Spring naar bijdragen

Het irritantste lied ooit


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:44:37 schreef das fritsel het volgende:

toppertje...

ik heb geen idee van wie die is, maar giel beelen vind hem leuk en daarom heb ik hem al te vaak gehoord...
nosmile.gif

ik ben de slagroom en jij het stukje fruit (ben ik blij dat ik geen slagroom lust ^^)

in de cd-zaak waar ik werk heb ik dit numemr echt al tevaak gehoord

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:45:07 schreef Dikkie het volgende:

En dat nieuwe geblaat van
Anastacia
Shakira over d'r heupen ofzo, is ook echt heel irritant, ze volgt wel de tips van haar zangleraar op, dat ze als een schaap zou moeten zingen
puh2.gif
Maar het klinkt nergens naar

Haha, ja, inderdaad! widegrin.gif

Verder vind ik Met de sneltrein naar Zandvoort echt ontzéttend stom. Vooral de zin "Als je de klank van het strand hoort". hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dat liedje van Shakira superleuk. *bloos*

Maar eum, irritantste muziek? Kort samengevat: zowat alles wat we op het speelplein opzetten. Waarom moet zowat alle muziek voor kinderen ronduit slecht zijn? Waar is kinderen voor kinderen gebleven? Nee hoor, Piet Piraat en wat hebben we zo nog meer... urgh!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hanson is cool!

De ketchupsong is anders nog wel lachen, ik ga het nu niet bepaald thuis opzetten maar op een feestje stoort het me niet. Maar eum, how about dat pizza hut-mc donalds-kentucky chicken ding-liedje? Vreselijk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

maneater is best ok...

er kan maar 1 liedje winnen: lady in red van Chris de Burgh(?)

Afschuwelijk!

Bij mcDonalds, ketchup, kedeng-kedeng liedjes pretendeert niemand goede muziek te maken. Dit nummer probeert mooi te zijn, maar het is het meest on-originele slijmerige druiperige zeurderige nummer dat ik ken. kotssmiley.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of jullie het nou helemaal uit jullie geheugen gebant hebben of gewoon totaal geen smaak hebben weet ik niet. Maar er is 1 liedje dat hier zeker nog thuis hoort (in tegenstelling tot Jesus Freak van DC-Talk, Raido toch... nooo.gif ).

Horror-moment aan:

SCHNAPPI!! cry.gif

Horro-moment uit...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 03:25:32 schreef jvm het volgende:

Of jullie het nou helemaal uit jullie geheugen gebant hebben of gewoon totaal geen smaak hebben weet ik niet. Maar er is 1 liedje dat hier zeker nog thuis hoort (in tegenstelling tot Jesus Freak van DC-Talk, Raido toch...
nooo.gif
).

Raido is dan ook een verdoemde Rijssense ex-hoornbeecker die nog tot inkeer moeten komen, uiteraard valt die verderfelijke gospelmuziek daar onder. Maar wat serieuzer: ik vind de tekst en de muziek wel zo verschrikkelijk slecht c.q. iritant dat ik het nummer Jesus Freak écht serieus genomineerd heb.. (geld ook voor Healing Rain van Michael Smith).

Nog één: dat nummer van Robbie, met Wake Up in the Morning :X

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid