Spring naar bijdragen

Wakker worden! New World Order


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Tja niets nieuws onder de zon,wat staat er ergens ook weer geschreven------als de dagen niet verkort worden is er helemaal niet meer te leven------.En dat we naar een verschrikkelijke dictatuur gaan is goed waar te nemen,men denk dat men vrij is maar dat is men allang niet meer.Hen die burger zijn van het Eeuwig koninkrijk zijn niet bang en weten dat zij de eeuwige overwinnaars zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je gelooft toch niet echt dat ik naar 18 minuten van deze onzin gaat zitten kijken?

Komt inderdaad uit een bepaalde hoek,maar helemaal ongelijk hebben ze niet,en het filmpje is vermakelijk,met beelden waar men niet bang van kan worden daar het te veel is en niet echt schokkend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tnx: nu ben ik helemaal weer gehyped.
widegrin.gif

PS: een organisatie die dit flikt zou zijn chemttrails toch ook 'snacht cq bij laaghangende bewolking kunnen verspreidden of denk ik nu te moeilijk.

Waarom denk je dat het op oudejaarsavond inééns zo vreselijk mistig was? Laaghangende wolken, iedereen buiten, vliegtuigen met chemtrails vallen niet op door én het vuurwerk, én het slechte zicht. Reken maar dat dat absoluut geen natuurlijke mist was... e_53.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid