Spring naar bijdragen

Maxima krijgt een..  

  1. 1. Maxima krijgt een..

    • Jongen
      8
    • Meisje
      17


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

't wordt tijd dat je er zelf een krijgt widegrin.gifpuh2.gif

Ik vind d'r lief eruit zien smile.gif

@Hester: wat schattig, je leek echt indo ja smile.gif M'n nichtje had ook zoveel haar, ik vond het er echt bizar uitzien. Na een paar weken vond ik alle kale babies er stom uitzien puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

baby's kunnen er zo ontzettend lief uitzien!!
yes.gif

Kunnen ja. Maar ik vind ook lang niet alle babies er 'mooi' uitzien..

Mijn moeder kwam terug toen ze m'n paar uur oude nichtje had gezien al roepend: 'Prachtige baby, de mooiste van de heeeele wereld', dus toen ik zo'n raar knalrood dik mormeltje zag schrok ik me wild widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Een babyhatert in dit geval.
noparty.gifcry.gif
Wat moet er nou worden van het 'Evangelium vitae'?

Kan ik er wat aan doen dat baby's er zo uitzien? Het zou veel leuker zijn als baby's een vachtje zouden hebben. Zou ze ook gelijk een stuk zachter maken om te knuffelen. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kan ik er wat aan doen dat baby's er zo uitzien? Het zou veel leuker zijn als baby's een vachtje zouden hebben. Zou ze ook gelijk een stuk zachter maken om te knuffelen.
smile.gif

Ook nog eens een verkapt pleidooi voor genetische manipulatie, dit gaat niet de goede kant op breur! nooo.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid