Spring naar bijdragen

Het irritantste lied ooit


Aanbevolen berichten

Weet je aan welke liedjes me ik ook aan erger? liedjes van de pussycat trolls. bijvoorbeeld dit liedje Beep :

Iedere jongen is hetzelfde

Sinds ik in de 7e groep zat

Probeerden ze me te krijgen

Probeerden ze (Ha, ha-ha, ha, ha-ha)

Ze hebben altijd een plan

Om de enige voor mij te zijn en de enige man

Ze willen me vasthouden met hun handen

Ze willen (Ha, ha-ha, ha, ha-ha)

Ik blijf ze afwijzen

Maar, ze hangen altijd rond

Vragen me om rond te gaan

Dat is niet hoe het gaat

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

nieuw topic...welke tekst is het grappigst als je hem in het nederlands vertaald???

hungry eyes: hongerige oogjes

of bed of roses: ik leg je neer op een bedje van rozen, maar vannacht slaap ik op een spijkerbed lalla

die snoepiewinkel is echt erg..

Link naar bericht
Deel via andere websites

alles wat met r&b, hiphop, rap en de rest van die herrie te maken heeft... oeps erken het weer als muziek boosrood.gif

wie daar met alles bovenuit steekt is die sean paul met temperature , ne-yo - so sick samen met dat nummer rampeneren ...

om over die ongeinspireerde rommel als bubbeling nog maar te zwijgennooo.gif

Quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:12:42 schreef Starlight het volgende:

ik, (de meesten zullen het niet met me eens zijn) vind Anouk echt niks. Ik vind haar gewoon geen mooie vrouwenstem hebben.

het liedje girl girl girl vind ik irri!

voor sommige nummers heeft ze een perfecte stem... niet al der nummers zijn fantastisch...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op woensdag 26 juli 2006 00:04:51 schreef Marcoooooo het volgende:

En hier is de top 50 van slechtste nummers ooit:

Van de top 25 vind ik eigenlijk best wel wat nummers leuk bloos.gif

1. Starship - We Built this city, lekker nummertje smile.gif

15. The Rembrandts - I'll be there for you, niets mis mee!

19. Mr. Mister - Broken Wings, ook best aan te horen

21. Spin Doctors - Two Princes, vind ik een van de betere nummers die ik ken, zou bij mij in de top 25 van beste staan denk ik! yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het meest irri liedje ooit zou ik niet willen beweren, maar zeker het meest irri liedje van dit moment: 'I write sins, not tragedy' van Panic in the disco. Ze draaien het regelmatig op 3FM. Ergens halverwege het liedje beginnen ze (in het Engels) te GVD-en en dan gaat bij mij heel snel mijn MP3-spelertje weer van de radiostand af ...

Overigens heb ik het liedje 'Heroine' van Doemaar, wat op hun CD 'Het beste' staat en waarin ook flink geGVD't wordt (wel in een leuke woordspeling, maar dan nog ...), uit mijn gehoor gebannen. Dat heb ik gedaan door de CD over te branden zonder dat liedje. De originele CD ligt nu ergens onderin mijn CD-kast stof te verzamelen ... Opgelost big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

mahija hieeeeeeeee

mahija hoeeeeeeeee

mahija haaaaaaaa

mahija oe oe!!!

En dan is het irritantste dat het ook altijd in je kop blijft hangen...knipoog_dicht.gif

En inderdaad, Two Princess van Spin Doctors is een vet nummer, hoe kan zoiets nou in een top 50 slechte nummers komen...?!boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:01:40 schreef Divalici0us het volgende:

Ken je dat niet al die vage groepen Skrewdriver, Brigade M, Kale vandalen.

Kale vandalen = troep, niks creatiefs aan, stelletje wankers zijn het. rofl.gif

( alhoewel ik sommige hardcore-tracks van sommige dj's wel kan waarderen en zelf ook produceer, en breakcore/terror ook.)

Skrewdriver nog niet geluisterd maar dat zal vast nix bijzonders zijn.

Brigade M die moeten ook stoppen met hun bullshit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid