peaches 0 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 ken je deze website al?? link Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Quote: Op woensdag 02 maart 2011 14:20:05 schreef peaches het volgende: ken je deze website al?? link Sinds gisteren ja. Mooie site, inhoudelijk heb ik hem nog niet bekeken. Link naar bericht Deel via andere websites
peaches 0 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Site van het Vaticaan, geeft ook veel info Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Mogen is het zover, de zaligverklaring van Johannes Paulus II te Rome. Wie gaat het bekijken op TV? Vanaf 10.00 uur op Nederland 2. In vele parochies zullen er ook speciale vieringen zijn zo heb ik begrepen. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ik niet, niet de meest verheffende zaligverklaring van het Vaticaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik heb het eerste kwartier van de ceremonie gezien. Ik vond het mooi dat er zoveel mensen naar het Vaticaan zijn gekomen om deze grootste viering mee te maken. Zelf ben ik ook wel eens bij een dergelijke grote pausmis in het Vaticaan geweest en weet hoeveel die mensen hebben moeten doorstaan (vanaf 6.00 in de rij en een paar uur in de gloeiende zon voor het begint). Maar ik denk dat het een mooie gebeurtenis is geweest die ervoor heeft gezorgd dat er toch weer een boel positieve aandacht naar de Kerk en de paus is gegaan. Afentoe is dat wel eens nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik zat tijdens de zaligverklaring zelf in de kerk, dus ik heb niet gekeken. Vanmiddag heb ik wel wat beelden gezien, en het ziet er wel mooi uit zo'n vol plein! Ook tijdens de Mis vanmorgen werd er best veel aandacht aan deze zaligverklaring besteed. En inderdaad is het wel leuk de kerk weer eens wat positief in het nieuws te zien. Al vond ik gisteravond bij het achtuurjournaal dat ze er wel wat lacherig over deden. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Zeker Sascha de Boer weer. Die heeft altijd zo'n zelfgenoegzame cynische houding over zich heen. Zeker als het over dit soort dingen gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik heb zelf niet zoveel met dit typisch katholieke gebeuren maar vind het dan wel weer mooi dat degenen voor wie het wel betekenis heeft zo massaal aanwezig zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik heb het op TV bekeken. Het was een prachtige viering. Helaas was de zendtijd op een gegeven moment op en moest ik op een Duits kanaal verder kijken. Ik vond het in ieder geval prachtig om te zien hoe zoiets nu gaat. Ik heb ook even opgezocht hoe de media ermee omgaat, en daar blijkt vaak dan men geen flauw benul heeft van wat er nu eigenlijk gebeurd is. In de reactievelden zijn de reacties veelal van zo'n laag niveau dat communicatie geen enkele zin meer heeft. Het toont zo'n beetje wel hoe ver het Nederlandse volk eigenlijk ontwikkeld is, overal de grootste mond over en anderen op moreel vlak de les willen lezen, geheel onterecht. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik vond het een toffe vent. Vanwaar eigenlijk dat 'de Grote'? Wie is daarmee begonnen? Al vond ik gisteravond bij het achtuurjournaal dat ze er wel wat lacherig over deden. Wat te denken van de site van de NOS? Ik ben niet katholiek, en ook niet zo fan van de paus, maar ik werd gewoon boos. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Wat is er dan op de site van NOS? Ik heb niks geks gezien. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ik heb niet naar de tv gekeken die dag, dus heb ik er niets van gezien. Wel werd er aandacht besteed aan de zaligverklaring tijdens in de kerk waar ik toen was. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Admod note:Gesprek over voorspraak van heiligen afgesplitst. Dit topic is hier te vinden: viewtopic.php?f=12&t=23399 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten