bij de link die je gaf http://forum.credible.nl/topic.php?id=17108&page=10&userid= 744; igpage= Hahaha. Niet goed gekeken. Sorry! Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Uit eindelijk is het niet ter zake doende welk kerk ,want er is maar een Kerk die Katholiek is en Apostolisch jammer genoeg is die ook gedeeld in OKK,RKK,Orthodox,Anglicana,Lutherana-Noord Europa,maar ken je Jezus Christus de Verrezen Heer als je Zaligmaker,dat zal leiden tot eeuwig leven . Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Da's fijn, maar wanneer krijgen we dan een foto te zien van jouw Katholieke en Apostolische kerk, Sacerdos? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 13:13:29 schreef JoostG het volgende: Da's fijn, maar wanneer krijgen we dan een foto te zien van jouw Katholieke en Apostolische kerk, Sacerdos? Zou het deze zijn? link Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 13:13:29 schreef JoostG het volgende: Da's fijn, maar wanneer krijgen we dan een foto te zien van jouw Katholieke en Apostolische kerk, Sacerdos? In mijn laaste bijdrage waarde Joost staan de namen ze hebben allen een eigen webstek en meerderen dus ook aan foto,s geen gebrek,met Google kan je ze allen bezoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik bedoelde meer jouw eigen stamkerk Link naar bericht Deel via andere websites
Csoki Torta 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik ben gereformeerd vrijgemaakt link Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 09:46:39 schreef Taquoriaan het volgende: [...] Roderick gaat dagelijks Aanbidding regelen met als intentie priesterroepingen. Hij komt vanzelf langs in jouw parochie met z'n Uitstelling van het Allerheiligste, heb ik begrepen. I know Sterker nog: ik heb het zelfs al gehad met hem over een mogelijkheid tot een kort opleidinkje om als leek het Allerheiligste uit te mogen stellen als hij er zelf niet bij is. Alleen de zegen ermee geven, dat mag dan niet En dank voor je gebed! Zou je ook voor R. (niet Roderick) weer willen bidden, hij heeft 't nodig! Je weet wel, daar mailde ik een goeie maand geleden over. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Wat is dat, uitstellen van het Allerheiligste? Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 18:28:59 schreef Olorin het volgende: Wat is dat, uitstellen van het Allerheiligste? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Oh, op die manier! Ik zat bij uitstellen te denken aan zoals ik mijn studie opdrachten altijd loop uit te stellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 20:12:33 schreef Olorin het volgende: Oh, op die manier! Ik zat bij uitstellen te denken aan zoals ik mijn studie opdrachten altijd loop uit te stellen. Daarom duurt het zo lang voor Hij terugkeert natuurlijk. Hij blijft maar worden uitgesteld. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2009 Quote: Op vrijdag 09 januari 2009 20:21:27 schreef Ol Moth het volgende: [...] Daarom duurt het zo lang voor Hij terugkeert natuurlijk. Hij blijft maar worden uitgesteld. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2009 Er wordt ook wel eens 'uitstallen' gezegd, dacht ik, maar dan krijg ik gelijk zo'n marktvisioen voor me Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2009 Toch vind ik dat duidelijker Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2009 Quote: Op zaterdag 10 januari 2009 21:33:20 schreef wateengedoe2 het volgende: Er wordt ook wel eens 'uitstallen' gezegd, dacht ik, maar dan krijg ik gelijk zo'n marktvisioen voor me Het is geen uitstallen maar uitstellen van het Allerheiligste,alles met enigzins algemene ontwikkeling zou dat toch moeten weten. Deze zaken kreeg men al bij godsdienst op de lagere school. En het uitstellen van het Allerheiligste is te vinden in de OKK de RKK en bij delen van de Anglicana.,Dus hen die daar ter kerke gaan kunnen het Allerheiligste op deze wijze aanbidden zoniet bidden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik heb een hoopvol geloof in God en heb maar 1 doel en dat is trouw te zijn aan Gods woord. En zonder omhaal van woorden wil ik God zoeken in mijn leven bij alles wat ik doe. Het is makkelijk als christen om uit de eerste liefde tot God te komen. Je kan de rest van je leven discuseren over allerlei kerkelijke standpunten. Daarmee zal er nooit iemand in de hemel komen. In de hemel komen zij die Gods woord houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Quote: Op woensdag 21 januari 2009 21:51:07 schreef MJvO het volgende: Ik heb een hoopvol geloof in God en heb maar 1 doel en dat is trouw te zijn aan Gods woord. En zonder omhaal van woorden wil ik God zoeken in mijn leven bij alles wat ik doe. Het is makkelijk als christen om uit de eerste liefde tot God te komen. Je kan de rest van je leven discuseren over allerlei kerkelijke standpunten. Daarmee zal er nooit iemand in de hemel komen. In de hemel komen zij die Gods woord houden. Kortom, jij slaapt uit op zondag. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten