Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Quote: Op maandag 13 september 2010 12:14:49 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Erg goede post m.i. als je zoiets leest, kan je slechts hopen dat de auteur nog eens predikant gaat worden ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ja, mooie post inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Ds. Raido Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Quote: Op vrijdag 10 september 2010 17:31:55 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] Het komt doordat zuurkool kool is die met melkzuurbacteriën wordt bewerkt. Daar wordt het zuur van! Maar dat betekent toch juist dat het de bedoeling is dat hetgeen in het vat zit verzuurt? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst 28 september 2010 Quote: Op dinsdag 28 september 2010 19:53:23 schreef RobertF het volgende: Ik hoorde eens een verhaal over een al oude meester in de vechtkunsten, die elke wedstrijd al gewonnen had en dus onverslaanbaar was. Hij had dan ook een leerling die bij hem het vak leerde. Op een dag stond er echter een jongere meester op, die ook elk gevecht won en nu wel eens de uitdaging wilde aangaan met de oude meester. De jonge meester was berucht om zijn tactiek. Hij schold namelijk zijn opponent helemaal vol en beledigde hem tot op het bot. Zodra de opponent dan door opborrelende woede een fout maakte, sloeg hij toe en won zo gemakkelijk het gevecht. Maar de oude meester nam de uitdaging graag aan en liet zijn leerling toekijken. De dag van het gevecht brak aan. De leerling zette zich neer en zag hoe de jonge meester zijn tactiek toepaste. Urenlang beledigde en kwetste hij de meester op de meest laaghartige wijze. Hij schold hem en zijn familie uit, gooide met zand en steentjes en maakte obscene gebaren naar hem. Maar de oude meester gaf geen enkele krimp. De leerling was echter zeer verontwaardigd en keek zeer geërgerd toe Uiteindelijk raakte de jonge meester echter zodanig uitgeput van al zijn verwoede activiteiten, dat hij zich gewonnen gaf en wegliep. De oude meester bleef nog altijd heel kalm en ging rustig bij zijn leerling zitten. Die had echter nog wel wat vragen te stellen. Hij vroeg: "Meester, hoe kon u zich zo verschrikkelijk laten beledigen? En uw familie ook nog! Dit kunt u toch niet zomaar accepteren? Daarop sprak de meester: "Stel dat ik u een geschenk wil geven, maar u neemt het niet aan, van wie is dan het geschenk?" De leerling sprak: "Nog steeds van u natuurlijk." De meester sprak daarop: "Precies. Zo nam ik zijn beledigingen niet aan en bleven ze dus nog steeds bij hem." Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Quote: Op woensdag 13 oktober 2010 02:56:04 schreef Raido het volgende: [...]Cradle of Filth is echt liev!!! xD xD xxx xRaidox Raido die op een geweldige manier laat zien dat ie sugababes/TMF-generatie-taal beheerst. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2010 Ik kon het niet laten Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 26 oktober 2010 13:28:54 schreef Thorgrem het volgende: In het nieuwsbericht: "NIEUWE WEBSITE OVER CHRISTELIJKE POLITIEK" is een foutje geslopen. Het plaatje wat erbij staat is een iMac (vorige model) maar het Apple logo is niet zichtbaar terwijl die er toch echt wel ophoort. Kudos voor Thorgrem Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Quote: Op zondag 07 november 2010 19:25:08 schreef RobertF het volgende: [...] Attentie attentie! Er is weer een selfmade psychiater op het forum gesignaleerd, gewapend met lange-afstandsdiagnoses. Ga nu onmiddelijk plat op de grond liggen, zodat zijn afgevuurde diagnoses je niet raken, en wacht rustig, zonder te bewegen, tot hij weer voorbij is... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Quote: Op dinsdag 09 november 2010 20:58:35 schreef BookerT het volgende: Mensen blijven klootzakken. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Eigenlijk zou op elke wc een tegeltje met die tekst moeten hangen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Quote: Op zondag 19 december 2010 23:15:16 schreef Minifan het volgende: Ook gekeken, ben aangenaam verast. In gedachte zie ik een lachend hoopje as liggen... Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Het is de schuld van Apple! Samengevoegd: Om precies te zijn, het is de schuld van de auto-correctie op m'n iplof touch Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 zoooo herkenbaar Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Quote: Op donderdag 23 december 2010 10:18:50 schreef RaiN het volgende: vooruitgang: men is op een bepaald niveau, (oude testament) waar de straffen nogal barbaars zijn, vervolgens gaat met vooruit, de straf wordt gedragen door het Lam (nieuwe testament) opdat mensen niet verloren gaan, Jezus bracht geen doodstraf. Daar komt Mo, Mo denkt dat hij door een egel is benaderd om de islam te stichten, wie die engel was, hij zelf beweert Gabriël, maar het lijkt me eerder een demon of gewoon zijn eigen hersenspinsel. Of was het Sonic the Hedgehog? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 rofl Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Quote: Op maandag 10 januari 2011 14:57:52 schreef Machiavelli het volgende: Omdat ik Bach heb gehoord. Ik heb Leonard Cohen beluisterd. Paulus heb mogen lezen en de Profeten. Omdat ik gedoopt mocht worden, de Schrift gepredikt heb mogen horen. Psalmen heb mogen zingen met de gemeente. Omdat ik van oorlogen heb gehoord. Ruines heb mogen zien. Omdat ik geleden heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 mooi verwoord ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2011 Inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Na een heel verhaal van Computoon over hoe het paasvuur met spiritus wordt aangemaakt: Quote: Op dinsdag 25 januari 2011 20:18:51 schreef EulogÃa het volgende: [...]Wordt dat dan ook uitgesproken als 'spiritoes'? Misschien een beetje flauw, maar ik vond 'm echt grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Jammer dat het door een intolerante generaliserende jankerige religofiel geschreven is. Ik ken haar niet, maar dat is natuurlijk best mogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Uit het weerwolventopic: Is dit een christelijke forum? Nee, dit is een satanische Harry Potter fanclub. Dus neem een Smekkie en doe lekker mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Sola Scriptura 0 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 edit: yay! i made it. ben in dit 'kijk-eens-hoe-goed-we-zijn' topic gekomen! Desalniettemin als lijdend voorwerp, maar dat mag de pret niet drukken! Laten we grapjes maken tenkoste van ensen die voor de Bijbelse principes opkomen...yay! Go credible! whoooeehoeee! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Zo das een nuttige post xD Post dan niks. Of alst een foutje was, zet dan neer dat t een foutje was. Nog altijd beter dan puntjes Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten