Liset 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Quote: Op woensdag 12 september 2007 09:30:49 schreef JoostG het volgende: Subway Subway! Broodje meatball met alles erop en eraan Jammie En dan het liefst 30 cm Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Ik ben bij die op Schiphol geweest toen ik op vakantie ging. Ik vond het niet echt bijzonder. Het heeft naar mijn mening geen toegevoegde waarde voor het huidige aanbod. Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 achter het bedrijf waar ik werk (in amsterdam in de havens vlak bij ijmuiden) staat een starbucksfabriek. Als ik over het terrein sjouw ruik ik soms de koffie wel. Ruikt lekker sterk maar heel anders als gewone koffie, ik heb het zelf nog nooit gehad Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 liever vandaag nog!! het concept is gewoon goed, en de koffie ook! maar de chocomel is het allerlekkerst!! koffie is zeker geen koffie, alle koffie is verschillend, vers gemalen bonen onder hoge druk gezet smaakt natuurlijk vele male lekkerder dan een bakkie pleur uit een goedkoop koffiezet apparaatje. wist je dan 70%!!! van de nederlanders douwe egberts punten spaart. snap niet dat DE, niets ziet in de formule van starbuck, als ze slim waren hadden ze nu al velen van dat soort shops neer gezet, met te chille stoelen en goede koffie! en brownies! (die brownies op lowlands kwamen uit de bijenkorf bakkerijen en ik heb er echt zooooooo veel van gegeten!) Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Quote: Op woensdag 12 september 2007 17:23:05 schreef Liedewij het volgende: snap niet dat DE, niets ziet in de formule van starbuck, als ze slim waren hadden ze nu al velen van dat soort shops neer gezet, met te chille stoelen en goede koffie! Café DE Ook erg lekker, erg gezellig en ik ken er hier in de buurt toch zeker 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 hier alleen maar op de uni of inholland en niet bij mij op school maar het assortiment is nog niet zo lekker als die van starbucks, en qwa uitstraling vind ik het nog heel erg braaf, niet echt uitnodigend. Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 12 september 2007 Rapport Share Geplaatst 12 september 2007 Ik hoef geen dubbelbeschuimde extra feestelijke ,van speciale eigengebrande bonen koffie, of weet ik veel wat allemaal. Ik ben tevree met een simpel kopje koffie. Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 13 september 2007 Rapport Share Geplaatst 13 september 2007 Quote: Op woensdag 12 september 2007 20:07:37 schreef KennethB het volgende: Ik hoef geen dubbelbeschuimde extra feestelijke ,van speciale eigengebrande bonen koffie, of weet ik veel wat allemaal. Ik ben tevree met een simpel kopje koffie. weet wat je mist....... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op woensdag 12 september 2007 20:07:37 schreef KennethB het volgende: Ik hoef geen dubbelbeschuimde extra feestelijke ,van speciale eigengebrande bonen koffie, of weet ik veel wat allemaal. Ik ben tevree met een simpel kopje koffie. Je drinkt Kanis & Gunnink koffie, met de slogan; Doe maar gewoon Kanis & Gunnink. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op donderdag 13 september 2007 23:53:54 schreef Liedewij het volgende: weet wat je mist....... Zeker wel. Wat ik me afvraag van alle mensen die hier reagern hoeveel hebben (dagelijks) bij Starbucks koffie gehaald? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 09:14:30 schreef Michiel het volgende: [...] Zeker wel. Wat ik me afvraag van alle mensen die hier reagern hoeveel hebben (dagelijks) bij Starbucks koffie gehaald? Toen ik in Amerika was, weleens, maar als ik in Londen ben zeker meer dan 1x per dag. Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 in duitsland elke dag! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ik vinnd het schandlig dat er nog geen 1tje in heel Nederland is... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 23:13:31 schreef Mr. Emilio het volgende: Ik vinnd het schandlig dat er nog geen 1tje in heel Nederland is... Schiphol is toch ook Nederland? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 23:16:30 schreef Thorgrem het volgende: [...] Schiphol is toch ook Nederland? Die staat anders niet op de site van Starbucks zelf... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 23:22:00 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Die staat anders niet op de site van Starbucks zelf... Ik kan bevestigen dat er toch echt een staat. Ik heb het met eigen ogen gezien, heb er zelfs wat gedronken. Ik vond het vrij duur en weinig bijzonder. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 14 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 er is er -als ik het goed heb- eentje áchter de douane én eentje in het kantoor van Nike. Maar niet eentje waar je zo maar ff langs kunt om 'n bakkie leut te halen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 23:23:54 schreef Joëlle het volgende: er is er -als ik het goed heb- eentje áchter de douane én eentje in het kantoor van Nike. Maar niet eentje waar je zo maar ff langs kunt om 'n bakkie leut te halen. Misschien telt 'ie niet mee omdat 'ie achter de douane staat? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 23:25:25 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Misschien telt 'ie niet mee omdat 'ie achter de douane staat? Dat denk ik dan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst 10 november 2007 Beetje oud topic misschien, maar ik vind starbucks ook errug lekker. Ik vind het op Schiphol alleen wel heel erg duur. Is het in Amerika.. Engeland enzo goedkoper of net zo duur? (Op schiphol was het 5 euro voor zo'n kleine beker die eigenlijk heel groot was ) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 De koffie die ik haal is meestal maar 50 cent, maar ja, dat is dan ook geen starbuck. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Quote: Op zondag 11 november 2007 01:26:23 schreef Gorthaur het volgende: De koffie die ik haal is meestal maar 50 cent, maar ja, dat is dan ook geen starbuck. Maar ondanks dat toch best redelijk/lekker te drinken denk ik en het is wel even slechts 10% van de prijs van Starbucks. Ik zou het wel weten. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 En wat voorn koffie is dan die van 50 cent? Gewoon normale koffie waarschijnlijk.. Dat is dus echt een wereld van verschil. Dat drink je niet zozeer omdat het zo lekker is (iedereen moet ook léren koffiedrinken, omdat het in het begin vies is), maar omdat je gewoon verslaafd bent aan cafeïne. Bij starbucks heb je allemaal verschillende smaakjes en drink je koffie omdat het LEKKER is. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Quote: Op zondag 11 november 2007 11:22:10 schreef Luxuria het volgende: En wat voorn koffie is dan die van 50 cent? Gewoon normale koffie waarschijnlijk.. Dat is dus echt een wereld van verschil. Dat drink je niet zozeer omdat het zo lekker is (iedereen moet ook léren koffiedrinken, omdat het in het begin vies is), maar omdat je gewoon verslaafd bent aan cafeïne. Bij starbucks heb je allemaal verschillende smaakjes en drink je koffie omdat het LEKKER is. Voor die 4,50 die je in de zak houd kun je vast wel een lekker kroketje uit de muur trekken, dat is pas lekker. En dan hou je ook nog 3,50 over. Daarvoor kun je nog een zwerver blij maken, dan hou je nog 2,50 over en daar koop je dan lekker een krantje voor voor op de terugweg met de trein naar huis. Dan heb je: Koffie Gedoneerd voor goed doel Kroket Krant Goed gevoel Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 K eet geen kroketten.. word je dik van. Bovendien is Starbucks ook erg gezellig. Dus dan heb je; verrukkelijke koffie EN gezelligheid EN een goed gevoel.. Maar het blijft wel heel duur .. Daarom vroeg ik ook of het in het oorspronkelijke land Amerika ook zo duur is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten