Light Jr. 0 Geplaatst 25 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ebay, en jep. Link naar bericht Deel via andere websites
janpeter 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Ik heb hem bij Helisports.nl gekocht.. gratis bezorging Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Quote: Op maandag 25 juni 2007 19:13:03 schreef Light Jr. het volgende: Aardig al Net na het trainen scheelt 1-1.5cm in vergelijking met ervoor. klopt het is nu 37cm Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Wat doe je aan demotivatie? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 met vriendinnen gaan sporten en samen gedemotiveerd zijn zodat je heel goed je kaakspieren traint nee even serieus, voor mij helpt het heel hard dat ik niet alleen hoef, al praat ik dan ook best veel op de sportschool Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2007 Quote: Op maandag 25 juni 2007 16:30:51 schreef Light Jr. het volgende: Kijk eerst op www.exrx.net hoe je alle bewegingen uit moet voeren, zorg dat je eerst de beweging onder de knie krijgt door lichte gewichten te gebruiken. Verkeerd trainen kan zeker problemen opleveren, maar met kleine gewichtjes kan er niet ZO veel mis gaan in principe. Hoeveel gewicht heb je? Thuis kun je buik, biceps, triceps, schouders trainen, en je borst (dumbell fly's, opdrukken in allerlei varianten). Wat met name lastig is thuis, is rug en benen, die kun je het best in de sportschool trainen. Je onderrug kun je best wel makkelijk trainen thuis.Maar als je de oefening niet gewend bent dan lijkt het de volgende dag alsof je door je rug bent gegaan.Dus ik zou hem eerst onder toezicht trainen.Ik zou hem kunnen beschrijven maar ik weet niet of jullie er wijs uit worden.Dus zeg het maar. Link naar bericht Deel via andere websites
mpvb1985 0 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Leuk dat er hier ook een fitness topic is Ik doe zelf ook al een tijdje krachttraining. (bijna 2 jaartjes alweer) Ik was eerst heel licht . 50 kilo bij 1.75 (nee ik had geen anorexia ) nu weeg ik ongeveer 72 kilo met 8% bf. Ik train 3 x p/w, meestal split: ma: borst en biceps wo: rug en triceps vr: schouders en benen Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 26 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Quote: "Mystique" schreef het volgende: Wat doe je aan demotivatie? Nooit last van Met anderen, bij voorkeur vriendinnen, sporten en anders een sport zoeken die je wel leuk vindt. Tennis? Squash? Of als je in de voetsporen van je blauwe naamgenote wilt treden: taekwondo oid Link naar bericht Deel via andere websites
KaMpSki007 0 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Quote: Op maandag 25 juni 2007 19:41:51 schreef janpeter het volgende: Ik heb hem bij Helisports.nl gekocht.. gratis bezorging Vast niet in België Link naar bericht Deel via andere websites
Warrior4Jah 0 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Ik had mijn bank mooi van het grof vuil, likje verf en ziet er als nieuw uit. Had ik wel erg geluk mee moet ik zeggen. Fitnessen gaat de laatste tijd wat minder lekker, heb erg vaak last van mn onderarmen. Denk dat ik toch wat minder vaak moet fitnessen oid.. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 26 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Quote: "mpvb" schreef het volgende: Leuk dat er hier ook een fitness topic is Ik doe zelf ook al een tijdje krachttraining. (bijna 2 jaartjes alweer) Ik was eerst heel licht . 50 kilo bij 1.75 (nee ik had geen anorexia ) nu weeg ik ongeveer 72 kilo met 8% bf. Ik train 3 x p/w, meestal split: ma: borst en biceps wo: rug en triceps vr: schouders en benen Het typische split schema idd Wat doe je zo aan gewicht? @Warrior4Jah: van welke oefeningen krijg je last van je onderarmen? Hoe vaak train je en wat doe je? Ik denk eerder dat je verkeerd, dan te veel traint. Link naar bericht Deel via andere websites
janpeter 0 Geplaatst 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2007 Quote: Op dinsdag 26 juni 2007 16:09:36 schreef KaMpSki007 het volgende: [...] Vast niet in België Jazeker wel! Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 27 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Kampski, was mijn uitleg op de vorige pagina duidelijk? Oefeningen zijn allemaal engelse termen, je kunt ze allemaal vinden via deze link: link In de rechter kolom zie je de spiergroepen die je kunt trainen, klik dan op b.v. biceps of schouders en kijk bij dumbbell oefeningen, daar zie je de oefeningen terug die ik aanraadde met nog meer mogelijkheden. Link naar bericht Deel via andere websites
KaMpSki007 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Ik ben er nog niet mee begonnen maar het ziet er vrij duidelijk allemaal uit, maar moet ik niet op een verantwoorde manier een schema opstellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 27 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Wat is er niet verantwoord aan dan? Link naar bericht Deel via andere websites
KaMpSki007 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 Ik heb een vriend die praktisch elke dag traint en voor zo ver ik weet traint hij op de ene dag een specifieke spierengroep, de andere dag weer een andere, genoeg laten rusten, etc. Ik neem aan dat je zoiets moet opstellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 27 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 ??? Dat is toch precies wat ik eerder heb gepost? Zal mezelf ff quoten: Quote: "me" schreef het volgende: Je kunt het opdelen in 4 trainingen van elk ongeveer 45 minuten. Maandag: Borst + biceps - Sit-ups, handen ver uit elkaar, 3 sets van 10-20 (ligt er aan hoeveel je er kunt) - Sit-ups, handen vlak langs je lichaam, 3 sets van 10-20 - Dumbell fly's, 4 sets van 10x (gewicht zo instellen dat je het na de 4e set wel aardig voelt) - Dumbell curls, 4 sets van 10x - Hammer curls (handpalmen niet naar voren, maar naar binnen gericht, zodat je vuist een soort "hamer" vormt) - Sit-ups, voeten plat op de grond, 4 sets van 10, helemaal overind komen en echt vanuti je buik de beweging maken, handen losjes langs je hoofd houden zodat je niet aan je nek kunt gaan trekken Woensdag: schouders en triceps - Dumbell shoulder press, 4 sets van 10x - Front raise, 3 sets van 10x - Lateral raise, 3 sets van 10x - Triceps dumbell extension, liggend met 1 dumbell, 3 sets van 10x - Kickback, 3 sets van 10x - Sit-ups, identiek als eerder Vrijdag: zie maandag Zondag: zie woensdag Je kunt ook wat schuiven met de dagen, maar probeer 1 rustdag te nemen tussen de dagen in. Probeer 30-60 minuten te trainen ongeveer, neem 1 minuut rust tussen elke set. Link naar bericht Deel via andere websites
KaMpSki007 0 Geplaatst 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2007 ow sorry daar heb ik over gelezen, dom van me, excuses Enorm bedankt, das wel fijn om te hebben, zal er vanaf zaterdag aan beginnen als het goed is. Link naar bericht Deel via andere websites
KaMpSki007 0 Geplaatst 3 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2007 Quote: Op woensdag 27 juni 2007 14:56:06 schreef Light Jr. het volgende: ??? Dat is toch precies wat ik eerder heb gepost? Zal mezelf ff quoten: [...] Die eerste 2, bedoel je daar niet pompen mee ipv situps? Samengevoegd: Klopt het trouwens dat ik zo'n Dumbell fly bijvoorbeeld niet zonder bankje kan doen? Samengevoegd: die Hammer curls, maak je daar gewoon een rechte beweging mee? Link naar bericht Deel via andere websites
mpvb1985 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 -ik mis rug en benen in dat schema - met die eerste 2 zal hij wel opdrukken bedoelen denk ik -zou dumbell fly wel op een bankje doen kun je je ellebogen wat naar achteren houden. -hammer curl is rechte beweging (net zoals je met een hamer een spijker in het hout wilt slaan ) Link naar bericht Deel via andere websites
KaMpSki007 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ok bedankt! Heb gisteren voor t eerst getraind, die eerste 2 oefeningen er dus niet bij... Wel wat spierpijn in m'n linkerarm maar dat schijnt positief te zijn? Samengevoegd: btw valt er ook nog iets te zeggen over in- en uitademen? Samengevoegd: Wnn train ik mijn onderarmen eigenlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Warrior4Jah 0 Geplaatst 4 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2007 Ik train biceps door gewoon te liften met 40 kilo. Maar voel telkens weer de spieren in mijn onderarmen trekken, erg irritant. Heb nu trouwens wel iets cools op mn kamer, gewoon een balk met haken opgehangen. Nu dus elke avond optrekken, is erg lekkere oefening. Je trekt in mijn geval toch wel weer 75 kilo omhoog. Lekker cheap maar efficient Link naar bericht Deel via andere websites
KaMpSki007 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Je bedoelt dat je ondertussen automatisch je onderarmen traint? Link naar bericht Deel via andere websites
Warrior4Jah 0 Geplaatst 5 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2007 Die worden ook getrained ja, werkt alleen nog niet zo lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 9 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Quote: "Kampski" schreef het volgende: Die eerste 2, bedoel je daar niet pompen mee ipv situps? Moet "push-ups" zijn ipv "sit-ups". Quote: "Kampski" schreef het volgende: Klopt het trouwens dat ik zo'n Dumbell fly bijvoorbeeld niet zonder bankje kan doen? Gaat verreweg het beste met een bankje. Quote: "Kampski" schreef het volgende: die Hammer curls, maak je daar gewoon een rechte beweging mee? Je kunt ze ook meer binnen trekken, maakt weinig uit. Quote: "Warrior4Jah" schreef het volgende: ik mis rug en benen in dat schema Hij traint thuis met weinig gewicht, rug en benen kun je dan nauwelijks trainen. Pistols ofwel one-legged squats zouden kunnen maar zijn niet voor beginners, technische lastig. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten