Donnie 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Anastacia zingt meer als een geit. Behoorlijk irritante stem en nummers (--on topic!--) Link naar bericht Deel via andere websites
Luctor 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 'all for love' van sting, brian adams en rod stewart, van een flinke tijd terug. Dat is voor mij de ultieme kwijlebal plaat. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Das makkelijk die van The funiest home videos met bob saget ik probeeer m na te doen ( sorry als t niet lijkt) Nananananana nanananana tututudltedu nanananananatudutudeldedu enz. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Het is gewoon dat superirritante deuntje dat je egt overal hoort ,egt erg. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 toppertje... ik heb geen idee van wie die is, maar giel beelen vind hem leuk en daarom heb ik hem al te vaak gehoord... Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Ow ja, dat is een goede van je frits. Die is inderdaad ontieglijk irritant. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Quote: Op maandag 24 juli 2006 20:44:37 schreef das fritsel het volgende: toppertje... ik heb geen idee van wie die is, maar giel beelen vind hem leuk en daarom heb ik hem al te vaak gehoord... ik ben de slagroom en jij het stukje fruit (ben ik blij dat ik geen slagroom lust ^^) in de cd-zaak waar ik werk heb ik dit numemr echt al tevaak gehoord Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Quote: Op maandag 24 juli 2006 12:45:07 schreef Dikkie het volgende: En dat nieuwe geblaat van Anastacia Shakira over d'r heupen ofzo, is ook echt heel irritant, ze volgt wel de tips van haar zangleraar op, dat ze als een schaap zou moeten zingen Maar het klinkt nergens naar Haha, ja, inderdaad! Verder vind ik Met de sneltrein naar Zandvoort echt ontzéttend stom. Vooral de zin "Als je de klank van het strand hoort". Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Ik vind dat liedje van Shakira superleuk. *bloos* Maar eum, irritantste muziek? Kort samengevat: zowat alles wat we op het speelplein opzetten. Waarom moet zowat alle muziek voor kinderen ronduit slecht zijn? Waar is kinderen voor kinderen gebleven? Nee hoor, Piet Piraat en wat hebben we zo nog meer... urgh! Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Alles heeft een tijd van komen en gaan. Kinderen voor kinderen was een enorme hype maar voor de jeugd nu niet meer zo interessant. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Ik vind die tune van Kinderen voor kinderen ook heel erg irritant. Link naar bericht Deel via andere websites
Raymond 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 De plaat die van mij door de plee mag momenteel is maneater van Nelly Frustrado of hoe heet ze. Daar ga ik van over m'n nek. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Ja, die vind ik ook vreselijk. Vroeger maakte ze nog best leuke muziek vond ik, maar nu is ze blijkbaar gezakt tot het niveau van de eerste de beste tv-slet, jammer. Link naar bericht Deel via andere websites
Freefly4fun 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Inderdaad, de ketchupsong is irritant, maar wat dacht je van "MmmBop" van Hanson? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Hanson is cool! De ketchupsong is anders nog wel lachen, ik ga het nu niet bepaald thuis opzetten maar op een feestje stoort het me niet. Maar eum, how about dat pizza hut-mc donalds-kentucky chicken ding-liedje? Vreselijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Alexej 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 maneater is best ok... er kan maar 1 liedje winnen: lady in red van Chris de Burgh(?) Afschuwelijk! Bij mcDonalds, ketchup, kedeng-kedeng liedjes pretendeert niemand goede muziek te maken. Dit nummer probeert mooi te zijn, maar het is het meest on-originele slijmerige druiperige zeurderige nummer dat ik ken. kotssmiley. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 "ba ba black sheep..." Wie het geschreven heb weet ik niet, maar die wordt vriendelijk bedankt Link naar bericht Deel via andere websites
jvm 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Of jullie het nou helemaal uit jullie geheugen gebant hebben of gewoon totaal geen smaak hebben weet ik niet. Maar er is 1 liedje dat hier zeker nog thuis hoort (in tegenstelling tot Jesus Freak van DC-Talk, Raido toch... ). Horror-moment aan: SCHNAPPI!! Horro-moment uit... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Neeeeeee! Elke keer als iemand die naam zegt zit ik er voor minstens twee dagen mee in mijn hoofd. Schnie Schna kill me, please! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 wete je welk lied ik echt zo stom vind .....we drinken tot we zinken, of gewoon elk lied dat over zuipen ofzo gaat Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 03:25:32 schreef jvm het volgende: Of jullie het nou helemaal uit jullie geheugen gebant hebben of gewoon totaal geen smaak hebben weet ik niet. Maar er is 1 liedje dat hier zeker nog thuis hoort (in tegenstelling tot Jesus Freak van DC-Talk, Raido toch... ). Raido is dan ook een verdoemde Rijssense ex-hoornbeecker die nog tot inkeer moeten komen, uiteraard valt die verderfelijke gospelmuziek daar onder. Maar wat serieuzer: ik vind de tekst en de muziek wel zo verschrikkelijk slecht c.q. iritant dat ik het nummer Jesus Freak écht serieus genomineerd heb.. (geld ook voor Healing Rain van Michael Smith). Nog één: dat nummer van Robbie, met Wake Up in the Morning Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 DJ Kicken - There Ain't No Party Like A Alcoholic Party Partysquad - Wat Wil Je Doen *kotssmiley* Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 09:48:15 schreef hopeloos het volgende: DJ Kicken - There Ain't No Party Like A Alcoholic Party Partysquad - Wat Wil Je Doen *kotssmiley* :O ja !!! die liedjes jakkes Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 Quote: Op dinsdag 25 juli 2006 03:25:32 schreef jvm het volgende: Horror-moment aan: SCHNAPPI!! Horro-moment uit... * hopeloos vind schnappi nog steeds geweldig Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2006 ik vind de ramstein schnappi versie goed Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten