JoostG 27 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Sinds een paar maanden (april/mei) doe ik redelijk fanatiek aan mountainbiken. Nu heb je in Nederland niet zo heel veel mountains dus eigenlijk is het gewoon fietsen, natuurlijk. Maar hier in de buurt (Twente) heb je een aantal routes die toch echt wel leuk zijn met een MTB (de Sallandse Heuvelrug is erg mooi). En als ik geen MTB route fiets dan ga ik voor de kilometers. In Enschede is een route om de stad heen van 55 km (met een paar MTB-stukjes) en anders fiets ik een beetje de streek door (een tijdje geleden ben ik naar m'n lief gereden die zo'n 60 km van me vandaan woont). En over lief gesproken: een gezamenlijke hobby van ons is wandelen, dus dat doen we ook geregeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 Quote: Op woensdag 28 oktober 2009 09:53:34 schreef JoostG het volgende: Sinds een paar maanden (april/mei) doe ik redelijk fanatiek aan mountainbiken. Nu heb je in Nederland niet zo heel veel mountains dus eigenlijk is het gewoon fietsen, natuurlijk. Maar hier in de buurt (Twente) heb je een aantal routes die toch echt wel leuk zijn met een MTB (de Sallandse Heuvelrug is erg mooi). En als ik geen MTB route fiets dan ga ik voor de kilometers. In Enschede is een route om de stad heen van 55 km (met een paar MTB-stukjes) en anders fiets ik een beetje de streek door (een tijdje geleden ben ik naar m'n lief gereden die zo'n 60 km van me vandaan woont). En over lief gesproken: een gezamenlijke hobby van ons is wandelen, dus dat doen we ook geregeld. leuk! Ik heb een racefiets, en ben wel eens 140 kilometer naar het noorden gefietst op een zondag, ook over de Holterberg en de Sallandse heuvelrug Supermooi daar! ik weet nog dat ik bij één heuvel stiekem afgestapt ben Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2009 In een gekke bui wil ik nog wel eens 50 km fietsen over de Veluwe en door de Betuwe, maar dat is niet vaker dan 10X per jaar en dan nog alleen als het erg warm, droog en windstil is. Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 ik doe aan tafeltennis zon 4 a 5 keer in de week. In de zomer houd ik wel van hardlopen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Erg nieuw hier.. ook een beetje verlegen. Ik doe graag triatlon maar hardlopen of fietsen los van elkaar is ook lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op woensdag 25 november 2009 23:51:26 schreef Greg het volgende: Erg nieuw hier.. ook een beetje verlegen. Ik doe graag triatlon maar hardlopen of fietsen los van elkaar is ook lekker. en het zwemmen dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Ik doe nu sinds een week ongeveer Zumba. En dat is een soort van fitness/dansen op latijns amerikaanse dansen, zoals salsa e.d. Erg leuk om te doen moet ik zeggen! Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Jaa ik ken het alleen kan je het beter niet doen voor de ramen met gordijnen open.... ik was heerlijk mijn heupen aan het losmaken tot ik erachter kwam dat de buurjongens het erg sexy en charmant vonden hoe ik voor die tv stond Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 15:51:14 schreef xxlisetxx het volgende: Jaa ik ken het alleen kan je het beter niet doen voor de ramen met gordijnen open.... ik was heerlijk meun heupoen aan het losmaken tot ik erachter kwam dat de buurjongens het erg sexy en charmant vonden hoe ik voor die tv stond Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Quote: Op donderdag 26 november 2009 15:51:14 schreef xxlisetxx het volgende: Jaa ik ken het alleen kan je het beter niet doen voor de ramen met gordijnen open.... ik was heerlijk mijn heupen aan het losmaken tot ik erachter kwam dat de buurjongens het erg sexy en charmant vonden hoe ik voor die tv stond En daarom doe ik het dan gewoon bij de sportschool. Dan sta je met een stuk of 20 mensen al die bewegingen te maken en kijkt niemand echt raar... Link naar bericht Deel via andere websites
Rutger199017 0 Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Zuma ook wel is gezien, wel geinig inderdaad. Zelf doe ik veel met fitness waaronder crossfit. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 vriendin van mij doet aan zumba. ze omschreef het als 'veel met je kont en tieten schudden'. lijkt me helemaal niks Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Zumba lijkt mij zo ontzettend leuk! Misschien moet ik eens uitzoeken of ze goedkope lessen hebben in de buurt hier, het lijkt me echt lachen. Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 ik hooor er ook goede dingen over maar denk dat ik het maar langs me heen laten gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Mijn schoonmoeder heeft zumba Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik trek sinds kort iedere week een uurtje lang baantjes in het zwembad. Bevalt zeer goed, het is warm binnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hoekje 0 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Quote: Op donderdag 26 november 2009 11:32:41 schreef Corientje123 het volgende: Ik doe nu sinds een week ongeveer Zumba. En dat is een soort van fitness/dansen op latijns amerikaanse dansen, zoals salsa e.d. Erg leuk om te doen moet ik zeggen! Ja idd! Ik zit nu sinds een paar weken op zumba met een paar vriendinnen, echt gezellig en leuk! Even lekker de stress weg fitness/dansen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2010 Ik ga elke woensdagavond aqua-fitnessen met mijn moeder en zussen. Ja, tussen al die belegen dames in het zwembad in rondjes hopsen Best leuk, hoewel we meer praten dan fitnessen geloof ik... Link naar bericht Deel via andere websites
JavierSosa 0 Geplaatst 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2010 Quote: Op zaterdag 23 juni 2007 09:46:56 schreef Mister_L het volgende: Ik doe voetbal Same here. Link naar bericht Deel via andere websites
Miss Iris 0 Geplaatst 19 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2010 Ik fitness en ik zit op scouting (ik vind dat dit een sport is ) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 scouting is leuk! heb ik ook jaren gedaan (grotendeels als leiding, maar goed) Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Ha, ik ben kaboutertje en scout geweest bij de landscouting En ben paar jaar zeeverkenner geweest (zeilen-scouting). Als je hard je best doet vind ik het een sport Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Scouting is volgens mij toch echt geen sport. Er zitten wel sportieve elementen in, maar dat is wat anders. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Ach, niet zeuren, laat de niet-sportievelingen onder ons zich toch ook eens even sportief voelen. Ik heb net stevig zitten schoonmaken, dat vond ik ook al heel sportief van mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2010 Quote: Op zaterdag 20 februari 2010 13:58:14 schreef Iriacynthe het volgende: Ach, niet zeuren, laat de niet-sportievelingen onder ons zich toch ook eens even sportief voelen. Ik heb net stevig zitten schoonmaken, dat vond ik ook al heel sportief van mij. Scouting is geen sport. Sjoelen, Mens, erger je niet, en bridge zijn dat ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten