Spring naar bijdragen

Maxima krijgt een..  

  1. 1. Maxima krijgt een..

    • Jongen
      8
    • Meisje
      17


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

ik betwijfel als een koningskindje wel een gelukkige jeugd kan hebben.

je kan niet met de andere kinderen van school samen op het school plein of buiten spelen zonder dat het kind wordt opgemerkt door een fotograaf.

Ach, het is maar net waar je aan gewend bent. Ik geloof niet dat er maar één manier van gelukkig-zijn is voor kinderen. Het aankomende kind van Maxima kan dus best een goede jeugd daar hebben en ik gun het prins Willem-Alexander, prinses Maxima en het kind ook van harte.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maxima bevallen van dochter

Uitgegeven: 10 april 2007 22:38

Laatst gewijzigd: 10 april 2007 22:42

DEN HAAG - Prinses Máxima heeft dinsdagavond om 22.00 uur in het ziekenhuis Bronovo te Den Haag het leven geschonken aan een dochter. Dit heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) bekendgemaakt.

"We zijn erg dankbaar met de geboorte van deze kerngezonde baby", aldus de vader, de Prins van Oranje. De pasgeboren dochter woog bij de geboorte 4135 gram. De lengte van de baby is 52 cm.

Gynaecoloog M. Smeets en kinderarts-neonatoloog J. Kreijen-Meinesz stonden de prinses bij de bevalling terzijde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahahaa widegrin.gifpuh2.gif mijn ogen waren toch wel normaal, ik was een hele mooie baby zegt mijn familie altijd trots puh2.gif en mijn broer en neef waren lelijk.lol. maarja das niet erg om dat te zeggen he, als baby ben je toch totaal anders

mijn neef had een superdik hoofd, echt niet normaal

en nu is hij gewoon een normale knappe jongen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid