annzie 1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik moet er niet aan denken Als ik zin heb ben ik daar vaak moeilijk af te brengen maar als mijn vriend ineens met een gespleten geval voor me zou staan zou ik gillend wegrennen ws. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik wil een so-called cleavage piercing.Zoek zelf maar een foto, deze lijken me niet geschikt voor credible -edit- Deze foto lijkt me nog redelijk fatsoenlijk. @Crew: If not, verwijder maar. Sinds wanneer heb jij die? Wat gaaf!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik wil een so-called cleavage piercing.Zoek zelf maar een foto, deze lijken me niet geschikt voor credible -edit- Deze foto lijkt me nog redelijk fatsoenlijk. @Crew: If not, verwijder maar. Sinds wanneer heb jij die? Wat gaaf!!!!! Euhm, beter lezen, die wÃl ze, ze heeft hem nog niet Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik wil een so-called cleavage piercing.Zoek zelf maar een foto, deze lijken me niet geschikt voor credible -edit- Deze foto lijkt me nog redelijk fatsoenlijk. @Crew: If not, verwijder maar. Sinds wanneer heb jij die? Wat gaaf!!!!! Euhm, beter lezen, die wÃl ze, ze heeft hem nog niet Iets te enthousiast ^^ Moet weer aan alles wennen ja Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Taampjeeeee! Ehm... piercings... Ik vind die corset piercings ook erg mooi, maar mij te onhandig en gevaarlijk, (a.k.a. Suus is onhandig, en het gevaar is in dit geval dat er spontaan een rij losse surfaces aan een lintje aan mijn rug bungelen...) Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik wil nog steeds graag een industrial, maar dat kan/mag niet met/op mijn werk, dus doen we het maar niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Admod note:Posts die iets te ver gingen over het piercen van bepaalde lichaamsdelen verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Pff. Frustratie.. Ik krijg mijn nieuwe plug er niet in. 8mm en double flared en dat terwijl ik nu ook al op de 8mm zit. Alleen geen flared heb, maar met schroefdraad. Bah! En dat terwijl hij in mijn andere oor er al een dikke week in zit. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Olie gebruiken! Lekker veel olie! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Nee, mijn oor wil gewoon niet. Heb ondertussen al mijn trucjes al gebruikt, maar niets helpt. Weet iemand na hoeveel tijd je een piercing zonder problemen eruit kan halen om hem na een uur of twee weer terug in te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @ WS: Morgen zetten? Mijn zus heeft twee MD's in haar nek, onder elkaar. Net alsof ze ieder moment ingeplugd kan worden ala Matrix. Wel lastig met sjaals enzo en ze is ook regelmatig het knopje kwijt trouwens. Nadeel van die plek alleen vind ik dat ik dan zelf niet zo goed weet ik er als 'kijker' mee moet. Als iemand zoiets heeft, kijk je er toch naar. Maar aan de andere kant wil je die persoon ook weer niet het idee geven dat je naar haar borsten aan het staren bent. maar dan weer aan de andere kant weet die persoon natuurlijk donders goed dat die daar zit en snapt ze vast wel dat je naar de piercing zit. En zo ben ik dan heel druk bezig met of echt heel bewust kijken, of juist heel bewust naar de ogen kijken, heel lastig allemaal Maar goed, Ws is vriendinnetje, dat zal vast wel anders zijn. Update vanaf mij (want ik sta er vast wel bij ergens) 11 gewone oorbellen, 4 oorbellen bovenin, een eskimo (dwars door mijn onderlip) een tongpiercing en een navelpiercing. Nog steeds zoekende naar een geschikte plek voor de volgende, dus als iemand suggesties heeft Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Geen geld! En om die 'kijk' redenen wil ik het dus ook wat hoger dan echt in het decolleté. Maar ik zit nog te twijfelen wat en waar enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @WS: je kunt met blank nagellak eens de piercingbolletjes op je huid plakken om te zien wat je mooi vindt Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Kwantakosta eigenlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @Annz: Gaat me ook een beetje om praktisch... @Nynthe: Microdermal zit al snel op 60 euries... Red ik niet met m'n tientje budget Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @Annz: Gaat me ook een beetje om praktisch... @Nynthe: Microdermal zit al snel op 60 euries... Red ik niet met m'n tientje budget Piercings zijn nou eenmaal niet goedkoop. Zeker als je het goed gedaan wilt hebben bij een respectabele shop. Of wat exclusievere piercings wilt. Dan kom je er niet met tientjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Gaan we sparen. En zodra ik dan ook eindelijk weet waar de volgende komt... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 @Moth: Nee, ik weet. Zit hier wel iemand die een shop aan huis heeft, en die is ook een stuk goedkoper, maar slechte recensies gelezen en ook lelijke resultaten gezien. Ik betaal liever wat meer voor een goede piercing bij een goede studio... Wel goede ervaringen bij Lucky7 in Assen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Hmmja praktischheid kun je daar niet mee testen nee Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Heb voor de grap eens 'piercing' in google in getypt. Ik wis niet dat je tegenwoordig ook corset piercings had! Persoonlijk vind ik het niet zo mooi, het lijkt me ook echt heel onhandig om er een te hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Er zijn heel weinig mensen die permanent zulke piercings dragen hoor. Geneest erg slecht en is heel kwetsbaar. Zulke piercings worden meestal voor een fotosessie of evenement gezet. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Heb voor de grap eens 'piercing' in google in getypt.Ik wis niet dat je tegenwoordig ook corset piercings had! Persoonlijk vind ik het niet zo mooi, het lijkt me ook echt heel onhandig om er een te hebben. Ja mij ook. Behalve dat je er zelf niet bij kunt om het te verzorgen, doet volgens mij 2 weken lang je hele rug pijn en kan je een maand niet op stoelen met leuningen zitten. Dit is ook wel één van de smaakvollere foto's die je hier geplaatst hebt, bij sommige mensen is het ook gewoon ronduit lelijk. Ik heb wel zin in een piercingmeet eigenlijk. Moeten we eens bij een goede piercingshop informeren of we groepskorting kunnen krijgen Bodycreation in Leiden/Alphen aan den Rijn is geweldig vriendelijk en goed kan ik uit ervaring vertellen, en hier in Apeldoorn zit ook een piercing/tattoo shop die ook erg goeie recenties heeft, en voor tattoo's zelfs een wachtlijst van een half jaar. @Ol moth: dat lijkt me logischer idd dan dat het permanent is... Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik wil nog altijd een navelpiercing en een neuspiercing.. Gwn. Omdat het kan. (zogauw ik het geld heb natuurlijk) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Tof, als we nu allemaal gaan sparen dan zorg ik voor een meet in Apeldoorn Met een goeie stevige lunch vooraf, dan naar de piercingshop en dan een fotoshoot Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Maar die neus en navel piercing zullen wel even langer moeten wachten.. Navel piercing vind ik zelf dat ik te dik voor ben. En die neus wil ik gewoon nog even niet. Maar k heb net wel met het pleegzusje van mn broertje afgesproken dat we tegelijk naar de juwelier gaan om nog een gaatje voor haar erbij te schieten. En ik wil er 3 bij Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten