Spring naar bijdragen

Het irritantste lied ooit


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 17:48:06 schreef Raido het volgende:

Tja, en sommige mensen ergeren zich weer naar aan (domme) spelfouten. Ik alleen aan overduidelijke fouten. Ik maak zelf ook stelselmatige spelfouten zoals als/dan..

Nog een triest nummer: Room 5 - Make Luv

Waarschuwing voor alle mensen met dislektie: blijf uit de buurt van Raido...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 18:19:35 schreef Nynthe het volgende:

[...]

Waarschuwing voor alle mensen met dislektie: blijf uit de buurt van Raido...

dyslexie knipoog_dicht.gif

Alles van Anastacia *kots* vooral Left outside alone ofzo.. die hoorde ik 3 keer per dag toen ik 5 weken lang 6 dagen per week in de kas werkte.. dan ben je hem heeeeel snel zat... SPUUGzat

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar goed: Alles van AliB, Lange Frans, Baas B, Brace en iedere andere Nederlandse rapper...

Maar eigenlijk kan ik ook niet zeggen dat het een irritant lied is want dat zou ik erkennen dat het muziek is, en dat weiger ik knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 18:19:35 schreef Nynthe het volgende:

[...]

Waarschuwing voor alle mensen met dislektie: blijf uit de buurt van Raido...

Nee hoor, die mensen zijn zoals ze zijn. Zou triest zijn als je daarom ging vitten, maar die mensen kunnen dat perfect aangeven, of ze wel of geen dyslectie hebben..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat toppertje en breezer ananas ofzo, VER-SCHRIK-KE-LIJK!!

En dat nieuwe geblaat van Anastacia over d'r heupen ofzo, is ook echt heel irritant, ze volgt wel de tips van haar zangleraar op, dat ze als een schaap zou moeten zingen puh2.gif Maar het klinkt nergens naar

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:45:07 schreef Dikkie het volgende:

Dat toppertje en breezer ananas ofzo, VER-SCHRIK-KE-LIJK!!

En dat nieuwe geblaat van Anastacia over d'r heupen ofzo, is ook echt heel irritant, ze volgt wel de tips van haar zangleraar op, dat ze als een schaap zou moeten zingen
puh2.gif
Maar het klinkt nergens naar

anastacia? je bedoeld zeker shakira knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid