sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Quote: Op zaterdag 08 juli 2006 18:18:20 schreef holla het volgende: Je gaat er toch altijd vanuit dat je samen blijft? Imho heeft dat weinig met leeftijd te maken Daar heb je een punt ... Ik ga der ook wel vanuit.. maar meestal merk je na een paar maanden dat je er niet oud mee gaat worden.... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 @Marianne: Nah ik heb het nog nooit gedaan, ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat ik het zou doen, het komt best goedkoop over; net alsof je dat met iedere jongen/meid doet die je 'wel leuk' vind.. Er zit natuurlijk wel erg veel verschil in wat je met elkaar hebt, soms heb je nog niet 'officieel' een relatie, maar weet je wel dat je beiden verliefd bent en elkaar wel ziet zitten.. zegmaar. Ik vind het niet kunnen, maar ik vind het wel begrijpelijk, ik kan het me wel voorstellen Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Quote: Op zaterdag 08 juli 2006 19:05:02 schreef sapospara het volgende: [...] Daar heb je een punt ... Ik ga der ook wel vanuit.. maar meestal merk je na een paar maanden dat je er niet oud mee gaat worden.... Dat kan op je 21'ste ook nog steeds hoor Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 8 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Over zoenen buiten een relatie... Ik vind het soms ongelooflijk hoe snel mensen zoenen ('Tja, hij is gewoon zo leuk, of: 'ik moet het toch een keer doen' of : Ik had teveel op') Als je verliefd op elkaar bent, zonder relatie, vind ik het niet raar Link naar bericht Deel via andere websites
sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Ik vind zoenen eigenlijk pas leuk als je iets voelt voor de ander . Omdat je dan veel intenser zoent en je veel meer ervan kan genieten. Link naar bericht Deel via andere websites
sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Quote: Op zaterdag 08 juli 2006 19:12:01 schreef holla het volgende: Dat kan op je 21'ste ook nog steeds hoor Das waar, maar als ik om me heen kijk wordt de vastigheid rond deze leeftijd wel veel meer als dat je bijvoorbeeld 18 bent! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 ja, vastheid van 1-2 jaar ofzo zeker (als ik om mij heen kijk). ik zou me er nog niet zo heel erg druk over maken, je bent nog best wel heel erg jong, en je hebt alle tijd Link naar bericht Deel via andere websites
sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 ik voel me al best wel oud Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 zo oud ben je echt niet Link naar bericht Deel via andere websites
sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Ok... als jij het zegt dan is er nog hoop Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 een lange toekomst en vast wel ergens een lieve vriendin op je pad... Link naar bericht Deel via andere websites
sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 hahaha misschien is die al in handbereik De tijd zal het leren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 gwoon rustig aan doen Link naar bericht Deel via andere websites
sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 Idd ... dat moet jij weten als zaza als avator Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 ? zaza? die was van pluk vd petteflet hoor dit is noonoo van de teletubbies Link naar bericht Deel via andere websites
sapospara 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 o ja... ook goed Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2006 bot maar weer Link naar bericht Deel via andere websites
christa_111 0 Geplaatst 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2006 het voordeel van sigle zijn: je kan naar jongens kijken zonder dat je iemand er verdriet mee kan doen zeer groot voordeel.! maar idd een groot nadeel is dat je wel vaak naar het niet-single zijn verlangt!maar lang leve het sigle zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 21 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2006 Quote: Op vrijdag 21 juli 2006 11:55:10 schreef christa_111 het volgende: het voordeel van sigle zijn: je kan naar jongens kijken zonder dat je iemand er verdriet mee kan doen zeer groot voordeel.! maar idd een groot nadeel is dat je wel vaak naar het niet-single zijn verlangt!maar lang leve het sigle zijn Onzin. Ik ken een stel dat elkaar gewoon een por kan geven en kan zeggen "dat ziet er best goed uit". Of het normaal is, is wat anders maar daar hoef je dus geen single voor te zijn. Ligt aan je partner. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Ik ben eigenlijk al weer een tijdje single, en min of meer bewust, ik wil m'n hoofd gewoon helemaal bij de studie houden. Aan de andere kant kan je dat soort dingen ook niet echt plannen uiteraard. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Ik snap niet wat er niet leuk is aan single zijn momenteel En dat voelt fijn Link naar bericht Deel via andere websites
Jeffrey-Boot 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Ik ben zo ontzettend blij dat ik (nog) single ben. Ik ben natuurlijk slechts 16, maar de komende jaren moet ik niet aan een relatie denken. Toen ik op mijn 10-jarige leeftijd een soort verkering kreeg was ik mijn vrijheid grotendeels kwijt en ik kon nauwelijks mezelf zijn. En alleen hoef je nooit te zijn, Jezus is er natuurlijk altijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Princess. 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Quote: Op vrijdag 16 maart 2007 22:32:10 schreef Jeffrey-Boot het volgende: Ik ben zo ontzettend blij dat ik (nog) single ben. Ik ben natuurlijk slechts 16, maar de komende jaren moet ik niet aan een relatie denken. Toen ik op mijn 10-jarige leeftijd een soort verkering kreeg was ik mijn vrijheid grotendeels kwijt en ik kon nauwelijks mezelf zijn. En alleen hoef je nooit te zijn, Jezus is er natuurlijk altijd. Amen! Daarnaast kan je, je natuurlijk ook volledig aan God wijden, omdat je je niet met aardse zaken hoeft bezig te houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Het lijkt soms wel of het leven leuker is als vrijgezel. Althans in mijn beleving. Ik ging altijd met vrienden stappen 1 of 2 keer in de week. Leuk flirten met de vrouwen (niet dat ik succesvol was, want dat was/ben ik niet, maar toch was het leuk). Nu ga ik nog wel eens uit, maar veel en veel minder (iedereen heeft nu eigen huisje boompje beestje) en als ik dan uit ga is het toch heel anders. Ik mis het best wel, maar helaas is de tijd niet terug te draaien. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Quote: Op vrijdag 16 maart 2007 22:36:45 schreef Thorgrem het volgende: Het lijkt soms wel of het leven leuker is als vrijgezel. Althans in mijn beleving. Ik ging altijd met vrienden stappen 1 of 2 keer in de week. Leuk flirten met de vrouwen (niet dat ik succesvol was, want dat was/ben ik niet, maar toch was het leuk). Nu ga ik nog wel eens uit, maar veel en veel minder (iedereen heeft nu eigen huisje boompje beestje) en als ik dan uit ga is het toch heel anders. Ik mis het best wel, maar helaas is de tijd niet terug te draaien. Mwah, jij zit gewoon in het grote niemandsland, tijd om de volgende stap te zetten. (oei wat vrijpostig, naha, 'tis uit een goed hart he? ) Samegevoegd: Quote: Op vrijdag 16 maart 2007 22:31:55 schreef NienkeJ het volgende: Ik snap niet wat er niet leuk is aan single zijn momenteel En dat voelt fijn Juist! Wij gaen ene vrijgezellige vrijgezellenbond oprichten! Mét t-shirts en polsbandjes uiteraard. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten