A3 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Check it out! Je hebt vast wel eens gehoord van het EH basisjaar of een jaar Wittenberg. Zeker gaaf om te doen, maar als je meer houdt van practisch bezig zijn, kijk dan even op www.yfc.nl/action. Het YfC|Action vrijwilligerjaar (vroeger diaconaal jaar) is net ff anders. Vier dagen werken en 1 dag training, waarin je werkt aan je band met God, met anderen en met jezelf. Wat ga je dan doen? Dat kan van alles zijn: Door het land reizen met het Labyrint, licht en geluidstechniek bij de Switch theatergroepen, werken in een jongerencentrum, catering, communicatie. YfC zoekt echt een functie die bij jou past. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Dubbel: link Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgend jaar sta ik voor de klas in het kader van mijn afstuderen. Ik vul dan het gehele jaar een duo baan in. Dat wil dus zeggen dat ik 3 dagen in de week les geef. En ik heb er zin in. Maar van het EH basisjaar of Wittenberg heb ik eigenlijk nog niet zoveel gehoord. Alleen hier en daar wat op dit forum. Wat houd dat in? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Ja leuk, maar ik val niet echt in de doelgroep methinks. Ik ga namelijk mijn best doen een bachelor binnen te slepen Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgend jaar studeer ik aan de Faculteit Katholieke Theologie te Utrecht. En hopelijk kan ik wat ernaast gaan doen. Sowieso acoliet/koster in mijn eigen kerk, maar ik wil ook graag Gregoriaans leren zingen bijv. En Wittenberg ken ik ook niet. Wat is dat? Link naar bericht Deel via andere websites
PiB 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Quote: Op woensdag 27 juni 2007 18:24:56 schreef St. Ignatius het volgende: En Wittenberg ken ik ook niet. Wat is dat? Volgens mij is dat een soort bijbelschool in de omgeving van Utrecht. Net zoiets als de EH, maar dan anders Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgend jaar zit ik in California en ga ik lekker elke dag wonderen zien Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgend jaar ben ik vermoedelijk eindelijk AIO, kortom ik werk dan voor pakweg minimumloon en word na vier jaar beloond met dr.. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgend jaar weer werktuigbouwkunde studeren in Zwolle. Ik fiets heel ruim genomen dan iedere ochtend in de richting van de EH naar het station. Net de andere uithoek van het Soesterkwartier op Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 volgend jaar V6, als alles goed gaat.. Voor daarna klinkt dit echt perfect nemen ze ook mensen zonder middelbare schooldiploma? Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgend jaar doe ik mijn 3de jaar SPH en werk ik hoogst waarschijnlijk nog waar ik nu ook werk... Ik hou van structuur Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Examen Havo Link naar bericht Deel via andere websites
emopunk 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Ik doe DTS in Australia!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Quote: Op woensdag 27 juni 2007 18:34:22 schreef PiB het volgende: [...] Volgens mij is dat een soort bijbelschool in de omgeving van Utrecht. Net zoiets als de EH, maar dan anders De EH maar dan beter, Gereformeerder Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Quote: Op woensdag 27 juni 2007 21:11:33 schreef Raido het volgende: [...]De EH maar dan beter, Gereformeerder 't Is in Zeist Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Volgend jaar naar 2 technasium...xD Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Quote: Op woensdag 27 juni 2007 18:59:14 schreef Dostojevski het volgende: Volgend jaar ben ik vermoedelijk eindelijk AIO, kortom ik werk dan voor pakweg minimumloon en word na vier jaar beloond met dr.. Vet!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 En ik vermoed dat ik HBO-Informatica af ben, volgend jaar Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Als het goed is ga ik volgend jaar (weer) aan 4V beginnen, alhoewel ik liever wat anders doe ( link ) Maargoed, ik denk niet dat dat dit jaar gaat lukken, sowieso zal het in ieder geval al niet mogen van mijn moeder Van haar zal ik waarschijnlijk eerst gewoon mijn VWO af moeten maken Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Sluit ik het verkeerde topic... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Ik ga volgend jaar Psychologie studeren in Utrecht, als ik ingeloot word. Als ik niet word ingeloot, weet ik het nog niet. Opties zijn: - halfjaar werken, halfjaar reizen - Studie Psychologie in Groningen - Andere studie (al kost het me waarschijnlijk wel weer een jaar om uit te vinden welke dan ) - Nog een keer EH Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2007 Volgend jaar, is dat school/studie jaar? - m'n vakantie vullen - mijn schooltje bezoeken - eens goed kijken hoe ik mijn financiele 'gap' kan opvullen, aangezien ik geen stu-fi meer heb. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Volgend schooljaar ga ik het eerste halfjaar 4 dagen in de week stagelopen in een verpleeghuis en 1 keer naar school per twee weken. Joepie!! Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 volgend jaar? onbekend... heel onzeker wat ik ga doen volgend jaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Wat gaat de topicstarter (A3) eigenlijk zelf doen volgend jaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten