Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Herder1, wil je er rekening mee houden dat je te gast bent op een chistelijk forum. Uit je posts blijkt geen respect voor het christelijk geloof.

Als niet-christen ben je hier van harte welkom, maar zoals je hebt kunnen lezen in de FAQ bij je registratie is respect een belangrijk goed.

Het dom noemen van mensen die de bijbel als leidraad voor hun leven zien is dat zeer zeker niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Voor de rest alles goed? Ongelooflijk hoe dom sommige mensen zijn.

Je leven laten leiden door een boekwerkje (een bijbeltje) en dan zo naief zijn dat mensen geen sex hebben voor het huwelijk! Get a life, wake up and smell the coffee.

Vroeger golden er misschien regels,tegenwoordig niet meer. Degenen die nu nog dit soort strenge regels gaan volgen moeten zich nodig na laten kijken!

Het is 2008. De bijbel is OUT OF DATE!


Samengevoegd:

[...]

Ken ook mensen die trouwen en maagd het huwelijk gaan. En toch weer gaan scheiden na verloop van jaar. Dus het is gewoon moeilijk.

het is helemaal niet moeilijk.

het punt is: sommige mensen zijn gewoon enorm DOM!!!

Geen enkel persoon is dom. Respect hebben voor iemand zijn mening en hoe hij er toch anders tegen aan kijkt dan een ander, is de normaalste zaak van de wereld. Dat heeft feitelijk niets te maken met een christelijk forum, al wordt daar vaak wel ( over het algemeen gezien ) echt respect getoond voor iemand zijn mening.

Immers, iedereen heeft recht op zijn of haar mening. Dat die niet allemaal dezelfde kunnen zijn, is logisch. Iedereen heeft zo zijn denkpatronen en hoe zij/hij dat tot uiting brengt.

Samenwonen is wat mij betreft niet verkeerd. Iedereen beslist zelf of hij/zij samen gaat wonen of niet.

Ik kan me voorstellen dat mensen denken: samenwonen doe ik, want dan zit je nog niet echt 'vast' aan elkaar. ( zonder natuurlijk de volgende dag naar iemand anders te gaan, bvs )

Er is in België nog niet zo lang geleden een onderzoek geweest over het aantal scheidingen dat er is in België. Schrik niet: 7 van de 10.

Je zou nog bijna gaan denken dat trouwen verkeerd is. rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

nee hoor. dat speelt met name de laatste 10 of 20 jaar.

komt omdat de samenleving verandert en men gaat inzien dat samenwonen, vrijen met condoom, abortus, homo-huwelijk, en lekkere sexfilms horen bij deze tijd!!

nogmaals
big-smile.gif
e bijbel is out of date
knipoog_dicht.gif

Die dingen zijn van deze tijd ja,

maar 100 jaar terug vond met ook dingen waardoor sommige mensen vonden dat de bijbel niet actueel meer was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid