Tantastic 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Nice Iriacynthe! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Dankje! Ik ben er ook nog steeds blij mee. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 * WonderfulStar heeft ook! Alleen heb ik mijn ringetje een tijd geleden vervangen door een knopje. En ik heb laatst geprobeerd mijn tepelpiercing terug te zetten (is er een tijd uit geweest) alleen toen ik het ringetje er in duwde (staafje wou er met geen mogelijkheid doorheen) en hij er heel ergens anders uit kwam dan de piercing oorspronkelijk was gezet heb ik het maar gelaten voor wat het was Auw Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Ja, auw! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Gewoon netjes laten her-piercen. En hem er volgende keer gewoon niet uithalen, Haha. Zelfs voor borstvoeding hoef je ze er in principe niet uit te halen, als je er PTFE staafjes in doet is dat dan ook geen probleem mocht dat een issue in de toekomst worden. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Nah, het was meer dat ik het zat was.. En nu weer niet.. (Nee hoor, ik ben absoluut niet wispelturig) Maar ik laat het maar, zo vreselijk mis ik hem nou ook weer niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Quote: Op donderdag 12 augustus 2010 20:55:41 schreef WonderfulStar het volgende: Nah, het was meer dat ik het zat was.. En nu weer niet.. (Nee hoor, ik ben absoluut niet wispelturig) Maar ik laat het maar, zo vreselijk mis ik hem nou ook weer niet.. Als je je vent nou gewoon overhaalt het je voor je verjaardag weer te geven ofzo, misschien mist hij hem wel vreselijk. En je wilde hem er niet voor niets weer in doen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Ach, er zijn andere leuke opties ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Quote: Op donderdag 12 augustus 2010 21:05:45 schreef WonderfulStar het volgende: Ach, er zijn andere leuke opties ^^ Leuker dan een echte piercing? Neh. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Nee, piercings op andere plaatsen Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Borstvoeding geven met een tepelpiercing? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Quote: Op donderdag 12 augustus 2010 22:02:44 schreef WonderfulStar het volgende: Nee, piercings op andere plaatsen Het een sluit het ander niet uit he. Zolang je ze maar niet laat schieten met een pistool! Krimp helemaal ineen als ik daaraan denk zeg, Haha. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 12 augustus 2010 22:05:47 schreef Dagmar het volgende: Borstvoeding geven met een tepelpiercing? Ja hoor, gaat prima. Gewoon een kunststof steriel sieraad en geen last voor kind en moeder. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2010 Admod note: Slowchat over kippenbotjes kan toch echt elders. Als in, msn ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik zit te twijfelen of ik een piercing ga laten zetten. Komende week dan hou ik op met mijn oor oprekken, want dan zal ik aan de 6 mm zitten. En ik ben echt bang dat als ik er dan niet mee op houd, dat ik dan over een jaar een gat van 1,5 cm heb. En nog een tattoo zal nog wel even duren, dus wordt het tijd voor een piercing. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat voor piercing zou je dan willen? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Aan de ene kant een lippiercing, omdat ik die al jaren wil. Aan de andere kant lijkt een tepelpiercing of nog eerder een dubbele microdermal tussen de boezem ook wel wat. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ach, het hoeft geen keuze te zijn he, als je het beiden graag zou willen kun je ze allebei nemen toch. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat is ook weer zo, maar ik wil het ook weer niet te bont maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Een tepelpiercing zien de meeste mensen als het goed is toch niet, dus krijg je ook niet die "overpiercte" look als je zowel een tepelpiercing als een lippiercing zou nemen. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Dat is ook weer zo. En dan komt de vraag of ik een tepelpiercing aandurf. Microdermal lijkt me minder eng. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik wil weer een helix maar dan moet ik geen oorklachten meer hebben ivm dokters die aan mn oorschelp gaan lopen trekken en dan mag ik ook een tijdje niet zwemmen. Moeilijke zaak dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 13 augustus 2010 23:48:43 schreef *nath* het volgende: Dat is ook weer zo. En dan komt de vraag of ik een tepelpiercing aandurf. Ja, die vraag kan ik me dan weer heel goed voorstellen, ik ben best wel een wuss, mijn neuspiercing vond ik al zo pijnlijk en da's toch een net iets minder gevoelig lichaamsdeel! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Vond je dat pijnlijk? Schijnt een van de minst pijnlijke plekken te zijn, net zoals de navel. Ik vraag me echt af wat vervelender is. Een tattoo of piercing. Oren oprekken is wat dat betreft best een crime, vooral als je het zelf doet.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54:14 schreef *nath* het volgende: Vond je dat pijnlijk? Schijnt een van de minst pijnlijke plekken te zijn, net zoals de navel. Ja-haa, ik ben wuss, wrijf het er maar in. Maar ik vond het wel serieus pijnlijker dan mijn wenkbrauw, voor zo ver ik me dat goed herinner want da's laaaang geleden. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hmm, dan binnenkort maar even een vriendinnetje opbellen die zo ongeveer overal wel een piercing heeft of heeft gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten