Dubito 0 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 -De gecijferde mens - John Allen Paulos (wiskunde zo als je het niet op school hebt geleerd, alledaagse gebeurtenissen in een leuk wiskundig perspectief geplaatst -Een stapel O.B.Bommel boeken (M Toonder) Na aanleiding van een topic hier) - Harry Potter deel 7 (ik wilde nu eindelijk toch ook wel eens weten waar al die heisa om was) Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 De naam van de roos, van Umberto Eco. Was toch es tijd, en nu heb ik tijd Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 Eco is iemand die duidelijk van mening is dat hij het erg getroffen heeft met zichzelf. Maar tis wel een mooi boek idd. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 De wereld een hel-Arthur Schopenhauer, ja een vertaling.... Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 Net uit: "Een minuut na de dood" van Erwin Lutzer Nu verder in: "Regeren vanuit het duister" van Jim Marrs. Daarna moet ik nog steeds verder in "De navolging van Christus" van Thomas a Kempis (sorry Pius... het schiet niet zo op...) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 Quote: Op donderdag 19 februari 2009 23:00:42 schreef Esther het volgende: Daarna moet ik nog steeds verder in "De navolging van Christus" van Thomas a Kempis (sorry Pius... het schiet niet zo op...) Hmm, kennelijk een hip boekje hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Rafox 0 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 Narnia - CS Lewis Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 Een paar boeken van Herman Brusselmans tegelijk. Voor het verhaal hoef ik het toch niet te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
epTa 0 Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Slauerhoff - Het leven op aarde (heb nieuwe uitgave verzamelde gedichten er opengeslagen naast liggen) Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 "De oudheid is nog niet voorbij" van Fik Meijer & February issue van BBC History Magazine. Bijna simultaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2009 Net begonnen in Anna Karenina van Tolstoj. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2009 Succes ermee. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2009 Inderdaad, Tolstoi is ploeteren. En jezelf ergeren, maar dat kan persoonlijk zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst 11 april 2009 Friedrich Nietzsche, De vrolijke wetenschap Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2009 Ik ben in de Bijbel bezig Eerst wilde ik het van begin tot einde lezen, maar ik zag al snel in dat dat niet ging werken, dus nou doe ik het slim. Ik lees de stukken die het toegankelijkst zijn, bijvoorbeeld de Evangelieeen en de verhalen die ik al sinds mijn jeugd ken, zoals over Simson en Ruth enzo. Al het taaie bewaar ik voor later Wat ik nu al heb gelezen: Genesis, Exodus, Ruth, Jona, Habakuk, alle vier de Evangelien, Handelingen der Apostelen, de brief van Paulus aan de Romeinen, de eerste brief van Petrus. Gedeeltelijk heb ik Richteren, Jozua, Deutorodinges, Job en Ester gedaan. Als volgende ga ik denk ik de "kleine" profeten... afwerken Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Revolutie en Ongeloof Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Klinische Psychologie :S Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Verlaten, van de 12 delige serie het 1e bazuin Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Hornblower and the Atropos, door C.S. Forester. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 dan brown - the davinci code al vaker gelezen Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2009 Nog steeds In De Ban Van De Ring. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Ik heb vorige week een boek besteld, die afgelopen woensdag binnen kwam... ik ben woensdag avond begonnen met lezen en ik was donderdagavond klaar! Dat is echt een bijzonder wonder in mijn geval, lezen is niet mijn stekste kant (dyslexie)... *trom geroffel* de tabaksbruid Echt een boek voor mij, ik heb er soms erg om moeten lachen hoe dingen verwoord werden enzo... Verder ben ik wel een dromer en sprak dit boek zeker aan! Ik ben gister begonnen om het nog eens te lezen (doordat ik dyslexie heb, lees ik vaak over dingen heen die ik dan bij de tweede keer wellicht als "nieuw" lees) Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Quote: Op zaterdag 23 mei 2009 14:58:20 schreef ggg het volgende: Verlaten, van de 12 delige serie het 1e bazuin Wat vind je ervan? Ik heb geloof ik de eerste drie delen gelezen, daarna had ik het wel gezien. Vond het eerste deel trouwens wel erg indrukwekkend. Als je hem uit hebt, moet je de film ook maar kijken! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 Quote: Op zondag 24 mei 2009 21:46:56 schreef MartineV het volgende: Wat vind je ervan? Ik heb geloof ik de eerste drie delen gelezen, daarna had ik het wel gezien. Vond het eerste deel trouwens wel erg indrukwekkend. x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2009 'blauw water' van simone van der vlugt. Beetje saai uitgangspunt (vrouw wordt ontvoerd door een onnozele tbs-er) maar hijs wel redelijk spannend. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten