CvdBerg 0 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Quote: Op dinsdag 03 augustus 2010 14:37:00 schreef Jeast het volgende: Ghehe nou je kan best wel gelijk hebben, alleen durf ik de eindes van Scorsesi's films niet meer zo zwart op wit voor mezelf te bepalen. Spoiler: denkt ook aan Inception Wat heeft Scorsesie met Inception te maken? In het boek van Dennis Lehane is bij het einde van Shutter Island veel meer onduidelijk wat nu waar is, in de film is het eigenlijk een vrij uitgemaakte zaak. Beetje rare indeling van post . Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Hmzz ik haal idd een paar dingen door elkaar... Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 'Knight en Day' is echt leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Quote: Op dinsdag 03 augustus 2010 15:47:30 schreef Jalikaatje het volgende: 'Knight en Day' is echt leuk! Die moet ik nog zien. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2010 Inception gezien! Wat een goeie film zeg Spoiler: Echt prachtig om te zien hoe ze dat deden met dat busje dat in slow motion viel, en hoe het in de diepere lagen steeds sneller ging. Oh zo mooi. En dat ze begonnen met hetzelfde waar ze mee eindigden, dat Cobb Saito vindt enzo. Mooi Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Stom dat ik de spoiler lees. Ik gaat hem namelijk zaterdag zien. Morgenavond Salt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik hou me in en lees em niet Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Iemand Agora gezien ? link Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 11:02:55 schreef [JmB] het volgende: Iemand Agora gezien ? link ziet er fijn post-modern anti-christelijk uit Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Gisteren The kite-runner (af)gekeken, mooie film En waarom wordt ik toch altijd weer geëmotioneerd door religieuze islamitische muziek (lied tegen het eind van de film, wanneer de hoofdpersoon voor het eerst sinds tijden gaat bidden in de moskee) ... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zometeen denk ik The Book of Eli kijken... iemand al gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 stukje Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 11:10:23 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] ziet er fijn post-modern anti-christelijk uit Mwoch Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 12:08:41 schreef Mister_L het volgende: Zometeen denk ik The Book of Eli kijken... iemand al gezien? Ja! Wel gaaf! Mooie christelijke film! Spoiler: Als een killing machine met een Bijbel christelijk is dan :-P Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 12:08:41 schreef Mister_L het volgende: Zometeen denk ik The Book of Eli kijken... Ik vind em echt super! Erg goede film Spoiler: Jammer dat ie toch dood gaat op het einde... een erg open einde ook, want die meid gaat weer terug Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik zag The Bounty Hunter. Wat een matige film zeg. :') Ik heb 'm nog een 5.5 gegeven op mijn What I Watch-pagina, maar dan vooral omdat ik me er nog wel een beetje mee vermaakt heb tijdens het eten. Dus: wel geinig, maar totaal niet meer dan dat. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 The Bounty Hunter is geen goede film, maar wel leuk. Erg vermakelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 20:07:48 schreef Kurt het volgende: Ik zag The Bounty Hunter . Wat een matige film zeg. :') Ik heb 'm nog een 5.5 gegeven op mijn What I Watch-pagina , maar dan vooral omdat ik me er nog wel een beetje mee vermaakt heb tijdens het eten. Dus: wel geinig, maar totaal niet meer dan dat. Zelfs dat haaltie nauwlijks of eigenlijk niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 20:07:48 schreef Kurt het volgende: Ik zag The Bounty Hunter . Wat een matige film zeg. :') Ik heb 'm nog een 5.5 gegeven op mijn What I Watch-pagina , maar dan vooral omdat ik me er nog wel een beetje mee vermaakt heb tijdens het eten. Dus: wel geinig, maar totaal niet meer dan dat. Grutjes... je url eindigt op 1773.. * Raido zet in 'Op Hooghen Toon' Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Quote: Op woensdag 04 augustus 2010 12:08:41 schreef Mister_L het volgende: Zometeen denk ik The Book of Eli kijken... iemand al gezien? Gezien in de bios, sprak me bijzonder aan. Had over mij kunnen gaan. Nee geintje. Het is een leuke actiefilm met een boodschap die verrassend christelijk is voor een film die gewoon in de reguliere bios draait en niet over Pasen of Kerst gaat. Vond het wel een interessante film. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Quote: Op donderdag 05 augustus 2010 20:49:09 schreef Asteraceae het volgende: [...] Zelfs dat haaltie nauwlijks of eigenlijk niet. Dat zeg ik, maar dan met andere woorden. Maar omdat ik me nog wel een soort van vermaakt heb, gaf ik 'm een 5.5 En Raido: Zal ik meezingen? Of zal ik dat gewoon laten? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2010 Ik hoorde iets over een vierde Mortal Combat film! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hehe, is dat nou leuk, die films? Die spellen zijn wel aardig Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Salt, die nieuwe van Angelina Jolie, is echt geweldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Ik kijk nu Open Grave. Leuke film, en hij doet mij sterk denken aan Jumanji. Een spel enzo dat meer dan een spel lijkt te zijn. Leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten